[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 13:18

Sterkte met de spierpijn Sanne! Ach gut
Ik heb ook spierpijn Nagelbijten / Gniffelen Ben veelste gespannen, dus hou mn nek en schouders heel vast en doet auwie Sigaar En verder van het rijden gister *LOL* Had een dribbelpoownie, kleine druktemaker *LOL* Beetje spierpijn aan de binnenkant van m'n bovenbenen Lachen

Zie je slecht madeira? Lachen Of begrijp ik het nu verkeerd? Bloos
Wel beter dat je zo'n fijne stal hebt gevonden dan! Ja

Dikke knuf voor ingrid Ach gut Ach gut

Wat fijn dat je je vriendje hebt gesproken Sizzy! Lachen Kan me ook wel voorstellen dat het toch heel moeilijk is Ja Ach gut
Sneeuw?! Bloos! hier geen sneeuw te zien Doe maar heel voorzichtig idd Ja

Ik heb net gereageerd op een advertentie voor huishoudelijke hulp.. Vroeg diegene wat ik ergens anders verdien, vind dat zo'n onbeleefde vraag Bloos maar heb gewoon teruggestuurd wat ik per uur wil krijgen (is wel hetzelfde als op mn andere werk Ja ) dus ben benieuwd Lachen Zou wel lekker wezen op een middag nog een paar uurtjes poetsen en wat bij verdienen Lachen Heb nu ook m'n autootje en wil abbo op de sportschool, dus scheelt net weer ff allemaal *LOL*

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 13:23

Danku Lachen

Ik hoorde trouwens gister dat mijn vorige (voor mij onhandelbare) paard verhandeld is naar Duitsland Boos!...

Kon hem aan niemand verkopen, durfde er ook niet goed iemand anders op te laten rijden, beest was onder het zadel echt gevaarlijk, maar op stal zo ontzettend lief... Verdrietig

Toen heb ik hem voor veel minder dan de helft dan wat ik ervoor betaald heb naar een handels-/springstal gedaan.. Ze zouden me op de hoogte houden etc... Leek echt een correcte vent, nou hoorde ik dus gister viavia dat ze doorverkocht is naar Duitsland... Zat er wel in natuurlijk, maar baal er wel een beetje van.. Huilen

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 13:31

He bah sanne, dat is niet leuk om te horen Ach gut Weet je ook naar wie? Misschien kan je wel contact opnemen met die mensen om te horen hoe het gaat? Lachen

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 13:32

ik ben bang dat ze gewoon in de handel terrecht is gekomen...

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 13:33

Ach gut

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 14:44

ff snel bijgelezen.
zo patries, je bent flink geslaagd! vergeet niet een nieuw cappie te halen he, is echt wel nodig en belangrijk! belangrijker dan je centjes
sanne, dat is mooi k-lote
uk, maak je over 3 ons niet te druk, dat is gewoon vocht zeer waarschijnlijk.
paulien, wat fijn dat je het idee hebt dat het afvallen gaat lukken! hou vol!
wendy, knuf.
imre, hoe bevalt het in het groen?
sizz, lief dat je aan me dacht (en alle anderen ook natuurlijk!), heerlijk denk om je ventje weer te spreken? leve skype!

ikke gisteren plantjes gekocht en wat losse frutsels. met die frutsels heb ik 2 grote schalen opgeleukt en er kaarsen tussen gezet. helemaal gezellig. hans vond het wel al wat 'kersterig' omdat er ook zilver is gebruikt. heb voor de kerst nog mini-balletjes gekocht, dus die steek ik er dan nog bij Clown
verder een lekker dagje gehad, maar erg slecht gegeten. ik spreek jullie de 13e verder wel live.
eten gisteren heel slecht met 2 oliebollen en een vietnamese loempia als lunch en een half bakje geitenkaassalade als avondmaaltijd...

straks de nijnen verschonen (als het stopt met sneeuwen) en dan met hans bij vrienden eten.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:10

angelique, ja moet ook echt inderdaad. Volgende maand maar even doen. Oh en hoe was het gesprek? (hoor het idd de 13de wel Knipoog )

Sanne, dat is niet leuk om te horen inderdaad! Hopen dat je misschien nog kan achterhalen waar die is..

Paulien, al gehoord wanneer je Madeira kan verhuizen?

Sizz, fijn dat je gezellig geskypd (hoe typ je dat haha) hebt Lachen Ja dan mis je hem nog meer, kan me voorstellen! Maar je gaat er bijna naar toe!

Ingrid Ach gut

Vanmorgen op stal geweest. Wilde even rijden, maar bak was best hard Had nog aardig gevroren vannacht. Dus dacht wacht even, ga eerst wel voer klaar leggen, mesten.. maar toen ging het dus regen en sneeuwen.. Toch maar niet meer gaan rijden, want kon in die harde bak toch alleen maar stappen, en om daarvoor op te zadelen en dan in de regen / harde sneeuw te rijden..

vanavond naar een vriendin, lekker pizza bestellen en vanavond ergens poolen en gratis cocktails drinken haha Moet alleen morgen wel 6.50 beginnen... Hoop echt dat het niet glad wordt.. ! want vorige week maandag en dinsdag waren al onwijs poedersuiker Heb geen zin dat dat deze week weer zo is!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 17:56

Heey meiden!

