[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lana_te

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 20:48

dat is ook waar welsh; maar als je het bot zegt zal het langer blijven hangen! en hopelijk gaat ze dus niet vermageren maar eet ze goed door. er zijn ook mensen (zoals mijn vriend) die eten echt genoeg en ook veel vettige dingen en ook wel fruit en groenten maar gewoon niet aankomen. als dat zo is kan ik erin komen. maar als je bijna niets eet is het niet zo goed.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 20:49

Helaas werkt bot zeggen alleen goed in persona bij mensen die je goed kent. Via internet werkt het eerder averechts (weerstand).

Ik had altijd een bmi van 16 en geloof het of niet, maar volgens de dokter had ik een gezond gewicht! Haha!

(bmi van 15 heb ik ook wel gehad als ik flink ziek geweest was)

De bmi gaat uit van een normale botstructuur, ik had een lichte botstuctuur en dan heb je een speciale bmi kaart voor.

Joey_Diamond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 20:56

Doei!
Hallo,

mag ik me ook aanmelden? Bloos, ik lees al een tijdje met jullie mee maar eigenlijk is het er nooit van gekomen om te posten Lachen

ik ben 1.67 en weeg nu 57 kilo & 15 jaar Lachen
ik ben sinds januari bezig met SB en inmiddels 17 kilo afgevallen, ik heb eerst een tijd lang 68 kg gewogen, totdat ik op 2 september 1 van mn paarden heb verloren door een ongeluk Huilen & sinds toen is het uit de hand gelopen (opeens van de 68 naar de 73, alleen maar om verdriet weg te eten Huilen )
ik loop ook bij het ziekenhuis (kinderarts) nu omdat ik last heb van mn darmen.. Verdrietig k slik nu iedere dag 4 zakjes movicolon en 2 tabletten bisacodyl omdat ik anders echt niet naar de wc kan Verdrietig
en ik weet het laxeermiddelen zijn niet goed, maar ik doe het in overleg met de arts omdat ik anders echt niet kan
volgens de Kinderarts mag ik nu echt niet meer afvallen en moet ik op dit gewicht zien te blijven, vind dit alleen best wel moeilijk..

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 20:59

Het is gewoon even wennen aan de nieuwe jou Lachen Dat duurt even en dan bevalt het wel degelijk wat je ziet. Het is toch juist mooi als je wat vrouwelijker bent? Lachen

Ik moet ook nog steeds wennen aan de nieuwe ik Clown

(sterkte met alle darm ellende! Als dat weer beter gaat, zul jij je ook beter voelen Lachen )

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 21:01

Er mag nu bij mij toch echt een beetje af. Ik hoop dat dit topic gaat helpen, lijkt me heel fijn hier mee te doen en te lezen als dat mag Lachen

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 21:02

joey, geen probleem. je kan je melden. sterkte met je verlies en post elke dag wat je hebt geheten. vele meiden hier zullen je helpen en zeggen wat je beter wel en niet kan eten; ag het komt wel Knipoog

vuurneon

Waarom gaat bij mij al het vet vooral naar de buik toe? Clown

En vooral: hoe kom je daar weer vanaf?

Joey_Diamond

dankje welshcobfan Lachen

jaa dat weet ik wel zeker, t klinkt miss wel heel raar maar ben vandaag niet naar de wc geweest en heb nu zon last van mn buik, tis net alsof ik een ballon in heb geslikt die iedere keer steeds meer opgeblazen wordt Boos!
word er ook echt zo gek van, ze weet in het ziekenhuis ook niet precies wat het is en ze wil dat ik het nu even aankijk, gelukkig belt ze donderdag om te vragen of er al verbetering in zit en moet 15 april terug naar het ziekenhuis, hopelijk gaan ze toch wat anders doen, want k word hier niet echt vrolijk van nee

lana: jij ook bedankt! Lachen
ohja k ga nu even posten wat ik vandaag gegeten heb Vork
Laatst bijgewerkt door Joey_Diamond op 25-03-08 21:03, in het totaal 2 keer bewerkt

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 21:03

joey, het is ook heel moeilijk om op gewicht te blijven.

welsh, sorry dat ik het zeg maar voor mij is het niet goed om mensen te zien die zo licht zijn dan krijg ik al snel zoiets van zie je wel je kan gewoon licht zijn en dun (mager). En ik zit hier om motivatie te krijgen om weer een gezonde meid met een gezond gewicht te worden.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 21:04

Bij mij zoeken ze nog steeds naar de oorzaak van de longproblematiek. Vanaf september ben ik al ziek en ik moet nu 5 maand revalideren omdat ik daardoor geen kniespieren meer heb (ik kan niet lopen zonder pijn).
Leuk hé? die medische molen. Je wordt er soms niet goed van!
Maar: het is voor het goede doel! Lachen

