[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xingridx

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 17:08

thanks Siz!

Ja, normaal lukt het allemaal wel, maar nu was het ineens zoveel allemaal en dan breekt het in 1x Verward

nou ja, heb mezelf nu even flink boos gemaakt en aardig wat weggewerkt, het belangrijkste is af, dus nu even lekker klaar!

Ook leuk, ga waarschijnlijk met vriendje en schoonouders naar kerstcircus in Ahoy, met de gratis kaartjes die mn ouders krijgen omdat ze daar werken Clown 18 december, naar de premiere-avond, wel grappig Lachen

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 18:05

En toen smste Jaap Verdrietig Noemt me nog gewoon schatje en hoe het met me gaat Verdrietig

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 18:37

Niet op reageren Wendy! Uit is uit.

Succes vanavond Angelique!

Ik ben de hele middag bij de paarden geweest, maar heeft hier non-stop gemotregend. Bleh. Op de terugweg een warme choco en een muffin gehaald met een stalgenootje. Ik ben echt slecht bezig deze week. Tijd van de maand he, dan hou ik me nooit zo in. Tong uitsteken

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 18:47

Uit is idd uit. Maar heb wel gereageerd Ja Gewoon gezegd dat het redelijk gaat nu, dat ik veel afleiding probeer te zoeken en hoe zijn laatste werkdag was (hij heeft ontslag genomen op zn werk) en of ie nog naar de vuurwerkshow gaat.. Gaat ie evengoed nog heen en hij heeft vanavond een feest. Snap niet dattie dat kan maarja het is niet anders.. Doet wel ontzettend veel pijn. Maar we wonen vlakbij elkaar, komen elkaar altijd tegen met uitgaan en zaten in dezelfde vriendengroep (waar ik nu dus niet meer kom). Dus ik hoop wel dat we uiteindelijk gewoon normaal met elkaar om kunnen gaan. Ik kan dat nu nog niet, heb nog teveel verdriet, maar dat zal wel slijten met de tijd. Valt mij nog mee dat ie toch nog even vraagt hoe het met me gaat. Snap alleen niet dat ie me dan weer schatje noemt maar misschien is dat ook wel uit gewoonte gegaan ofzo..

Heb vanmiddag wel lekker gereden met een stalgenoot Ja Ook fijn met haar kunnen praten, maar doe later wel ff verslag van m'n rit Tong uitsteken
Mn moeder gaat zo pannekoeken bakken Vingers aflikken
Oh en is mss nog een vriendin die wel af en toe mee wil naar de sportschool Lachen Hopen dat het doorgaat allemaal.. En anders moet ik mezelf een flinke schop onder de kont geven en alleen gaan Ja

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 19:13

wendy, ik weet niet of het voor allemaal geld hoor maar vaak kan de kant die het uitmaakt zich er sneller en makkelijker over heen zetten omdat diegene ook geen "gevoelens" meer heeft voor de persoon terwijl in dit geval jij nu nog wat voor hem voelt en hem heel erg mist.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 19:17

Wendy, fijn dat je lekker gereden hebt en even goed hebt kunnen praten Lachen

Ik heb lekker geshopt bij de divoza. Heb een fleecedeken gekocht (waar ook kruissingels aan kunnen), dekensingel want altijd schuiven ze scheef bij Pablo dus hoop dat ie nu goed blijft zitten. Mooi grijs met petrolblauw Lachen En een halstertouw grijs (die ik laatst gekocht had waren rottouwen en die andere had hij gesloopt) Een zwarte rijbroek van cavallo Had nog de pikeur mondega aan maar die was wel erg duur (180 euro!) en was er niet in zwart.. En 2 boeken. En beugelzooltjes dingen. Haha! Jas niet gevonden, had 4 leuke gezien op de site maar 3 ervan vielen tegen en 1 kon ik niet vinden (die was tenminste ook niet zo duur 50 euro maar ja nergens te bekennen)...
Eigenlijk moest ik nog een nieuwe cap, want met de mijne ben ik al vaak gevallen op mn hoofd... maar ja volgende keer maar want was weer 65 euro geweest... Knipoog Weer genoeg uitgegeven Nagelbijten / Gniffelen

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 20:41

Zo lekker geshopt hoor Pivanti Haha!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 20:44

Lekker geshopt dus Patricia Haha!

