wel weet ik dat het opvalt dat bijna iedereen hetzelfde eet en regelmatig terug komt in een nieuwe week...
Lotje02
Geplaatst: 03-12-09 13:26
tja, ik ben niet zo origineel met nieuwe recepten. Wij eten inderdaad bijna elke week wel ongeveer hetzelfde. Maar dat zijn dingen die we allebei lekker vinden en die niet zo moeilijk te maken zijn
Vooraf: open lasagna met ricotta/pesto/kaas Hoofd: kip in spek uit de oven, wortelen met honing uit de oven met gebakken aardappeltjes Na: dat ga ik bepalen in de supermarkt, iets kant en klaars denk ik !
Vandaag runderlappen met spruitjes en aardappelen of puree, morgen lasagnette verdi met spinazie en tomaat, zaterdag nog geen idee want Sinterklaas dus zal wel vetpan aanzetten worden.
Bij ons komt ook regelmatig hetzelfde terug, heeft met voorkeur van degene die het menu maakt te maken en ook met het aanbod van het seizoen. Ik eet liefst niet zoveel groenten aanbod buiten het seizoen om op die manier een klein steentje bij te dragen aan het milieu.
filetlapje (restje van gister) aardappels en rode kool Oeps foutje, het is kliekjes dag omdat wij een afspraak hebben bij de woningbouw. Flietlapjes enzo is voor vrijdag. Zaterdag frietjes bij schoonzus Zondag iets in Belgie, maar weet nog niet wat
Laatst bijgewerkt door blackstar op 03-12-09 16:56, in het totaal 1 keer bewerkt