ziet er goed uit hoor! En een dikke of dunne rand is toch vooral persoonlijke voorkeur. Te dik is het vaak ook net niet. Ben benieuwd hoe die smaakt eenmaal open gesneden!
Wat voor recept heb je gebruikt? Ik heb toen die aardbeienvlaai gemaakt met het recept van vlaairecepten.nl. Dat was een prima bodem. Wel heel plakkerig deeg om mee te werken, maar uiteindelijk lukte het prima! Misschien die volgende keer proberen?
nientje78
Geplaatst: 21-07-13 07:54
Ik heb het recept van de Koopmanssite afgehaald. Nog niet opengesneden, dus dat word vandaag
Ik heb mij vandaag aan eierkoeken gewaagd! En ik ben redelijk tevreden, ik heb wel wat verbeterpunten maar het is geen total disaster geworden. Ik wist niet dat eierkoeken zo simpel waren! http://mijnzoetebesluit.blogspot.nl/201 ... keren.html
Weet iemand misschien ook hoe je zelf pizza deeg maakt? En dat het dan niet te dik wordt?
SaskiaB
Geplaatst: 23-07-13 22:33
Ik las vandaag op m'n werk een recept over pizza met prosciotto en volgens mij zat daar ook het deeg bij. Zal morgen eens kijken, misschien staat het op www.keurslager.nl en dan onder recepten zoeken op pizza.
Lees al eventjes mee in het topic, leuk om te zien wat iedereen maakt. Gister kwam ik ineens de site simpel en lekker tegen, wat staan daar lekkere dingen op. Ga zeker is een aantal dingen uitproberen, van lekkere dingen tot gewone gerechten
Mossje_bobb
Geplaatst: 24-07-13 10:25
FuGeLiCu schreef:
Argh, de tv doet het niet meer! En vanavond is de finale...