Netjes ontbeten met oatmeal, toen op bedrijvenbezoek en daar hoorde natuulijk weer een zakenlunch bij. Bij de mexicaan... niks fatsoenlijks te verkrijgen, dus ik maar weer ultieme zeikerd }> gespeeld en mijn salade besteld zonder de bacon, de paprika geroosterd ipv gebakken, de eieren alleen eiwit en geen mais erdoor

Tot zover overleefd.
Vervolgens maken we een tussenstop bij de McD en komt mijn baas vrolijk met een McFlurry Oreo aan. Speciaal voor mij

Mijn lijf kan dus echt niet meer tegen suikers he, krijg daar enorme vreetkick van. Dus thuisgekomen konden enkel drie (zelfgebakken - jammmmie) sneetjes volkorenbrood met pindakaas ertegenop.
Toen uit ellende (en ter voorkoming van grotere vreetaanval) maar een uur gaan sporten, proteineshakeje genomen, en naar de mall, waar de dames een milkshake MOESTEN. Dus ik denk, heee: ze hebben ook low fat yogurt smoothie, en de rest is puur fruit. Kan best. Afijn, ook die genomen dus.
Al met al, uitgekomen op 3000 kcal.
En jullie vragen je af hoe je dat in HEMELSNAAM naar binnen kan krijgen? Nou, zo dus

Wonderbaarlijk genoeg zat ik nog wel redelijk aan de ratio KEV (30-50-20) en terugkijkende heb ik eigenlijk alleen een McFlurry genomen die HEEL slecht was (men, die dingen zijn ook meteen 500 cal.! )
Doen we dus niet meer.
Ik ben iig blij dat ik niet op een 1200 kcal stress dieet zit, want anders zou mijn lijf nu volkomen in de stress zitten en zou ik vanmorgen 3 kilo zwaarder geweest zijn

*stapt op de fiets naar de sportschool*
Tot later