Cheesecake luchtig? Dacht het niet maar wel erg lekker
Sunshine80
Geplaatst: 28-02-09 18:53
Zo daar ben ik weer... Ik had de smaak te pakken en dacht laat ik voor vanavond ook eens een taart maken!! Hij is gevuld met chocolademousse en lemoncurd (geen idee of het bij elkaar past ) maar goed hier komen de foto's, hij ziet er in ieder geval lekker uit!!!
Ohja...de suikerbeestjes komen bij de C1000 vandaan!!! Lieve pinguin he??? Wel jammer van de randjes, maar dat is me nog niet echt gelukt.
Sunshine80
Geplaatst: 01-03-09 02:58
Nou lemoncurd en chocolade mousse gaat prima bij elkaar!!!
(we waren met zn 8en en de taart is op gegaan!! )
Siggislief
Geplaatst: 01-03-09 18:39
Jezzi schreef:
Siggislief schreef:
Of je kan een lekkere cheese cake maken
Cheesecake luchtig? Dacht het niet maar wel erg lekker
Cheesecake is luchtig, maar erg machtig! Maar erg lekker indd.
Oreokoekjes zijn lekker (zit er nu weer een paar op te smikkelen) dus oreovulling zal wel helemaal lekker zijn denk
Anoniem
Geplaatst: 03-03-09 21:38
AngelofLove schreef:
Oreokoekjes zijn lekker (zit er nu weer een paar op te smikkelen) dus oreovulling zal wel helemaal lekker zijn denk
Oreovulling is écht heerlijk ja Ik had de koekjes verkruimeld in de keukenmachine, dat gaat het best. Anders krijg je van die grote "klonten" koek erin die zacht worden door de slagroom, dat vind ik niet zo lekker, maar als je ze tot gruis mixt dan heb je dat niet. Wel eerst de slagroom opkloppen met klopfix en dan pas de koekjes erdoor doen. Anders blijft het niet stevig genoeg (is mijn ervaring in elk geval). Als je vulling overhoud kun je het trouwens ook invriezen en later nog eens gebruiken. Ik weet niet hoe lang je het precies kunt bewaren, maar ik heb het na een week opnieuw gebruikt en dat ging prima. Wel even opnieuw opkloppen als het ontdooit is.
marloes-joy
Geplaatst: 03-03-09 21:43
oh die barbie taart is mooi geworden zeg! zeker ook op een workshop aan de foto te zien? Ik heb gisteren een workshop gehad en mijn 1ste taartje gemaakt!! super leuk om te doen
Door al die mooie taartjes ben ik in de verleiding gekomen! Heb het nog nooit gedaan, maar lijkt me zo leuk! En heb nog paar daagjes vrij.. dus heb uurtje geleden een kleine bestelling gedaan
Wat een leuke bloemetjes/vlindertjes! Zijn die uitstekers van jezelf of van degene die de workshop organiseerde? Als ze van jou zijn; waar heb je ze vandaan? *nieuwschierig*