Ellen, je viel eerst niet zo goed af (dat was jij toch?) en nu wel : deeeeel met mij je geheim

Sanne, fijn dat jij ook goed afvalt (al vind ik 2 kilo in een week best wel veel).

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzy schreef:Mijn gevoel zei ook absoluut geen winst hoorGadget had er mooi z'n eigen feestje van gemaakt haha!
En ach, is pas onze 2e keer startenzaten verder hele fijne stukken tussen, heb ook nog zeker wat 7-ens erop staan. Dus sommige dingen gaan wel goed
Dagplanning vandaag:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
t: -
L: 2 geroosterde bb met sandwichspread
t: kopje tomatensoep
D: gevulde pasta rode saus met gehakt, courgette, aubergine, champignons, prei, olijfjes en cherry tomaatjes, met parmezaanse kaas
t: bakje magere yoghurt met bosvruchten
Bew: niks bijzonders.
Wendy15 schreef:
Sta ik vanmorgen om 8 uur bij de boot om naar school te gaan.. Smst jaap of ik nog naar school ging.. Dus ik van ja.. Kreeg ik terug dat hij in de auto stapte en ook naar de boot kwam.. Ik heb zoooo hard gehoopt dattie 'm niet haaldeWas alweer helemaal door de war door dat smsje en ging het gewoon echt niet trekken om hem te zien en dan nog die hele reis en dag school
Hij had de boot ook gemist, dus was ik stiekem wel blij om
Nog wat over en weer gesmst.. Hij verveelde zich nu al (heeft ontslag genomen op het werk) en hij voelt zich alleen en blablabla.. Hij was ervan overtuigt dattie gelukkiger zou worden zonder mij, dus ik had alleen gevraagd of ie nu gelukkig was nu het uit was.. Kreeg ik geen direct antwoord op, alleen dat hij er geen spijt van heeft, zich wel heel alleen voelt maar dat ie denkt en hoopt dat het nu even het beste is.. En hij smste nog van dattie zich dus eenzaam voelt en gewoon 'iemand' miste 's nachts enzo.. Dus ik teruggestuurd van joh ik dacht dat ik toch nog wel een beetje speciaal was, maar blijkbaar niet dus.. Reageerde die niet op
Het doet wel pijn, maar ik heb nu echt zoiets van barst maar!! Hij had de hele week niks laten horen toen ik zo over de zeik was, helemaal niet van hoe het met me ging enzo.. Ja en toen zaterdags en hij ging wel naar de vuurwerkshow en feest enzo en k denk joh wrijf het er ff in.. En dan hoor ik weer niks als meneer leuke dingen te doen heeft en als ie dan naar het ziekenhuis moet en geen zin heeft om alleen te reizen krijg ik weer een smsje.. Ik ga lekker ook alleen om mezelf denken
Wat ik wel heel rottig vind, z'n vader heeft vandaag de uitslag gekregen van het ziekenhuis en die heeft LeukemieHeb 'm héél erg op het hart gedrukt dat ie nu geen afstand moet nemen maar júist een band met z'n papa moet gaan opbouwen omdat ie het zichzelf anders zn leven lang blijft verwijten als het niet meer kan. Zou ie doen
Hij ging vanavond bij 'm eten
Oh en het goede nieuws, ik heb voor dit blok op school éindelijk een keer een goeie leraar![]()
Maar het is wel wayyyy veel
benangelique schreef:dat is al beter