tuurlijk merk je het niet op de weegschaal wendy! het is gewoon zo dat spieren veel zwaarder zijn dan dat vet is... wel een heel fijn gevoel dat je weer past in je broeken zeg!
benangelique
Geplaatst: 24-03-09 15:54
Imre schreef:
Goedzo!!!
Ik barst van de spierpijn van het fitnessen.
dan heb je toch flink je best gedaan! ik heb maar op halve kracht de ROM gedaan. ik was op de een of andere manier erg dood van de earobicles wilde vandaag ook op de ROM en bodystap en skiles... misschien een beetje teveel van het goede, dus ik ga maar niet op de ROM
Haha die broeken heb ik nooit gepast angelique! Heb ik te klein gekocht (via internet) Ze liggen hier al 1 of 2 jaar in de hoop dat ik ze ooit nog es zou kunnen gaan dragen Was al een poosje niet op de weegschaal gegaan omdat ik er zo gefrustreerd van werd, eten gaat ook niet zo goed Maar sporten nog wel zo'n 4 keer per week, dus blijkbaar gaat het tóch de goeie kant op
Knuf voor Imre wel fanatiek geweest dus
Ik ga even naar de pony, kijken of het nog even te doen is om te rijden vanmorgen waaide het onwijs, maar het ziet er nu wel beter uit En anders ga ik ff lekker borstelen enzo
Ik heb mn weegschaal binnen ;D ! Nu midden op de dag weeg ik 72.3 kg, weer iets eraf dus ! maargoed, ik heb van woensdag mn nieuwe weegdag gemaakt, dus morgen nog een keer wegen.. (Zit nu natuurlijk al op het midden van de dag)
Heb net heerlijk een halfuurtje gereden! Was wel koud zo met die wind maar het ging opzich wel goed Daarna een half uur met mams en de hond gewandelt, en strax nog 15/30min met madinka wandelen!
BA: flink hoofdpijn idd en sinds gisteren ook verkouden, voel me lamlendig voornamelijk en moe.
magriet
Geplaatst: 24-03-09 16:26
Lekkere opsteker Wendy Miujn planning O cornflakes met yoghurt en vla T 2 meergranen biscuits L 1 bolletje met kaas en 1 boterham met kaas cup a soup en sinaasappel T 2 chocospritsen D aardapplen met rode kool en vissticks + yoghurt en vla T cake denk ik
1677 kcal en ik meende iets van 62 gram vet
Laatst bijgewerkt door magriet op 24-03-09 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt
ROM is Range Of Motion (bewegingsuitslag). De ROM is een trainingsmachine die ervoor zorgt dat je in 8 minuten dezelfde training krijgt als iemand die 90 minuten kracht/conditie en rektraining doet.
De ROM biedt aan het boven en onderlichaam training (ieder 4 minuten) en is gebaseerd op de volgende principes: - ROM gebruikt zoveel mogelijk spieren (hoe meer spieren, hoe hoger het kcal gebruik) - ROM gebruikt je spieren over de gehele lengte (hoge verbranding en leningheid) - ROM zorgt ervoor dat je tijdens de training constante spierspanning houdt (geen rustmomenten) - De weerstand die de machine geeft past zich op ieder moment aan naar die kracht die door de sporter wordt geleverd. Hierdoor kun je constant veilig met maximale spierkracht trainen voor een maximaal rendement zonder kans op blessures. - Doordat je constant zeer veel kracht levert, wordt je niet alleen sterker maar krijg je ook een beter figuur (fitnesstraining) - Je gebruikt tijdens je ROM training net zoveel zuurstof als bij een uur joggen. (cardio/fitnesstraining) - Door de manier van trainen (8 minuten hoge intensiteit), bouw je als het ware een energieschuld op. In de 24 uur na je training verbrandt je dus nog eens extra kcal (gemiddeld 1000)
Zo ik heb echt wel veel gegeten vandaag maar best gezond allemaal dus het maakt niet zo erg veel uit. Morgen weer een dag die een beetje beter is. Moet echt goed ontbijten anders eet ik dus echt de hele dag door
magriet
Geplaatst: 24-03-09 16:39
Sizzy schreef:
Waarom en chocospritsen en cake margriet?
Die spritsen heb ik nog in huis en die zijn zo lekker. vanavond op de koffie en daar krijgen we cake bij
Zal mijn dag nog even plaatsen o: ontbijtdrink, 2 vb 1 met sandwichspread, 1 met vruchtenhagel t: 2 vb, zelfde als ontbijt t: sultana l: 2 vruchten/notenbroodjes met 30+kaas t: 2 meergranencrackers (van die ronde) met 30+ kaas (heb de twee plakjes die toch nog overwaren ook maar opgegeten ) t: appel a: aardappels, wortels, ieniemienie gehaktbal (half om half) bew: 1,5 fitness t: bakje yoghurt
Voor mijn doen best veel en heb het gevoel of ik nu wel kan rollen
Katja; Gelukkig dat je enkel weer een beetje een normaal formaat hebt! Ben je al met dat dieet begonnen?
Ingrid; Spannend hoor, misschien samen gaan wonen!
uk; Wauw, wat een goed cijfer ;D !
Siz; oeh leuk hoor ;D !
MM; Beterschap !
Sok; Oeh je PT; haha, beetje flirten is altijd leuk ! Spreekt uit ervaring
Ingrid; Mijn vriend zegt precies hetzelfde .. Ik had dus ook een flirt begin december.. En mn vriend wist dat ook, niet vreemdgegaan ofzo.. Maar bas is daardoor juist niet wakker geschud
Ba; Tjee. ziek zijn komt altijd op nietgewilde momenten , Wintersport is dan wel lekker na zo'n drukke tijd!
Wendy; En waarom zou je je geld niet terug krijgen , Zij heeft toch iets geleverd dat kapot is? Sorry, dat gaat er bij mij niet in
Sok; je bent echt geweldig
Wendy; komop joh! Wat meer zelfvertrouwen!! Als je zo doet, kom je nergens! Hup gaan met die banaan! Die 1e foto is echt mooi!! En balen zeg van de zumba !
Ik ben afgelopen zaterdag begonnen en het valt me aan de ene kant mee en aan de andere kant tegen. Ga in ieder geval vrijdag weer bij de sportschool op de weegschaal staan om heel goed te controleren of mijn spiermassa niet afneemt.