Nou meiden, volgens mij val ik veel af. Ik snap echt NIET hoe het komt (gezien ik wel gewoon veel eet). Waarschijndelijk omdat ik meer beweeg (?). Morgen hoor ik of ik per 1 dec met Madeira kan verhuizen naar het Paardencentrum in Dronten.. I hope so!! Maar ja.. kan ook half december worden Verdrietig

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:16

Ach ja joh, half december is ook al over 2 weekjes! Is zo voorbij hoor!
Fijn dat het goed gaat met afvallen Lachen

Ja zeker lekker geshopt Haha!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:45

ukje schreef:
wendy, ik weet niet of het voor allemaal geld hoor maar vaak kan de kant die het uitmaakt zich er sneller en makkelijker over heen zetten omdat diegene ook geen "gevoelens" meer heeft voor de persoon terwijl in dit geval jij nu nog wat voor hem voelt en hem heel erg mist.

Vorig weekend zei hij ook dat ie nog wel wat voor me voelde, maar niet meer zo verliefd was als eerst. Dat ie me wel gemist had, maar gewoon niet meer wilde.. en toen ging hij dat weekend ook gewoon zitten zuipen Clown Naja vooral doen, als hij denkt dat het helpt.. Snap ook niet dattie dan weer smst met "Hé schatje" Ik wéét dat het over is, voor altijd.. Maar m'n gevoel heeft dan toch weer wat hoop weetjewel Bloos

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:52

Lekker geshopt idd Pivanti! *LOL* Leuk hoor! Haha!

Fijn toch dat het afvallen zo goed gaat madeira! Haha!
Wat is de paardencentrum en waarom ga je daarheen verhuizen? Lachen

Nu ff verslagje van m'n buitenrit vandaag *LOL* Had echt al 2 weken ofzo niet gereden Bloos En zou vandaag met een stalgenoot waar ik echt súpergoed mee kan opschieten gaan rijden.. Haha Tryggur lag in het land, kwam wel overeind toen ik kwam maar stond me echt nog aan te kijken van hee joh ik lag te slapen *LOL* Toen gaan rijden, lekker naar het bos geweest! Haha! Op de heenweg was ie echt súperrelaxed en zitten praten over Jaap en hoe het met mij ging en hoe nu verder enzo Lachen Wel fijn beetje relativeren met iemand die ook het nodige heeft meegemaakt Lachen (zij weet ook wel wat van m'n vorige relatie die niet bepaald prettig was ) en naja de lange weg voor het bos laten we ze altijd galopperen *LOL* Dus Tryggur al te dribbelen hahaha en wij met een nóódgang door de berm Haha! Toen lekker relaxed door het bos gereden en meneer had weer wat nieuws bedacht vandaag Huilen van het lachen Hij wilde niet over de paadjes lopen Clown Huilen van het lachen Dus de hele tijd over die randjes enzo *LOL* Maf ding Tong uitsteken Heerlijk relaxed gereden en toen een heel lang bospad gewoon echt ff lekker gescheurd, echt heerlijk weer even Lachen Tryggur ook hélémaal blij! *LOL* Oortjes erop en gáááán *LOL* Haha! Hij was er helemaal hyper van *LOL* Terug op de boerderij lekker eten gegeven en toen heeft ie héérlijk in de bak liggen rollen *LOL* Hij was echt übervrolijk dus werd ik ook ff helemaal blij van Lovers
(tot ik dus thuiskwam en opeens dat smsje van Jaap kreeg Sigaar Maar wel de hele middag lekker afleiding gehad Ja )

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:53

Fijn Paulien dat je aan het afvallen bent!
Bewegen helpt idd goed hoor!! Ja.

Omdat ik mij nu zo goed voel, heb ik met mijn ouders kunnen regelen dat ik per december begin bij de sportschool!
Dus maandag maar eventjes langs, natuurlijk op de fiets Ja.

