Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sunshine80 schreef:Zo en dit is dan het resultaat van mijn mini-boltaartjes workshop
De squishy-taart is voor morgen (meidenavond)...zit een heel verhaal achter, maar komt uit Finding Nemo... (Dory komt een jelly-fish tegen en zegt "hey little guy... I shall call him Squishy and he shall be mine and he shall be my Squishy )...
![]()
En de roze taart is gewoon helemaal mijn smaak met schoenen en handtas. Ook lekker girly!
Nou...ik laat jullie niet langer in spanning... De roze is trouwens gevuld met vanillebotercreme en frambozenjam en de andere met vanillebotercreme en lemoncurd...
Wat vinden jullie??? (geen idee hoeveel foto's ik mag posten!!)
Pardon schreef:Sunshine80 schreef:Zo en dit is dan het resultaat van mijn mini-boltaartjes workshop
De squishy-taart is voor morgen (meidenavond)...zit een heel verhaal achter, maar komt uit Finding Nemo... (Dory komt een jelly-fish tegen en zegt "hey little guy... I shall call him Squishy and he shall be mine and he shall be my Squishy )...
![]()
En de roze taart is gewoon helemaal mijn smaak met schoenen en handtas. Ook lekker girly!
Nou...ik laat jullie niet langer in spanning... De roze is trouwens gevuld met vanillebotercreme en frambozenjam en de andere met vanillebotercreme en lemoncurd...
Wat vinden jullie??? (geen idee hoeveel foto's ik mag posten!!)
Wat een mooie taartjes! Heb je die gemaakt met de workshop van de leukste taarten? Ik ga die misschien ook doen en vroeg me af hoe het was en hoe lang je ongeveer per taartje bezig was.