Fijn Phor dat je nu al resultaat hebt

Vandaag, beetje raar dagje omdat ik lang op stal was (hoe toepasselijk, aan het wachten op een voedingsdeskundige voor m'n paard

) dus de lunch was heel laat
O: 40 gr havermout, 15 gr grutten, 10 gr rozijnen, 1 appel, 7 gr walnoot, 5 gr lijnzaad
T: appel
T2: handje cashewnoten
L: 1 plak roggebrood met pindakaas en een 'mug cake' met 20/25 gr havermout, 1 ei, 60 gr aardbeien, 5 gr pindakaas, cacaopoeder, klein handje gedroogde cranberries
Planning
T: waarschijnlijk nog een smoothie met verse sinaasappelsap, kiwi, appel en biet
A1: spruitjes
A2: aardappels met spinazie (ga oppassen en eet dus daar, maar voor alvast wat extra groente eet ik hier vast wat spruiten mee)
T: ?
B: rustig bosritje en 2x 5 km ge-mountainbiked door het bos, komt waarschijnlijk nog 4 km fietsen bij
D: water, cappuccino
Ik zit niet op kamers, maar ik kan me de voor en nadelen wel indenken inderdaad. Ik ben hier helemaal happy qua eten, ik kook vrij vaak zelf, en verder wordt er veel rekening hier gehouden met mijn eetpatroon en hoef ik gelukkig niet alles zelf te betalen

Horse die havermout-speltmuffin klinkt goed! Sowieso een lekker (en mooi) lijstje vandaag