Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kytha schreef:listiglistje schreef:Voor mij is tellen en wegen ook niets, daarom Atkins VET lekker
Tel je ook geen kh?
Ik heb namelijk van de week het boek gekocht (nieuwe atkins). Maar het is me allemaal behoorlijk ingewikkeld met al die koolhydraten tellen e.d.
Citaat:De gare kipfilet pureren met kruiden, olie en een beetje water tot het helemaal glad is.
Daarna met een theelepeltje kleine hoopjes op een bakvelletje leggen en die platdrukken met
een vork.
Drie minuten in de magnetron.
Dan zijn ze mooi bruin en super knapperig, net chips.
Als het taai is, nog iets langer in de magnetron.
Dat is pas écht lekker knabbelen.
Echwel schreef:Ik weeg niet echt alles...weet nu wel ongeveer wat wel en niet mag
O: Griekse yoghurt
L: twee KH-arme boterhammen
A: kip-goulash met lekker veel paprika
T: weet ik nog niet denk dat ik kaaschipjes ga maken...op bakpapier kleine bergjes gemalen kaas, dit onder de gril tot het mooi goudbruin is af laten koelen en genieten maar, ook erg lekker met wat salza..
LynnDenise schreef:Doet er hier iemand het fatburners dieet?
Ik was gister op zoek naar een dieet om het nog 1x te proberen zonder operatie en deze viel bij mij goed in de smaak.
http://www.smulweb.nl/116908/artikel/Fatburners-dieet
Maar op andere sites stond die ook.
Ik ben nu producten aan het vervangen, zodat ik straks helemaal over kan.
Als het werkt ga ik er boeken over kopen, maar eerst zien dan geloven.
listiglistje schreef:nee want ik pak alleen maar een halve of hele courgette of broccoli, witlof ed igg fase 1 groente en dat is niet veel aan khd.
Andere producten die ik gebruik op een dag zitten nagenoeg bijna geen khd in, dus ik kan mij niet voorstellen dat ik over de 20 khd kom