Vanmiddag weer lekker bij Martin Gaus gewerkt (zorg daar altijd voor de geleidehonden- kam ze, was ze, voer ze met een begeleider daar enzo). Kwam ik bij een hond binnen, gelijk op zijn rug liggen echt van: aaaaiii mijjjj!! Hij zij bijna mijn geleidehondje worden.. maar is niet doorgegaan, omdat deze helaas baknijt enzo heeft.

Ik heb nog geen telefoontje gehad (word vanavond pas).

Wendy, ik zie met mijn linker oog 3 procent en met mijn rechter oog 1 procent (en die rechter oog kloot erg... zie waziger/dubbel.. dus moet 18 dec. effe naar de oogarts).

Maar ik vind het zooooo raar. Hoe kan ik nou afvallen?? Ik eet echt veeeeeeeel (vind ik zelf, me moeder zegt dat het mee valt??) en ik blijf nu op gewicht of ik val af.. Echt weird hoor.. maar ja beweeg wel meer.. dat zou het wel zijn.. ??

Nu ik toch bezig ben.. ik zit in een (spel)topic, dan vertel je wat je aan de paard van diegene die het laatste bericht heeft geplaatst het mooiste vind. Iedereen zegt dat Madeira mooie uitstraling heeft. Maar wat bedoelen mensen daar toch mee??? Snap er niets van Tong uitsteken is dat hoe ze kijkt ofzo?? Ik vedoel.. ik kan wel opzoeken in woordenboek.. maar ben benieuwd hoe 'goedziende' mensen dat zien Tong uitsteken iemand zin om uit te leggen?? Tong uitsteken

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 18:10

Is het gesprek goed gegaan angelique? (mag ook via pb Lachen )

Veel plezier vanavond Pivanti!! Haha! en succes met opstaan morgen Nagelbijten / Gniffelen

Wat leuk dat je bij martin gaus werkt madeira! Haha!
Oei dan zie je idd wel erg weinig Ja Knap hoor dat je dan nog zo lekker veel onderneemt! Haha! Dan snap ik idd heel goed dat die andere stal fijner voor je is Ja Denk idd dat je afvalt doordat je meer beweegt Ja
Uitstraling.. Poeh, dat zijn van die dingen die zijn zó moeilijk om uit te leggen vind ik *LOL* Is denk ik meer een gevoel dat je krijgt als je iemand ziet. Iemand kan veel vrolijkheid of woede uitstralen bijvoorbeeld. Iemand kan niet zo knap zijn, maar bijvoorbeeld wel heel vrolijk en zelfverzekerd waardoor die wel een hele mooie uitstraling heeft. Denk dat ze bij je paard bedoelen dat ze er erg lief uitziet? Dat ze uitstraalt dat ze een mooi karakter heeft om het zo maar even te zeggen? hihi, beetje wazig omschreven allemaal Bloos Nagelbijten / Gniffelen

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 18:27

Ohhh Gadget was zooo heet en zooo stout Clown hihi!
Weet punten nog niet, even snel douchen nu en dan terug om punten op te halen en dan direct door richting Amsterdam, vergadering Lachen Vanavond definitief besluit welke deelnemers meegaan met onderzoeksreis.

Heb nu m'n laatste lading hartige flapjes (haha Haha!) in de oven zitten, ben benieuwd of ze ook lekker smaken!

Dag is slecht (te weinig gegeten overdag), heb alleen fruit'n fibre op en een appel. Nu snel douchen en dan vanavond wel allerlei lekkere dingen, maar toch. Regelmaat is vandaag ver te zoeken.

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 18:48

avond dames!

ik vraag voor 1x uitstel van bijlezen Bloos Nagelbijten / Gniffelen

ben er net weer van het werk, heb het de afgelopen dagen zo ontiegelijk druk gehad.
m'n planningen zijn ook allemaal in het water gevallen, heb erg ongezond gegeten de laatste dagen Nagelbijten / Gniffelen
ben morgen vrij en dan is het drastisch tijd voor veranderingen, ga morgen nog even op een rijtje zetten wat er allemaal moet veranderen en dat gaat dan ook gebeuren. ben erg boos op mezelf dat ik zo ongezond gegeten heb Stoom uit je oren

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 19:10

Ik heb vandaag voor mij gevoel redelijk gezond dagje gehad op chocola na dan maar de rest had ik allemaal toegezegd aan mezelf.

paulien, dat wazige dubbel zien heb ik ook vaak last van maar als je het de hele tijd heb is heel vervelend maarja mag niet zeuren moet blij zijn dat ik nog zoveel zie als ik vergelijk met jou of met iemand anders.

siz, ben wel nieuwsgierig naar je punten en pashon bijlezen doen we allemaal wel een keer of meer niet dus dat is niet zo erg Knipoog

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 19:59

*komt net terug van de Kentucky Fried Chicken*

Bloos

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 00:20

Uk: 2x 178 - 2 (beide proeven een extra volte moeten rijden Clown )
Was wel tevreden eigenlijk! Was correct gejureerd en stond prima commentaar op.

