Patat is bij onze frietzaak echt WALGELIJK lekker
Meestal met mayo het lekkerst, soms kan een frietje oorlog er ook goed in. Verder kroketten en frikandellen zijn ook niet verkeerd
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Meestal met mayo het lekkerst, soms kan een frietje oorlog er ook goed in. Verder kroketten en frikandellen zijn ook niet verkeerd
Cyntje schreef:Shanna schreef:
Je moest eens weten hoeveel kroketsoorten er zijn, in de snackbar waar ik morgen voor het laatst werk hebben we:
Satekroket
Groentekroket
Kipkerriekroket
Kalfskroket
Goulashkroket
Dobbenkroket
Vleeskroket (dit zijn de gewone kroketten)
Eierkroket (Frietei)
We hebben gehad;
Aspergekroket (elk jaar in aspergetijd hebben we ze weer)
Soarmakroket
Garnalenkroket
Geen Kwekkenboom kroket?? Die zijn pas lekker
mhmm
, maar als ik moet kiezen een broodje kroket met pindasaus, maar dan moet de pinda wel lekker zijn.
(wie die naam heeft bedacht
)

ellepel schreef:of een goulash kroketje met mayonaise![]()
![]()
heerlijk!!!
wat vind jij nou het allerlekkerste van de patatzaak?
, smaakt allemaal zo vet, bah,
Shanna schreef:Haha ik werk in een snackbar, wel grappig al die verschillende benamingen van dingen hoor
Zoals bijvoorbeeld;
Dolle mina - pikanto - gehaktstaaf Pikanto en gehaktstaaf verschilt volgens mij wel
Kipvariant - kipnugget - kipvinger (Zit ook verschil tussen maar lijkt op elkaar, vooral kipvariantjes en kipnuggets lijken erg op elkaar) Wij hebben kipnuggets [kent iedereen], kipfletjes [smaken naar de nuggets van de Mac] en we hebben chickenwings [kippenvleugeltjes, die vette afkluif-dingen]
Bamiblokje - bamischijf - bamiba bamischijf is bij ons pittig en het bamiblok is 'gewoon'
[waaronder ook de bourgondische/kwekkerboom]