Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Bitje_ schreef:xNathaliee schreef:Overigens is je BMI prima, 18 jaar, 68 kilo en 1.68m groot > 24,1 kom ik uit en onder de 25 zit je goed.
Oke nu weer ontopic, heb Bitje ook al via PB benaderd.
Maar mooi vind ik het nietVoel me gewoon niet mijzelf zo.
NikkiLoves schreef:Van gisteren;
O: klein bakje (halfvolle) yoghurt met muesli en een glas water
M: 1 boterham met eiersalade
A: zalm, aardappelen en 2 eetlepels erwtjes
En vandaag tot nu toe;
O: zelfde als gisteren
M: bakje soep en een boterham met smeerkaas
Eet jij niet veeel en veeeeeel te weinig?
KarinvdM schreef:Ik wil niet zeuren hoor, maar het gaat wel weer erg veel offtopic vandaag. Dit topic is voor eetlijstjes.
Voor diëten zijn andere topics en er is ook een topic over gezond eten.
Venthe schreef:Planning vandaag
O: 3 rijstwafels met pindapasta + kopje koffie met koffiemelk en kop thee
T: banaan, appel, handje rozijnen en kaneel + veel thee
L: 1 tosti van 2 speltbth met 4 plakjes 48+ kaas, klodder ketchup + cup-a-soup (tomaat)
T: schaaltje zelfgemaakte appelmoes + blikje ice tea
A: rösti (5 van die rondjes), kip krokant schnitzel en een pot doperwten/worteltjes, klodder ketchup
T: schaaltje danio kwark + thee
B: 1 paard longeren, 1 paard scheren + stal werkzaamheden, verder weer hele dag leren
Judith_ schreef:Mogen er alleen perfecte en doordachte lijstjes worden geplaatst?
Lijkt mij dat ze zoiets prima kan posten toch. Ze gaat geen eens offtopic.
Horse_xx schreef:Judith_ schreef:Mogen er alleen perfecte en doordachte lijstjes worden geplaatst?
Lijkt mij dat ze zoiets prima kan posten toch. Ze gaat geen eens offtopic.
Tuurlijk mag jij die posten. Mensen mogen jou toch tips geven? Waarom post je het anders. Het is duidelijk dat jij te weinig eet, maar als jij dit niet vind blijf je lekker zo eten, maar als je geen tips wilt hoef je ook niet te posten. Bedoel dit trouwens verder niet banketstaaf..
ChantalSmook schreef:O: 50 gr havermout/lijnzaad/melk
L: Pannenkoek van 40 gr havermout/halve banaan/half ei/melk/lijnzaad + Zonnatura jam/honing
A: Flinke soeplepel Soto ayam met 60 gr ongek.zilvervlies rijst, augurkjes, atjar, 1 gekookt ei, zilveruitjes en paar kroepoekjes
Toetje: 2 pannekoekjes gevuld met griekse yoghurt/gebakken perziken in contreau
B: 2 x 50 minuten fietsen