Nahja, nieuwe dag vandaag en gewoon gezond en erg balansen; vanavond ook uit eten bij een grieks tapas restaurantje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mocca schreef:O: 2 crackers (achterham), plak kruidkoek
T: ham-kaas-croissantje
L: 3 crackers (achterham)
T: peer, kruidnootjes, koekje
A: bietjes, röstirondjes en magere rookworst
_Scarlet_ schreef:O: 2 bb met kaas
T: ijskoffie met een zandkoekje
L: Franse panini (brie, ham en ananas) bij bakker Bart
T: cappuccino
A: macaroni met groenten en gehakt
_Scarlet_ schreef:Mijn gewicht schommelt nog al, ik heb het een tijdje constant gehouden op 83.5, nu is het alweer een paar weken 85 met iets achter de komma. En ik ben 1.68m. Het is ook niet zo dat ik ontzettend veel kwijt wil, 74 kilo wegen zou ik al hartstikke blij mee zijn!
Dat veel bewegen is gewoon het probleem... ik verveel me ontzettend snel, er zijn weinig sporten die me uitdagen, alleen paardrijden maar dat kan ik niet iedere dag doen en hier in de buurt zijn sowieso geen stallen die zich richten op springen (wat ik het liefst doe). Dus ik probeer de laatste tijd weer vaker te fitnessen, alleen cardio is zo ontzettend saai... Dat is gewoon het grootste probleem, ik vind m'n lichaam verschrikkelijk maar op de een of andere manier kan ik mezelf niet motiveren om veel te sporten...
RicardoOpa schreef:Goeienavond!
Scarlet; Is het feit dat je niet afvalt niet gewoon een schommeling van je gewicht. Dat je nu even op een vast punt zit. Ik heb ook een week of 2 op hetzelfde gewicht gezeten, en daarna begon ik pas weer af te vallen. Zonder enig verschil in m'n voeding..
_Scarlet_ schreef:RicardoOpa schreef:Goeienavond!
Scarlet; Is het feit dat je niet afvalt niet gewoon een schommeling van je gewicht. Dat je nu even op een vast punt zit. Ik heb ook een week of 2 op hetzelfde gewicht gezeten, en daarna begon ik pas weer af te vallen. Zonder enig verschil in m'n voeding..
Nou, dan heb ik 6 weken op hetzelfde punt gezeten en ben ik daarna 2 kilo aangekomenDus dat lijkt me sterk.
Tennis vind ik inderdaad erg leuk, daar moet ik maar weer eens mee beginnen denk ik. Kijken waar ik dat een beetje goedkoop en in de buurt kan doen. Volleybal is misschien ook wel weer een goed idee ja.
BedanktIk heb gewoon even een dipje denk ik... Komt door het stadten en geen leuke broeken kunnen vinden
RicardoOpa schreef:Planning morgen;
O; 2 VB 1x filet american. 1x runderrollade.
T; Glas Optimel drink. Kiwi.
L; Grote eierkoek en een 2x Cracotte met kaas en komkommer.
T; Appel.
A; Iets met Kip...
T; Snack a Jack Caramel.