[HK]Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op die

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Re: Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op dieet#5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 16:14

Omdat die vreetkick gigantisch was, en dan al helemaal met het contrast met hoeveel ik normaal eet was ik daar dus echt niet blij mee... overduidelijk te merken in maag en darmen, lijken het niet goed aan te kunnen Verward

Nahja, nieuwe dag vandaag en gewoon gezond en erg balansen; vanavond ook uit eten bij een grieks tapas restaurantje Lachen

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 17:09

Ojee ojee ik moet straks de hele avond oppassen..
Ik hoop dat ik de koekjes die ze altijd zo lief voor me klaarzetten kan weerstaan Huilen van het lachen

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 17:37

Ow Myra als je last krijgt van maag en darmen is het idd minder..
Nu even gezond en het is vast weer zo over Knipoog Niet teveel tzaziki he!!

Succes met oppassen Moschino.. Lachen die koekjes ook altijd zo lief naar je?

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 17:43

Mocca schreef:
O: 2 crackers (achterham), plak kruidkoek
T: ham-kaas-croissantje
L: 3 crackers (achterham)
T: peer, kruidnootjes, koekje
A: bietjes, röstirondjes en magere rookworst

Aangepast.

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 17:43

Jaaaa..! Huilen van het lachen
Echt zo --> Haha! Haha! Haha!

Maargoed, ik ga nu, oppassen dus Tong uitsteken

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 17:44

Ik moet ook de hele avond oppassen, zetten ze ook van alles klaar..
"Oooh en in de la ligt nog dit en dat en dat en nog meer, dus pak wat je wil"

Clown

Oekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 18:06

haha, niet echt fijn als je probeert af te vallen en al die koekjes/snoepjes glimlachen zo vriendelijk naar je Haha! Tong uitsteken

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 18:32

Ghehe, gewoon je ogen dicht doen en niet kijken Knipoog

O: 2 mb, pindakaas, roomboter, glas sinaasappelsap
L: 1 wit bolletje met gebakken ei en spek (ja, alweer, ik heb dat spek speciaal gekocht voor ei en ja, het moet toch op Schijnheilig) 1 wit bolletje met 4 bitterballen en een beetje mayo, 1 bruin pistoletje met slankie, glas Yomild
drie kwartier hardlopen/wandelen
T: Rijstewafel
D: Gebakken aardappeltjes, tartaartje, knoflooksaus, schaaltje vla
T: Geen idee, ga op verjaardag dus veel goeds zal het niet zijn Knipoog

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 18:36

_Scarlet_ schreef:
O: 2 bb met kaas
T: ijskoffie met een zandkoekje
L: Franse panini (brie, ham en ananas) bij bakker Bart
T: cappuccino
A: macaroni met groenten en gehakt

En heb vanaf 11u tot 17u in de stad rondgelopen. We hebben geen fruit thuis Boos! Alleen maar overrijpe bananen en mandarijnen, en mandarijnen ben ik een beetje vanaf gestapt sinds ik er een keer ontzettend misselijk van ben geworden. Niet al te goede eetdag dus vandaag, maar ik heb me ook ontzettend de balen...

Weet iemand waar je spijkerbroeken kan kopen met een bootcut of flare, en dan bedoel ik niet een beetje bootcut, maar een ECHTE, dus niet zo'n slap excuus ervoor. Want hier in de stad zijn ze nergens te vinden, en als ze te vinden zijn dan zijn ze bij de Coolcat (= maatje mini) of bij zo'n winkel waar ze precies alle broeken in mijn maat hebben behálve de leuke Boos! Ik word er echt helemaal gestoord van....
En ik eet toch redelijk netjes heb ik het idee, en ik val gewoon niks af Huilen Ga maandag naar de dokter bellen om me door te verwijzen naar de diëtiste... heb er echt helemaal genoeg van, walg van mezelf.

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 18:39

Was ik ook weer eens, Had moeite het topic te vinden....
Bij mij blijft het gewicht redelijk constant, hoewel ik de laatste week veel te veel taart heb gehad en dus een kilo gegroeid ben. Boos!
Ik ga nu dus ook weer lijstjes bijhouden, maar dan op mijn blog op Hyves. Mijn streven is om na vanavond (laatste verjaardagsvisite met bijbehorend gebak en nootjes enzo) de komende maand geen snoep meer te eten. Ik hoop dat ik het weer vol kan houden. Misschien dat ik jullie af en toe nog kom plagen hoor....
Leuke foto trouwens in de openingspost. Vraag me af of TS die zelf heeft gemaakt, en zo ja, wat er naderhand met die stukjes chocola gebeurt is!?!

Oekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 18:43

Scarlet, je moet niet van jezelf walgen!
afvallen kost nu eenmaal tijd. als je gewoon een gezond voedingspatroon hebt, en veel beweegt komt dat afvallen vanzelf wel! Lachen het belangrijkste is dat jij lekker in je vel zit en dat is zo te zien niet zo. probeer balans te vinden! iedere keer als je iets lekkers laat staan jezelf belonen met iets, gewoon iets leuks doen ofzo! en af en toe iets lekkers kan echt geen kwaad hoor!
mag ik mss vragen wat je gewicht is?

mijn dag vandaag:

O: Dromen
T: Slapen
L: 2 bolletjes gezond
T: een appel en een mandarijn
D: wordt vissoep met stokbrood en kruidenboter Lachen
T: planning is niks

Drinken: 2 glazen melk, 1 glas optimel, 1,5 liter water, 3 koppen groene thee
Beweging: gefietst en oefeningen

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 18:48

Mijn gewicht schommelt nog al, ik heb het een tijdje constant gehouden op 83.5, nu is het alweer een paar weken 85 met iets achter de komma. En ik ben 1.68m. Het is ook niet zo dat ik ontzettend veel kwijt wil, 74 kilo wegen zou ik al hartstikke blij mee zijn!
Dat veel bewegen is gewoon het probleem... ik verveel me ontzettend snel, er zijn weinig sporten die me uitdagen, alleen paardrijden maar dat kan ik niet iedere dag doen en hier in de buurt zijn sowieso geen stallen die zich richten op springen (wat ik het liefst doe). Dus ik probeer de laatste tijd weer vaker te fitnessen, alleen cardio is zo ontzettend saai... Dat is gewoon het grootste probleem, ik vind m'n lichaam verschrikkelijk maar op de een of andere manier kan ik mezelf niet motiveren om veel te sporten...

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 18:59

Misschien idd heel verstandig je dan door te laten verwijzen want volgens mij doe je echt wel je best. Je schema's zien er niet verkeerd uit geloof ik voor zover ik me goed kan herinneren..

Dit is echt een rampendag vandaag maar heb totaal geen controle over mezelf.. Ik sta er ook niet goed achter om gezond te eten vandaag.. Vanaf morgen dus weer écht gezond eten, want als ik deze week weer bijkom word ik weer teleurgesteld terwijl het dan wel mn eigen schuld is..

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 19:48

_Scarlet_ schreef:
Mijn gewicht schommelt nog al, ik heb het een tijdje constant gehouden op 83.5, nu is het alweer een paar weken 85 met iets achter de komma. En ik ben 1.68m. Het is ook niet zo dat ik ontzettend veel kwijt wil, 74 kilo wegen zou ik al hartstikke blij mee zijn!
Dat veel bewegen is gewoon het probleem... ik verveel me ontzettend snel, er zijn weinig sporten die me uitdagen, alleen paardrijden maar dat kan ik niet iedere dag doen en hier in de buurt zijn sowieso geen stallen die zich richten op springen (wat ik het liefst doe). Dus ik probeer de laatste tijd weer vaker te fitnessen, alleen cardio is zo ontzettend saai... Dat is gewoon het grootste probleem, ik vind m'n lichaam verschrikkelijk maar op de een of andere manier kan ik mezelf niet motiveren om veel te sporten...

Dat probleem heb ik ook, iemand tips voor leuke dingen waarbij je afvalt Clown?

Oekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 19:53

Scarlet, dat ken ik, ik heb een poos geprobeerd iedere avond 10 min thuis op de hometrainer te zitten. maar dat is zo ontzettend saai na een tijdje.
ik heb geen verstand van fitness enzo hoor, maar is spinning dan niet iets voor jou? of hardlopen ofzo?
voor hardlopen is er een heel leuk en motiverent programma, en het wordt langzaam opgebouwd. dat is echt heel leuk om te doen en super motiteverent als je merkt dat je conditie ook echt voorruit gaat! Haha!
en een andere leuke sport?
tennis? basketbal? voetbal? volleybal? zwemmen?
ik noem er maar een paar op, maar er zijn zo veel sporten, er zit vast wel eentje tussen die je leuke lijkt!
en wat Luuz ook al zei; volgens mij doe je ech stinkend je best om af te vallen! dat is toch al iets om trots op te zijn?
er iig mee bezig zijn inplaats van je nog voller te stoppen.
en een dietiste lijkt me wel een goed idee als je echt helemaal niks afvalt terwijl je echt niet veel eet. ik heb geen idee hoe jouw schema's eruit zien, maar volgens Luuz is daar niks verkeerds aan...
dietiste is dus wel een goed idee, maar dat is wel weer duur natuurlijk Vork

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 20:00

ik ben kwaad op mn vriendje!
eerst stond hij erop dat ik meeging naar een feestje, en nu ineens liever niet meer?!

