ik ga vanavond lekker sushi afhalen samen met mn vader.
Dallista
Geplaatst: 22-06-13 13:22
Net zelf een hele snelle sushi hap klaargemaakt. Had nog kant en klare Japanse rijst (voorgekookt dus), effe oppiepen, rijstazijn erdoor, afkoelen, restant stukje aal uit de vriezer, velletje nori, rollen, klaar. Okay, heb wel eens lekkerdere sushi gegeten, maar voor goed de maag vullen erg geslaagd. Morgen zelfde truukje nog een keer!
Maandag bij Shabu in Rotterdam gegeten, bij de Kuip. Was heerlijk!
Super verse vis en de warme gerechtjes waren ook echt onwijs lekker. Enige was dat het niet echt All you can eat was... je mocht maar 4 rondes, daarna kreeg je geen lijst meer en kon je dus ook niks meer bestellen.
Dat stond nergens vermeld en was jammer, aangezien wij de laatste 2 rondes voorzichtig besteld hadden, zodat we wat langzamer aan konden doen. Als we dit van te voren hadden geweten, hadden we gewoon de laatste ronde alles besteld wat we nog wilden eten.
Bij de meeste restaurants mag je maar vier of vijf rondes en dan meestal vier of vijf gerechtjes. Vervelend dat het niet helemaal duidelijk was voor jullie.
Mij al meerdere keren, bij verschillende restaurants
vikki
Geplaatst: 27-06-13 09:28
Vreetzak... Ik ben nog nooit verder gekomen dan max. 5 rondes. Ik vraag me altijd al af hoe mensen het in hemelsnaam voor elkaar krijgen om 5 x 5 gerechtjes te bestellen...
Laatst bijgewerkt door vikki op 27-06-13 09:30, in het totaal 2 keer bewerkt
Ik heb tot nu toe overal een nieuwe kaart gehad. Soms moet je er alleen wel om vragen
Ik kom overigens ook nooit verder dan 5 rondes, maar bij Azuma staan er ook maar 4 rondes op de kaart. Dan krijg je gewoon een nieuwe als je dat wil
Gefeliciteerd Vikki!
Imker
Geplaatst: 27-06-13 09:31
Proficiat Vikki!
Wow, ik vind 4 rondes al heel wat! Om nog een ronde te nemen, dan klap ik zowat uit mijn broek!
Is het een idee om de OP aan te passen? Er zijn inmiddels wat restaurants bijgekomen en wellicht kunnen we er dan achter zetten of het een aanrader is of juist niet?