Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HorseLove92 schreef:Ik plaats ook maar even weer een lijstje:
Gister:
O: schaaltje magere banaan/karamel kwark, banaan, thee
T: koffie met hv koffiemelk, speculaas koekje, glas crystalclear
L: salade: sla, gekookt ei, kip, tauge, komkommer, tomaat, cola light
T: appel, mandarijn, glas crystal clear
A: Conimex cashew (noedels, cashewnoten, paprika, boontjes), cola light
T: Thee, stukje chocola
B: kantoorwerk, hondjes wandelen, 6.7km hardgelopen
Vandaag:
O: schaaltje magere kwark banaan/karamel, banaan, thee
T: koffie met hv koffiemelk, plakje paleo bananenbrood
L: 2 zelf gemaakte speltbroodjes met rozijnen en zonnebloempitten, glas cola light, beetje pikante kip kerrie salade
T: thee, mandarijn, plakje paleo bananen brood
A: stamppot rauwe andijvie met ui, paar spekkies, jus, en een berner worstje, glas cola light
T: thee, stukje chocola
T: glas cola light, 6 milka star snaxs balletjes
B: paardgereden, huis gestoft en gestofzuigd, 5.3 km gefietst

Rechts vrij zwaar (maar geen permanente schade, enkel ontsteking) en links heel licht. Ik ga elke dag naar de kinesist, leg 5 x per dag ijs en moet zo vaak mogelijk stretchen. Sporten zit er echter even niet in, en dansen al helemaal niet. Omdat ik geen flauw benul heb hoeveel dit allemaal van mijn lichaam vraagt, eet ik navenant mijn hongergevoel, en zo gezond mogelijk, zo dat ik hopelijk zo spoedig mogelijk herstel.

Ik heb dat gehad als tiener, mijn achillespezen zijn te kort. Ik moest aan één of ander apparaat dat elektrische schokjes gaf, voelde heel raar! Moet jij dit ook?
Elke dag massage, stroom, ultrason (?), laser, stretchen en ijs. En in huis voortdurend een hak dragen, omdat ze dan wat korter zijn en kunnen rusten.
Als je het samen doet gaat het vast al beter. En te veel eten van gezonde voeding gebeurt ook zo snel niet, dus laat dat tellen maar lekker achterwege.J508 schreef:Vandaag:
O: 3 geklutste eitjes met 250 gr soepgroenten gebakken in 1 tl kokosolie
L: restjes soep van gisteren (pittige paprika soep) met 1 volkoren boterham met kaas of pindakaas
B: les met paard
t: 1 banaan flinke hand noten, 2 mandarijntjes
A: Kabeljauwfilet uit de oven en gewokte spinazie met knoflook, later toen ik weer thuis was nog een paar happen pasta van vriendje
B: 4 km fietsen
t: fanta, 1 klein koekje bij de thee
Zo te horen doe je er in ieder geval alles aan.
!