Jaduuh schreef:Hoeveel gram is een sneetje brood?
Meestal ongeveer 35, maar je kunt ook gewoon 1 snee aanklikken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jaduuh schreef:Hoeveel gram is een sneetje brood?
Spetterlover schreef:Van valtaf.nl
Zoen je slank met Valentijn[09-02-07]
Wat we niet allemaal over de tongzoen weten. Wetenschappers hebben berekend dat hartstochtelijk kussen 6,4 calorieën per minuut kost. Dat het hart sneller gaat kloppen, soms wel tot 150 slagen per minuut. Dat alle 34 aangezichtsspieren bij het zoenen zijn betrokken, plus de kaak-, nek-, rug- en armspieren. In feite is bij een stevige kus elke spier van het lichaam gespannen.
De lippen zijn een soort beursjes met koordjes en die koordjes trek je bij het zoenen aan en laat je vieren en trek je weer aan. Tjokvol zenuwen zitten de lippen. Ze kunnen een intensieve elektrochemische activiteit in de hersenen bewerkstelligen. Net als bij het langeafstandslopen wordt bij het tongen endorfine aangemaakt, een natuurlijk opiaat in het lichaam. De kick die je daarvan krijgt, is verslavend. De tong is niet alleen onze sterkste spier, zij is ook een uiterst gevoelig orgaan. Als de tong tijdens het kussen in beweging komt, wordt er een heleboel speeksel afgescheiden. Dagelijks zoenen is ook het beste middel tegen tandsteen en tandbederf: het frisse speekselbad wast je gebit schoon.
(Bron: groene.nl)
Jaduuh schreef:Hmm.. toch maar een vriendje zoeken.Of in iedergeval een partner.
Waar staat een sneetje dan?
Tha_Niekje schreef:En daarom schoot het steeds niet op met afvallen, omdat ik maar niet uitging steeds
Jaduuh schreef:Hmm.. toch maar een vriendje zoeken.Of in iedergeval een partner.
Waar staat een sneetje dan?
Tha_Niekje schreef:Pfff, ik heb ook zoveel troep in m'n kast dat ik nooit draag, maar ik wil nooit wat weggooien
Tha_Niekje schreef:Mocca schreef:Mijn moeder heeft boodschappen gedaan. Dus nu zijn er onder andere cakejes in huis, paaseitjes en de boterkoek stond al in grote punten op tafel. Maar ik mag niet van mezelf. Zielug he.
Arme jijGewoon alles in de afvalbak gooien!! Snel!
Mystica schreef:Ligt eraan welke broodsoort je aanklikt geloof ik. Niet overal staat een sneetje bij. Wat is bij jou het verschil tussen vriendje en partner precies?
trisca schreef:dus lees ik dat goed?
![]()
![]()
Meer sexxen!!
![]()
![]()
![]()
Mocca schreef:Tha_Niekje schreef:
Arme jijGewoon alles in de afvalbak gooien!! Snel!
Denk zomaar dat mijn moeder het niet op prijs stelt als ik haar boodschappen weggooi.
Spetterlover schreef:Tha_Niekje schreef:Pfff, ik heb ook zoveel troep in m'n kast dat ik nooit draag, maar ik wil nooit wat weggooien
Ja ik wil het dus ook niet weggooien
'Stel je voor, dat ik het ooooit nog een keer nodig heb en aan moet ookal is dat de laatste 2 jaar niet voorgekomen...'
Jaduuh schreef:Daar staat bj mij dan alleen gram?
Brood bruin.
Tha_Niekje schreef:Mocca schreef:Denk zomaar dat mijn moeder het niet op prijs stelt als ik haar boodschappen weggooi.
Moet ze het ook maar niet kopen
Mocca schreef:Tha_Niekje schreef:Moet ze het ook maar niet kopen
Vind ik ook hoor.
Maarja rest van het gezin is wel gek op al die lekkere dingen (ik ook hoor, daar niet van, maar ik heb discipline!).