ik snap t sowieso niet dat hij nie wil dat ik meega, andersom zou ik het wel willen. hij wil ook niet blijven slapen vanavond omdat ik morgenochtend pardrijles moet geven.

wat vinden jullie, ik vind het tijd voor wraak!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 20:05

Wat een eikel! Nors opkijken

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 20:06

Mannen.. Soms snap je er niets meer van.. :L

Wraak.. uhm.. als je toch nog meegaat vanavond en hij heeft een flesje bier, er met een ander flesje bier bovenop tikken als hij net nieuw is Tong uitsteken Kinderachtig..
Uhm.. Misschien toch even vragen waarom hij zo verwarrend doet?

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 21:20

Goeienavond!

Scarlet; Is het feit dat je niet afvalt niet gewoon een schommeling van je gewicht. Dat je nu even op een vast punt zit. Ik heb ook een week of 2 op hetzelfde gewicht gezeten, en daarna begon ik pas weer af te vallen. Zonder enig verschil in m'n voeding..

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 21:23

Mijn dagje vandaag;

O; 2 boterhammen kaas/jam.
T; Appel
L; 2 bruine bolletjes 1x rosbief, 1x kiprollade
T; Cracker met kaas. Kiwi en een plakje ontbijtkoek.
A; Sla, pepersteak reepjes en gebakken aardappeltjes
T; Optimel kwark 250 ml.

Lachen

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 21:27

RicardoOpa schreef:
Goeienavond!

Scarlet; Is het feit dat je niet afvalt niet gewoon een schommeling van je gewicht. Dat je nu even op een vast punt zit. Ik heb ook een week of 2 op hetzelfde gewicht gezeten, en daarna begon ik pas weer af te vallen. Zonder enig verschil in m'n voeding..

Nou, dan heb ik 6 weken op hetzelfde punt gezeten en ben ik daarna 2 kilo aangekomen Knipoog Dus dat lijkt me sterk.
Tennis vind ik inderdaad erg leuk, daar moet ik maar weer eens mee beginnen denk ik. Kijken waar ik dat een beetje goedkoop en in de buurt kan doen. Volleybal is misschien ook wel weer een goed idee ja.
Bedankt Lachen Ik heb gewoon even een dipje denk ik... Komt door het stadten en geen leuke broeken kunnen vinden Haha!

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 22:03

Planning morgen;

O; 2 VB 1x filet american. 1x runderrollade.
T; Glas Optimel drink. Kiwi.
L; Grote eierkoek en een 2x Cracotte met kaas en komkommer.
T; Appel.
A; Iets met Kip...
T; Snack a Jack Caramel.

Oekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 22:05

_Scarlet_ schreef:
RicardoOpa schreef:
Goeienavond!

Nou, dan heb ik 6 weken op hetzelfde punt gezeten en ben ik daarna 2 kilo aangekomen Knipoog Dus dat lijkt me sterk.
Tennis vind ik inderdaad erg leuk, daar moet ik maar weer eens mee beginnen denk ik. Kijken waar ik dat een beetje goedkoop en in de buurt kan doen. Volleybal is misschien ook wel weer een goed idee ja.
Bedankt Lachen Ik heb gewoon even een dipje denk ik... Komt door het stadten en geen leuke broeken kunnen vinden Haha!

hehe goede smaak! Schijnheilig
ik ben ook net begonnen met tennis Haha!
en volleybal vind ik ook altijd leuk om te doen Clown

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 22:10

RicardoOpa schreef:
Planning morgen;

O; 2 VB 1x filet american. 1x runderrollade.
T; Glas Optimel drink. Kiwi.
L; Grote eierkoek en een 2x Cracotte met kaas en komkommer.
T; Appel.
A; Iets met Kip...
T; Snack a Jack Caramel.

Sorry, maar zouden jullie willen aangeven wat jullie anders zouden doen?
Ik ben nog steeds aan het tasten wat het beste is. En hoe ik genoeg eet, maar toch afval...

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 22:19

Ik denk dat je best veel trek gehad zult hebben vandaag.. Je eet weinig echt vullende dingen hoewel het er opzich wel gezond uitziet.
Heb je groente binnengekregen bij je kip? Dat is natuurlijk altijd belangrijk, fruit heb je, zuivel heb je, volkoren producten heb je, geoeie vetten denk ik ook wel?
Ik zou zelf de lunch iets groter maken met een vb erbij en nog een tussendoortje smiddags denk ik.. Verder vind ik hem goed hoor!
Misschien dat je even kcal kunt tellen om het te checken op hoeveel je ongeveer zit op zo'n dag als deze? www.caloriechecker.nl bijv.