Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En knap dat jij het ook kwijt bent geraakt, die extra ballast
Wil er een kilotje of 5 af voor de zomer. 
) maar volgens mij word ik langzaam aan wel weer zwaarder. Eigenlijk zou ik moeten gaan sporten, maar de sportschool wil ik niet en in het park ben ik bang dat iedereen naar me kijkt
(ik weet zelf ook wel dat dat wel mee zal vallen mja
). Dus ik ga maar beginnen om weer met de fiets naar college te gaan ipv de tram, ik ben echt heel lui wat bewegen betreft en aan fietsen heb ik een schijthekel.

_Malu_ schreef:Die smoothie klinkt goed! Waar kun je aalbessen halen?

Hopelijk voel je je snel weer wat beter.

Was vanmorgen een kilo kwijt, ondanks de friet van gisteren
Beweging heeft een erg grote impact op mij.
Weet nog niet of ik hem op krijg 
Heb ook nog een glas citroensap genomen en een glas van die detox drank van de vitamin store.
Weet nog niet precies wat ik allemaal wil gaan eten vandaag maar heb in ieder geval zin in allemaal lekkere dingen.. Komt vast door gister, heb nu weer een suikerverslaving haha.
Maar volgens mij lig ik dan meer op mijn kont dan dat ik vooruit kom 

Wat voor drank is dat precies, die detox?
)

Loose schreef:Oh trouwens _Tien_, dat courgette met paprika is idd echt heerlijk, maar duurt wel een tijdje. je moet alles in stukjes snijden en samen in een pan met een teentje knoflook. beetje water erbij en deksel erop. als alle water verdampt is weer wat water erbij en dit voor ong 3 kwartier. dan is het echt heerlijk! ik doe er tussendoor ook altijd nog wat zout doorheen en een klein beetje chilipoeder.