Mijn dagplanning voor morgen:

Ontbijt: Beschuitje met jam, en kopje thee.
Tussendoor: Kopje koffie, stuk fruit
Lunch: Bonensoep, toetje.
Tussendoor: Cornetto ( Klein maatje)
Avondeten: 2 of 3 vk boterhammen.
Tussendoor: Stuk fruit!

Beweging: 30 minuten wandelen!

Nou best een nette dag toch..??

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:58

Wat goed AS! Ik wil ook maandag of dinsdag naar de sportschool gaan Ja Wil eigenlijk toch wel 4 keer per week gaan heb ik bedacht. Die avonden thuiszitten ga ik zo van piekeren enzo (en vreten Bloos ) dus moet dan gewoon wat te doen hebben Ja

Mijn dag vandaag:
Ontbijt: 2 crackers met boter en kipfilet
Lunch: 2 loempia's van de markt Bloos en een keizerbroodje met boter en 2 plakjes kipfilet en een pakje capri sonne drinken
Avondeten: 2 pannekoeken met stroop, 2 met kaas en salami en 1 met spek (wel hele dunne pannekoeken hoor) en 2 glazen melk

Beweging: bosritje van ongeveer 2 uur, en kruiwagen vol mest van het land geschept Tong uitsteken
Ik moét eigk echt ff op de stepper gaan, maja, ik zie wel even Bloos
Mss morgen als het lekker weer is de mountainbike maar es uit de schuur halen Nagelbijten / Gniffelen

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 22:13

wendy, ik snap wat je bedoelt enzo, heb ook een keer meegemaakt maar dat was een ander verhaal. Nu doet het nog heel veel pijn maar over een tijdje heb je vast wel weer een leuke jongen ontmoet Knipoog

hoop alleen niet voor je dat ie al met een ander loopt dat zou echt zwaar zijn

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 23:10

Ja naja ik had hem teruggestuurd van veel plezier en dattie wel een beetje respect voor mij moest hebben. Zou ie doen.. Ben benieuwd.. Maar als ik echt zo speciaal voor hem ben en als hij zoveel om mij geeft als hij zegt zou hij dat imo niet doen anders is ie mijn vriendschap ook niet waard
En behoefte aan een andere jongen heb ik gewoon echt niet meer Heb daarvoor al teveel meegemaakt in te korte tijd, dat vertrouwen is gewoon compleet weg en durf het iig voorlopig niet meer aan

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 23:21

Ik ben na mijn vorige vriend 3 jaar vrijgezel geweest. Was het echt zat, die mannen. Nu heb ik alweer ruim 3 jaar met mijn vriendje, maar vrijgezel zijn vond ik prima. Af en toe een flirt, maar niets vasts.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 23:45

Wind schreef:
- in een asiel: is vrijwel altijd vrijwillig
- in de horeca
- als receptioniste
- in een dierentuin: wil iedereen, dus kom je bijna niet tussen
- in een bakkerij: moet je erg vroeg opstaan Clown
- op een handelsstal: moet je er wel tegen kunnen dat alle paarden weer weggaan

Pfff, ik had gisteren geen tijd om bij te lezen.

Dat een asiel vrijwillig is geeft niet. En dat vroeg opstaan is ook niet erg... en ik heb al op een halve handelsstal meegehobbeld, dus dat gaat vast ook lukken.

Help me niet van m'n dromen af Clown

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 09:39

Doei! Kan niet meer slapen, echt een rotnacht gehad Scheve mond
Gisteravond ook niet meer op de stepper geweest Bloos maar ook 's avonds niks meer gesnoept of wat dan ook Lachen

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 11:25

Goedemorgen dames!!

Nou, wederom een dag met spierpijn, maar nu van het skiën Vork
Gister dus een paar uurtjes op de ski's gestaan in Bottrop, dat was mijn beweging...

Verder erg ongezond gedaan...

