Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, Ladybird, ynskek, Polly
RicardoOpa schreef:Mocca schreef:Zo, ik ga even lekker een uurtje tennissen. Vanochtend al uurtje op strand gewandeld, heerlijk!
Lekkerrr! Waar ben je geweest?

Oekie schreef:oja, nog een paar 'trotse' momentjes:
geen stukje taart genomen
geen cornetto genomen
geen gevulde koek genomen
dat was al allemaal voor me klaar gelegd, niet zo aardig,
maar ik voel me nu wel goed![]()
Mocca schreef:Kijkduin!
Heerlijk calorieen verbrand met wandelen, en ze er vervolgens driedubbel weer aangevuld met appeltaart met slagroom.

)Maethoriel schreef:Vandaag mwah dagje, op zich niet teveel in kcal maar toch wel wat gesnoept
Moest heel snel naar m'n werk dus geen tijd gehad voor lunch, vandaar ook mijn snaai-bui vanavond denk ik
O: 2 crackers met filet, yoghurt met vruchtensap (smoothie)
T: bak druiven en appel
5 uur werken (veel sjouw- en vulwerk)
D: broccoli met kaassaus, wedges uit de oven, biefstukje
T: handje chocoladepepernoten
T: 3 toastjes camembert, 1 toastje roomkaas, 1 toastje ham-prei salade
T: danoontje
Dacht dat ik nog een pakje sultana in m'n tas had zitten voor in de pauze, maar niet dus, dus had alleen druiven en een appel
Op zich hebben we genoeg te eten te koop (werk bij de Xenos), maar voornamelijk snoep, dus toch maar niet gedaan 

) dus die moesten collega en ik opeten 

wij de hele avond met elkaar opgetrokken, einde van de avond, we zouden nog wat gaan drinken, wat gebeurd er: ik ben gerold. ID en OV gejat, oftwel ik kon niet meer naar huis. Heeft die Londenaar, die ik dus 'al' 3 uur kende, me 10 euro gegeven voor een treinkaartje.Ilse schreef:Mocca schreef:Kijkduin!
Heerlijk calorieen verbrand met wandelen, en ze er vervolgens driedubbel weer aangevuld met appeltaart met slagroom.
Mijn paard staat in Kijkduin Tamaar! En dan niet eens langskomen![]()

Ik ga er hopelijk met nieuw-jaar weer heen. Wel superaardig van die jongen.