Daar hebben ze zo veel lekkere spulletjes! De agar agar koop ik er ook meestal, en notenpasta's, en allerlei lekkere biologische kruiden
En gewone gedroogde zeewier heb ik er vorige keer ook besteld. Kun je een heerlijke 'vis'saus van maken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daar hebben ze zo veel lekkere spulletjes! De agar agar koop ik er ook meestal, en notenpasta's, en allerlei lekkere biologische kruiden
En gewone gedroogde zeewier heb ik er vorige keer ook besteld. Kun je een heerlijke 'vis'saus van maken
420BlazeIt schreef:Bliksem schreef:Op een doordeweekse dag is pastasaus hier ook gewoon ui + knoflook + gedroogde kruiden + blik/kartonnen pakje gezeefde tomaten + klein blikje tomatenpuree en wat verse tomaten.
Net nog gegeten met champignons, courgette, olijven, zeewier pasta en rucola. Yumm
Oja en edelgistvlokken erover op het laatst
En hoe maken jullie zo'n saus dan als saus die op je pasta blijft liggen ipv soep? Want als ik die saus op deze manier maak is hij of te dun of te dik
Die zijn vreselijk om saus van de maken

Je hebt gelijk hoor.

ik volg nog steeds, en heb veel inspiratie opgedaan.

269_life schreef:Benieuwd: Doen jullie ook wel eens mee met (dierenrechten)acties?
Ziet er vies uit, maar echt lekker! 
afijn, ik ga er even een nachtje over slapen haha! Wel heel erg bedankt voor de input! 269_life schreef:Benieuwd: Doen jullie ook wel eens mee met (dierenrechten)acties?
. Is er ergens een website/facebookgroep waarop je kan zien welke/waar acties gehouden worden?