Vandaag oefendagje met de instant pot: vanochtend/vanmiddag meergranenbrood erin gemaakt en vanavond pulled chicken teriyaki met gestoomde broccoli en meerzadenrijst. Oh, wat ben ik blij met dat ding, wat was het lekker!
Annetje
Geplaatst: 05-06-22 18:57
Ontbijt havermout gemaakt met havermout, amandeldrink, lijnzaad, geprakte banaan en nog een appeltje en dadelstroop eroverheen
Lunch
Diner was zelfgemaakte kapsalon. Een vegan versie voor mij.
Vanavond lekker pizza. Dit is een stuk met tonijn en straks nog een stuk hawai.
friezenfan2
Geplaatst: 06-06-22 18:21
Mijn lunch bestond uit 2 gevulde pita's
En mijn avondeten was pasta met pompoen room saus. Ik was vergeten dat pompoen zo lekker was.
Annetje
Geplaatst: 06-06-22 18:48
Ontbijt: dit keer in de blender bevroren banaan, havermout, lijnzaad, pompoenpitten, zonnebloempitten en amandelmelk. Daaroverheen mango en appel met een beetje dadelstroop. Was echt heel erg lekker!
Bak groenvoer als lunch
En een vriendin kwam heel lief eten brengen, omdat ik al zo lang ziek ben en ze zich voor kon stellen dat eten koken dan alleen maar heel erg vermoeiend was. Extra lekker!
pien_2010
Geplaatst: 06-06-22 18:54
Annetje ziet er heerlijk uit en lieve vriendin. Beterschap
Hier is het oogsten begonnen en op het zout, 2 reuze champignons, amandelmelk en de aardappeltjes na, is alles uit de tuin. Rode sla, met citroentijm, peterselie, basilicum Puree met des blettes (wordt vertaald als snijbiet) en stukjes teveel rode sla met "saus" van knoflook, stukjes egyptische ui (had voor het pittige nog een rood pepertje bij gekund vonden manlief en ik). We vonden het erg lekker en misten vis of vlees totaal niet!
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 06-06-22 19:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Froukje
Forever young
Geplaatst: 06-06-22 18:59
Lekker ouderwets kip, patat en appelmoes Kip kwam van de bbq, zó lekker