De vegan filet americain vond ik erg lekker! Wel jammer dat het van die kleine bolletjes zijn, je kan er net één kaiserbroodje mee smeren
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jotoma schreef:Jaa margarethea, klopt! Ik heb duyvis dipsausjes bij de bbq gemaakt en niemand proefde verschil
Ik ben ook blij dat t geen zure mayo is, zoals bijv zaanse. Dus idd, als je van zure mayo houdt is dit een tegenvaller
8nnemiek schreef:Ik ben dik 20 jaar geleden vegetarisch gaan eten. Eerst als klein meisje van 10 geen frikandellen enzo meer omdat daar paardenvlees in zat.. zielig natuurlijk, als je zo gek bent op paardenLater zei mijn moeder: 'maar zijn al die andere dieren dan niet ook zielig?' en toen ben ik samen met mijn beste vriendin helemaal gestopt met vlees eten. Toen ik wat ouder werd ging het minder om de zielige diertjes maar vond ik het gewoon onnodig dat er speciaal voor mij dieren gefokt en gedood worden.
Toen een aantal jaar geleden de docu's als Forks over Knives en Cowspiracy voorbij kwamen was dat voor mij vooral een bevestiging dat ik goed bezig was en ben ik ook in zuivel gaan minderen en mijn vriend (die ook al weinig vlees at sinds we samenwoonde) is vanwege het milieu en gezondheid ook helemaal vegetarisch gaan eten.