Ik ben niet zo'n fan...
Het eten is echt super lekker, maar de bediening is mij te wisselend...
Heb er een paar keer gegeten dat het echt prima was, maar ook een paar keer dat het erg slecht was, zie onder

Anc schreef:Vrijdag ga ik weer naar Goya en ik ben heel benieuwd hoe het deze keer gaat zijn.
Ben er nu verschillende keren geweest en elke keer heb ik wel iets meegemaakt wat mijn ervaring "negatiever" maakte, terwijl het eten echt super lekker is.
De eerste keer zaten we naast een groep van een man of 40, waarvan er 1 besloot te speechen... naast ons tafeltje... op oorverdovend volume...
Hierdoor verstonden wij elkaar niet meer, terwijl we notabene naast elkaar zaten.
Meneer is meerdere malen verzocht door de bediening om zachter te praten of er een eind aan te breien (zijn speech heeft zeker 20min geduurd), maar daar werd niet naar geluisterd en het personeel gaf het toen ook maar op.
De keer erna kregen we een nogal ongezellig tafeltje, waarna wij vriendelijk vroegen of er nog een ander tafeltje beschikbaar was.
We werden namelijk op van die hoge barkrukken gezet en daar kan mijn rug en de heupen van mijn vriendin gewoon niet tegen.
De serveerster vond dat blijkbaar niet echt vriendelijk en besloot onze drankjes neer te kwakken en zich vervolgens niet meer om ons te bekommeren... haar collega heeft ons toen een ander tafeltje toegewezen en ons de hele avond bediend.
Alhoewel het niet vol zat, vond ik de bediening toen niet heel vlot.
Al met al geen dingen waardoor ik niet terug zou gaan, maar ik ben wel heel benieuwd hoe het vrijdag gaat
Anc schreef:Zaterdag met een groep vriendinnen bij Goya gegeten.
Sushi was weer overheerlijk, maar de service was om te huilen.
Ik moet zeggen dat het deze keer zo slecht was, dat ik volgende keer liever ergens anders ga eten, terwijl de sushi zelf echt super lekker is.
Verkeerde dingen gegeven, zeggen dat wij dit echt wel hadden besteld terwijl ze in de keuken gewoon een fout hebben gemaakt (moesten de bestellijst zelfs laten zien om het te bewijzen), we kregen maar geen glas bij ons drinken, ik heb zelfs een keer of 5!!! om een glas moeten vragen voor ik eindelijk eentje kreeg, om nog maar te zwijgen over de toeren die we uit hebben moeten halen om nieuw drinken te krijgen...