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 21:06

ik ben nu al zenuwachtig voor morgenmiddag ben zo benieuwd hoe het zal gaan het gesprek. de spycholoog is niet nieuw voor mij maar gewoon.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 21:08

Ik zie het van beide kanten. én ik heb vanaf jongsaf aan gevochten om op een goed gewicht te komen (hoera voor een snelle spijsvertering Boos! ) en nu zit ik er 5 kilo boven Clown
Dát is pas frustrerend, je hele leven moeten eten om het leven om gezond te zijn en nu weer moeten minderen omdat ik te gezond ben Nagelbijten / Gniffelen (naja gezond... qua gewicht)

Succes bij de psy Lachen

Joey_Diamond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 21:08

@ ukje: jaa k vind het op gewicht blijven nog moeilijker dan het afvallen zelf.. en vooral omdat ik zoo heel slecht naar de wc ga, de ene dag ga ik niet, en als ik dan de volgende dag wel weer ga ben ik opeens 2 kilo lichter.. komt door die tabletten daar wordt het allemaal lekker dun van, als jullie begrijpen wat ik bedoel Clown

vandaag:
O : kom all bran met optimel vla
T: Appel & flesje water
L : 2 volkoren boterhammen, halvarine, 1 met rookvlees & 1 met plakje ontbijtkoek, 2 koppen thee
T : 1 kop cafeine vrije koffie
T : 1 activia papje, die met muesli
D : 3 pannenkoeken, 1 met klein beetje halvajam, 1 met poedersuiker en 1 gewoon droog, 2 koppen thee
A : 1 kop cafeine vrije koffie
Laatst bijgewerkt door Joey_Diamond op 25-03-08 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Joey_Diamond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 21:09

ukje succes morgenmiddag! Lachen

idd welshcobfan, t ziekenhuis daar wordt je niet goed van, ze sturen je zo weer naar huis, met probeer eerst dit maar en dan zien we wel weer verder.. Scheve mond
Laatst bijgewerkt door Joey_Diamond op 25-03-08 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 21:10

joey ik kan dat kleine niet lezen zou je het op normaal lettertype willen typen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 21:10

Mijn eetpatroon vandaag:

o: 3 bb jam
T: manderijntje
L: 2 droge bruine boterhammen
D: 1 krokante kipding, flinke schep sperziebonen en een halve schep piepers zonder jus (ik haat aardappelen Nagelbijten / Gniffelen)
T: fruit en een koekje

Joey_Diamond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 21:12

ohh sorry, dat wist ik niet Bloos .
er stond : van die tabletten word het allemaal lekker dun, als jullie begrijpen wat ik bedoel Clown

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 21:13

Ik ben nu zwaarder dan mijn zus, die is net zo groot en heeft al 3 kids gebaard Clown

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 21:13

ok bedankt en je hoeft geen sorry te zeggen kon je ook niet weten.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 21:14

welsh, ookal vies van aardappelen lus die dingen ook totaal niet of het moet gebakken zijn.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 21:16

Jeetje wat hebben jullie weer veel geschreven!

Welkom aan alle nieuwe mensen. Ja

Ik heb de laatste tijd wat problemen met voeding, ik heb een paar voedselallergieën en dat komt er nu allemaal uit. Zit nu met blaren op mijn tong omdat er gisteren een paar stukjes kiwi in de fruitsalade zaten, en ben al dagen aan de diarree, elke keer weer van een ander voedingsmiddel. Heel lastig allemaal, want ik weet niet precies waarvoor ik allergisch ben. Lachen

Verder nog een leuk nieuwtje! Vanmiddag te horen gekregen van de eigenaren dat ik Amo deze zomer mee mag nemen op vakantie. Go jij! Go jij! In juli gaan we dus lekker 4 daagjes naar het strand!

Joey_Diamond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 21:16

gebakken aardappelen Vingers aflikken

Mocca: nouu dat is ook lekker dan, hopen dat je er snel achter komt waarvoor je allergisch bent Lachen
leeeuk met je paardje op vkantie, k ga ook van de zomer, lekker hoor! Haha!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 21:18

moc, vervelend van die blaren en leuk dat je je verzorgpaard mee mag nemen had stiekem al in je berichten gespiekt.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 21:19

Wat tof dat je het paardje mee op vakantie mag! Haha! Dat is voor mij al een lang gekoesterde droom die nog lang niet in vervulling gaat....

Ik wil ook eens laten testen of ik een voedselallergie heb

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 21:21

Ik ben ook zoo blij. Lovers
Wilde altijd al eens met hem naar het strand, en nu gewoon 4 hele dagen!! Loop de hele dag al met een enorme grijns op mijn gezicht.

Voedselallergieën testen hebben ze bij mij ook gedaan, maar er kwam weinig uit, omdat ik veel last heb van kruisbestuivingen. In het hooikoorstseizoen ben ik voor veel voedingsmiddelen allergisch, maar in de winter voor bijna niks. In het ziekenhuis kunnen ze er verder ook weinig aan doen.