Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjolvir schreef:Aardbeitjes in zo'n hang ding kan denk ik ook wel leuk op het balkon of een druif in een mand/bak/emmer.
Kruiden zal geen probleem zijn (kan je ook als plantjes kopen bij de lidl, ben je meteen eind op weg, op de groente afdeling).
Antheman schreef:leonie87 schreef:haha An dan moet ik toch wel van goede huizen komen denk.
ik heb nu echt nog geen plek voor bonen en die mogen echt pas naar buiten na 15 mei, dus die moeten nog even wachten
Tuinbonen kunnen veel eerder, die verdragen lichte vorst.![]()
Mijn kievitsbonen gaan ook pas na 15 mei de grond in.
Joolien schreef:Zo'n hangzak zit ik ook al te kijken maar ik kan t nergens kwijt, ik heb alleen maar ramen of deuren op mn balkon
Ik heb al een traytje kruiden gekregen zaterdag.
Ik ga sowieso uien en rode biet in zetten. Ik heb lange plantenbakken maar daar kan ik niet heel veel in kwijt en 2 grote ronde bakken. In de grote bakken gaan aardappelen.
anneliesdj schreef:Joolien schreef:Zo'n hangzak zit ik ook al te kijken maar ik kan t nergens kwijt, ik heb alleen maar ramen of deuren op mn balkon
Ik heb al een traytje kruiden gekregen zaterdag.
Ik ga sowieso uien en rode biet in zetten. Ik heb lange plantenbakken maar daar kan ik niet heel veel in kwijt en 2 grote ronde bakken. In de grote bakken gaan aardappelen.
Dan hang je ze toch uit je raam? Paar touwtjes eraan en binnen aan de radiator ofzo, kan hij mooi hangen.
Sjolvir schreef:Hm, dat is jammer.
Zojuist voor het eerst uit eigen tuin en vensterbank gegeten!
Door de gehakt, tijm en oregano en rozemarijn en in de sla op het broodje courgette bloemen!
(oke, waren 2 bloempjes, maar het gaat om het idee)
Antheman schreef:Mijn katten blijven binnenOh, help, en dan ragt je kat erdoor, of vergeet je ze water te geven, of spit de mol de boel onder![]()
Lekker ding
froukje2 schreef:Hier staat de tuin even op een lager pitje, we hebben er sinds vanavond 9 friese stabij,s pups bij, en dan wel de vrij zeldzame, bruin/bonte stabij,s en ja echt bruin gefokt, daar zijn we al bijna 8 jaar mee bezig, en nu eindelijk een pracht nest met echte bruin/bonte friese stabij,s, 4 reutjes en 5 teefjes, ben zo trots op moederhond Nellie ze heeft het maar even gedaan.
froukje2 schreef:Hier staat de tuin even op een lager pitje, we hebben er sinds vanavond 9 friese stabij,s pups bij, en dan wel de vrij zeldzame, bruin/bonte stabij,s en ja echt bruin gefokt, daar zijn we al bijna 8 jaar mee bezig, en nu eindelijk een pracht nest met echte bruin/bonte friese stabij,s, 4 reutjes en 5 teefjes, ben zo trots op moederhond Nellie ze heeft het maar even gedaan.