Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NieneWiep schreef:Hangt van de vulling af, dingen met slagroom enzo moet je wel snel op eten, 1 dag ongeveer. Maar dingen met botercreme enzo kunnen wel 2 dagen. Maar dan wordt je taart wel droog.
Lintjuuuh schreef:Is de biscuit goed te houden als ik hem een dag in aluminium folie verpak? Ik hoop eigenlijk morgen alvast de biscuit te kunnen bakken en de marsepein te kleuren, hoef ik vrijdag alleen nog de vulling te maken, af te smeren met botercreme en versieren met marsepein.
Sjeempie komt die stomme postbode net op het moment dat ik even 10 minuutjes weg ben de honden uit te latenAlleen ze hebben niet zo'n fijne verzendservice, die bieden het pakketje maar twee keer aan. Mag ik het op gaan halen in Rotterdam morgen, even 30 km heen en terug. Wordt wel een lekker dure taart zo.... ik BAAL als een stekker. Waarom kunnen ze het niet gewoon via TNT leveren? Dan kon ik het gewoon in het dorp ophalen. Had de verzendservice al gebeld, maar ze mogen het echt niet nóg een keer aanleveren. GROM.