Maartje: wil je eens wat vertellen over dat groene leem/klei? Van wat ik heb gelezen op internet is het een behoorlijk sterk goedje waar je je eerst goed in moet verdiepen. Vond er ook erg weinig info over te vinden!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Voor zowel jou als je paard? Wat zijn de werkzame bestanddelen, wát wordt precies gereinigd?

Heb er afgelopen week nog eentje gedaan. Ze zeggen dat de klei giften uit je lichaam aantrekt en aan zich bindt en dus zo uit je lichaam halen. En de klei schuurt ook de restjes uit je darmen weg. Zeggen ze. In dat boek waar ik nu weer in bezig ben wordt weer iets anders beweerd, dus ik moet voor mezelf nog even uit zoeken wat ik er nou precies van vind
Want zelf doe ik het dus wel een paar keer per jaar, maar om nou te zeggen dat ik er ooit spectucalaire resultaten mee heb bereikt 
Loose schreef:Ja ik eet het gewoon zo op. ik heb een tijdje in italië gewoond en daar heb ik t geleerd, zij eten het met brood en vlees maar het brood laat ik achterwege ivm de koolhydraten.

Ik eet immers haast niets ongezonds meer en beweeg wel, dus dat zou je dan toch moeten zien, hoop ik

Zal het recept in het receptentopic posten!
Dus vanavond nog even ongezond eten en daarna dan toch écht weer aan de bak 

VogeltjeM schreef:Mijn lijstje for the day:
Ontbijt: appel-kaneel-magere-yoghurt-chiazaden-lijnzaad-havermoutsmoothie
T: 1 speltcracker met emmentaler van Dr Karg (verder kaal)
Lunch: 2 speltboterhammen met biologische smeerkaas, tomaat, komkommer, peper
T: 2 havermoutkoekjes van Amber Albarda
Avondeten: gevulde tomaten met quinoa (zie receptentopic), rundertaartaartje
Phormicola: ach, je kan het hebben