Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Ze zijn weer bekomen van de schrik van al die zon gelukkig
. 
leonie87 schreef:Ik heb s ochtends echt geen tijd (lees zin om eerder op te staan) om al die planten buiten te schoppen. wat buiten staat blijft buiten en andersom. Als het weekend zonnig is mag dan alles naar buiten. Alleen waren mijn tomaten flauwgevallen afgelopen weekend. Ze zijn weer bekomen van de schrik van al die zon gelukkig
.
Plus ze moeten van de badkamer afkomen dus ik moet het halve huis door.
:

pmarena schreef:Wat let ons eigenlijk om die tomaten gewoon naar buiten te gooien...?
Zolang het boven 0 blijft moeten ze het wel kunnen hebben toch? Mocht het dan toch ineens gaan vriezen kun je er toch wel een nachtje een vel plastic over gooien...of denk ik nou te makkelijk

. Vergeten op te meten, Maar ach zijn lopers zoeken de weg naar de aarde al en hij groeit als kool 
. Hoewel de natuur en onze bak het goed kunnen gebruiken wat vocht. Zal wel regenen als ik klaar ben met werken zeker. pmarena schreef:Wat let ons eigenlijk om die tomaten gewoon naar buiten te gooien...?
Zolang het boven 0 blijft moeten ze het wel kunnen hebben toch? Mocht het dan toch ineens gaan vriezen kun je er toch wel een nachtje een vel plastic over gooien...of denk ik nou te makkelijk