Grappige is dat het er vanaf de kant vrij beheerst en rustig uitziet, terwijl ik dan echt op een kanon zit waar ik niet aan kan komen Haha!

Avondeten zijn 4 flapjes geworden, klein bordje pastasalade, wat M&M's en een stokbroodje met brie. Lachen

Ben net thuis, was gelukkig snel voor elkaar in de vergadering!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 09:48

zwaai!
fijn van je puntjes sizz. geen winst,maar eerlijkheid is toch wel heel belangrijk.

vandaag:
o: appel, banaan
t: 4 mandarijntjes
l: 3 krackers ossenworst
t: 2 krackers ossenworst
a: chicken tonight

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 10:02

siz, zolang jij je er goed bij voelt is zijn de punten toch netjes.

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 10:16

morgen!

nette punten siz, ach het gaat om het gevoel wat je erbij hebt toch.

mijn planning:

o: broodje kaas
t: rijstwafels
l: gebakken eitje
t: nog onbekend
a: nog onbekend

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 10:17

Goedemorgen dames daar ben ik ook weer eens een keer! Lachen

Vandaag
Ontbijt : twee volkoren boterhammen met kipfilet & thee
tussendoor : appel
Lunch : twee of drie boterhammen met iets
tussendoor : handje zoutjes
tussendoor : ..
Avondeten : ..

Beweging : we gaan dadelijk wat grondwerken met Feli en ik moet naar school vanmiddag, maar heb dus niet echt speciale beweging gepland oid.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 10:20

Doei!

Netjes Siz!!

Ik ben in totaal nu 2kg kwijt Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Go jij! Go jij!

Mijn planning voor vandaag:
O: Kopje koffie met broodje.
T: Fruit.
L: 2k boterhammen met mager beleg.
T: Stuk fruit.
A: vlees, aardappels, groente en zuivel Knipoog
T: 1 of 2 glaasjes light drinken, met een koekje,

Beweging: 50 minuutjes fietsen Lachen, en paardje longeren, ben
benieuwd hoe ze het gaat doen, heeft in totaal 3 weken niks meer gedaan.
Vandaag longeren, en morgen komt er een vriendin rijden.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 10:27

Mijn gevoel zei ook absoluut geen winst hoor Clown Gadget had er mooi z'n eigen feestje van gemaakt haha!
En ach, is pas onze 2e keer starten Ja zaten verder hele fijne stukken tussen, heb ook nog zeker wat 7-ens erop staan. Dus sommige dingen gaan wel goed Tong uitsteken

Dagplanning vandaag:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
t: -
L: 2 geroosterde bb met sandwichspread
t: kopje tomatensoep
D: ?
t: sinaasappel

Bew: niks bijzonders.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 10:27

Goedemorgen!!! Doei!

Ik had me gister voorgenomen om weer te balansen na zaterdag, maar volgens mij was het gister zelfs slechter dan zaterdag Nagelbijten / Gniffelen
De enige beweging die ik gister heb gehad, is van de bank naar de keuken en weer terug... heb heel de dag in m'n pyama op de bank gehangen Haha!

Vanochtend toch maar op de weegschaal geklommen... 55,5 Go jij! Go jij! , heb er wel 3x opgestaan om te checken... en toch geloof ik het niet eigenlijk Bloos ben eerder bang dat de weegschaal het niet zo goed doet No Cheer ...

Mijn planning vandaag:
O: kaal croissantje, glas melk
T: 2 rijstwafels
L: 2 krentenbollen met halvarine en kaas, 1 bb kipfilet
T: 2 rijstwafels, prince koekje
D: preischotel met gehakt..
T: fruit

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 11:29

hoe lang ben jij sanne?
pashon, als lunch alleen een gebakken ei of ook brood erbij?

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 11:57

alleen een gebakken eitje, vind ei op brood niet zo lekker Bloos
en na de afgelopen dagen moet ik drastisch gaan minderen Nagelbijten / Gniffelen

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 12:09

benangelique schreef:
hoe lang ben jij sanne?
pashon, als lunch alleen een gebakken ei of ook brood erbij?

Ik ben 1m60... en ik was dus vandaag 2 kg lichter dan vrijdag...

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 12:19

dat is wel erg veel verschil sanne!

pashon, alleen een gebakken ei is geen goede lunch. dat is crashen en dat moet je nu zeker niet doen. waarom ga je niet naar een dieetiste?