Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Ik drink echt veel te weinig, vaak minder dan een halve liter per dagVinden jullie het goed als ik dit topic een tijdje gebruik als stok achter de deur?
En nog een vraag: wat zijn jullie ervaringen met macapoeder? Geeft het veel energie?
Anoniem schreef:Tijdens thuiswerken is dat idd wel een optie. Verder ben ik vaak bezig/in meetings dus dat is lastiger.. Ik ga mijn best doen de komende dagen! Moet gewoon een nieuwe gewoonte worden.
Phylos schreef:Klinkt leuk die actie in Groningen! Zit er nog een tijd aan gebonden ofzo?
Iloveiswan schreef:Even een stipjega binnen kort samen wonen en wil dan ook veel gezonder gaan eten. Nu is het dus bij mijn schoonouders verplicht om mee te eten en veel aardappels en hele bak vla. Ga ik dus binnen een maand dus helemaal omgooien. wil ook afvallen weeg nu 85 met 1.74 ( weet het veelste veel) maar als ik nu gezond wil eten wil niemand mee eten en word ik raar aangekeken. Dus ga de boeg omgooien. Iemand tips om er mee te beginnen?
Daenerys schreef:Iloveiswan schreef:Even een stipjega binnen kort samen wonen en wil dan ook veel gezonder gaan eten. Nu is het dus bij mijn schoonouders verplicht om mee te eten en veel aardappels en hele bak vla. Ga ik dus binnen een maand dus helemaal omgooien. wil ook afvallen weeg nu 85 met 1.74 ( weet het veelste veel) maar als ik nu gezond wil eten wil niemand mee eten en word ik raar aangekeken. Dus ga de boeg omgooien. Iemand tips om er mee te beginnen?
Maar als jij geen vla wilt eten dan doe je dat toch gewoon niet? Ik woon momenteel ook nog bij mijn ouders maar ik een geen vla na het eten, en zij wel.
Verder ga ik mee met de tips van Bhriseis
Mariska_87 schreef:Iemand die weet wat het verschil tussen amber albarda en de voedselzandloper boeken? Voegt de voedselzandloper nog wat toe op de boeken van amber? Die heb ik namelijk alle 3..