https://www.newyorkpizza.nl/allergenen
Die wiki pagina klopt niet hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maanoogje schreef:Ik heb inmiddels echt moeite met het vinden van een veganistische frisdrank (die uit een standaard supermarkt kan komen). Ik zit net naar mijn fles sinas van de Lidl te kijken, en er staat echt een heel minimaal getal bij eiwitten. Nu vraag ik me af of ze dat uit iets halen wat niet een ei is? Ik vind het maar moeilijk allemaal.
Ook jammer dat Coca Cola vermoedelijk liegt over het veganistische drinken wat ze wel/niet verkopen. Ik zou graag meer zekerheid krijgen van dat soort bedrijven. Misschien moet ik maar alvast afkicken van de frisdrank met prik, en maar gewoon siroop kopen met bubbeltjeswater als vervanging ofzo.
Ik vond wel zakjes chips in zo'n partyzak die m'n moeder had gekocht waar een vegan merkje op stond, en ook een pot kokosolie om mee te bakken bij de Action. Volgens mij worden vega-producten inderdaad populairder, en ik was erg blij om te zien dat het voor de verandering eens willekeurig ergens goed aangegeven stond.
Wubwub schreef:Op de wiki staat trouwens onderstaandeen tekst in de 3e kolom bij New York:
Geen. Bodem is veganistische, maar standaard melk in alle pizza's en pasta's.[24] Op aanvraag te veganiseren.Wubwub schreef:Nouja de site is toch echt heel duidelijk:
https://www.newyorkpizza.nl/allergenen
Die wiki pagina klopt niet hoorWubwub schreef:Ikzelf neem liever het zekere voor het onzekere (en vertrouw de allergenen lijst van het bedrijf zelf meer dan een wikipagina die onderhouden wordt door jan en alleman), anders kan ik net zo goed mijn principes in de prullenbak gooien.
joey_lover schreef:Voor de mensen die een hond of kat hebben en hen wel vlees voeren. Wat voor vlees geven jullie? Momenteel staat onze hond op de kvv van Naturis, maar dat is volgens mij gewoon bio industrie vlees. Nu ben ik dus opzoek naar een meer diervriendelijker voer. Wel graag kvv, want als het niet gemalen is, dan vreet ze het niet![]()
Nu zit ik te kijken naar het merk Darf, alleen ben ik een beetje verbaasd over de prijzen van hen. Het is namelijk nauwelijks duurder dan wat we momenteel voeren. Voor de portemonnee natuurlijk erg fijn, maar weten mensen of hun vlees echt van dieren komt die een wat beter leven hebben gehad?
Waar ik ook aan zit te denken is om haar misschien alleen maar wild te gaan voeren. Daarvan zou je dan zeker kunnen verwachten dat de dieren vrij geleefd hebben. Alleen hoe kom je dan aan genoeg verschillende soorten wild voor alle voedingstoffen, dat is dan weer lastig.