_Tara_ schreef:Ik vind het allebei onzin. Ik bedoelde met m'n post te zeggen dat ik alles wat te maken heeft met 'niet te veel fruit/bananen eten hoor!', onzin vind.
Okay ieder zijn mening. Voor mij werkt het iig goed om de suikers een beetje in de gaten te houden, zowel qua opgeblazen buik, suikerdip als gewicht.
  andrs ga ik weer 5 minuten in de turbo en dan dikke crash 
  gevolgd door  

bij mij)   moet je daar gewoon mee uitkijken                                                         

Maar het is heerlijk! Ik heb wel lekker op safe gespeeld, 1 banaan, handje spinazie en klein beetje water. Maar dit ga ik morgen denk weer maken, laatste restje spinazie moet op voordat ik naar pinkpop vertrek.

(zwak moment tijdens de film een paar maanden terug 
  )                                                         

Ik heb al mijn hele leven last van eczeem, en las dat dit vaak door voeding komt. Nu zag ik dus een lijstje met wat ik niet mag eten: melkproducten, koffie, thee, reguliere (supermarkt) chocolade, rundvlees, citrus vruchten, tarwe, alcohol, pinda’s en tomaten.
 ) en tarwe, volgensmij zit dat in alles met koolhydraten wat ik eet. 
 Ik zag dat veel mensen hier glutenvrij eten. Wat eten jullie dan ipv brood en pasta enzo? Het liefst dingen die in een gewone supermarkt te verkrijgen zijn.