O: 3 krentenbollen met halvarine en kaas
T: -
L: paar patatjes en wat rauwkost
T: McChickenburger en kleine milkshake
T: stukje speculaas
D: italiaanse bol met kippesto salade
T: 2 handjes choco-rozijntjes....

oei, t is nog erger dan ik dacht Boos!...vandaag maar weer balansen Koe

O: krentenbol met halvarine en kaas, 2 beschuitjes met halvarine en hagelslag
T: groooote mok thee
L: boterhammetje met gebakken ei, of tosti kaas
T: banaan
T: 2 kiwi's
D: spaghetti bolognese
T: ?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 11:28

Goed ik kan dus echt NIET tegen chips/pinda's. Ik had vrijdag avond gegeten. Ik werd die nacht wakker, had zo'n buikpijn!! Echt heel erg bij mijn maagbandje en bij mijn darmen. Dus geen chips/pinda's meer voor moi..

Ik ga verhuizen omdat daar een binnenbak is.. en ik kan niet rijden in een buitenbak (raar, maar ik rij met mijn ''oren'' -noor begrijpt dat wel denk ik goed. En niet met mijn ''ogen''. In de buitenbak is zoveel lawaai -vlakbij een drukke weg, gillende mensen op een voetbalveld- erg vervelend. Verder is de bak zo drassig. Ik zie niet of ze ergens niet langs wilt omdat het drassig is, of omdat ze gewoon eigenwijs is Clown Verder is het zo dat ze bij het Paardencentrum 4x per dag voeren (hier 1x 's morgens, 's avonds moet ik altijd zelf doen) ze hebben nog een paddhock -hoe schrijf je dat?- en ze mesten 1x per week alles uit -schotten er tussen weg en huppa- en ze heeft meerdere contacten met paarden -deze boerderij niet. Ik kan hij niet bij een hengstveulen of de andere hengt plaatsen. Wel bij een fjorderuin, maar die zit altijd bij de hengstveulen.. en dit is dan maar 40 eurootjes meer.. Lachen

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 11:36

paulien, weet je al of je er naartoe kan?

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 12:16

damn voel me weer echt bagger vandaag Nagelbijten / Gniffelen gister iets teveel ibuprofen genomen (kon niet slapen, van ibuprofen word ik altijd dusdanig suf dat het vaak wel lukt) maar nu doet mn maag vervelend Nagelbijten / Gniffelen
plus dat het even nieth elemaal lekker loopt met vriendje nu, dus voel me ff bluh Nagelbijten / Gniffelen
ook totaal geen trek, heb nog niets gegeten Nagelbijten / Gniffelen

gister was ook al slecht, ook bijna niets op:
O: yoghurt met muesli
L: eierkoek met kaas
T: 1 stukje chocola bij de thee
D: 2 afbakpistoletjes

nja oftwel, dit weekend is weer helemaal niets Nagelbijten / Gniffelen

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 12:27

Sizzy schreef:
Mijn dagplanning vandaag:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
t: appel
L: kop tomatensoep met 2 geroosterde bb met sandwichspread
D: spaghetti met groeten, tomatensaus en 2 gebakken eitjes
t: 1 wb met chocopasta Clown
t: 1 zo'n klein zakje paprikachips

Bew: paardgereden

Gisteren niet zo'n supergoede dag gehad hihi. Vandaag weer wedstrijd!

Skypen met vriendje was erg leuk gisteren Ja besefte toen wel extra dat ik hem toch wel behoorlijk mis! Stom he, dan zie je elkaar via webcam en praat je 'live' met elkaar en dan komt dat besef ineens extra hard aan Scheve mond

Ba: hoe is het gisteren gegaan? (mag ook via pb) Lachen en heb je leuke plantjes voor jezelf gekocht?

Dagplanning vandaag, wordt niet zo super, vanavond weer afgesproken met commissie en zouden allemaal weer wat lekkers maken Haha! Ik ga bladerdeeghapjes met fetakaas/pijnboompitjes/hamblokjes maken Vork

O: magere yoghurt met fruit'n fibre
t: -
L: 2 bb met sandwichspread
t: kop tomatensoep
D: van alles wat dus Haha!

Bew: paardrijden (wedstrijd)

En het sneeuwt!!! Moet zo maar extra uitkijken met de auto...

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 12:56

oeh die hapjes klinken wel erg lekker, Siz! vouw je gewoon bladerdeeg om de feta/ham etc heen en dan in de oven ofzo?

Oh ja! Angelique, hoe is het gister gegaan? beetje kunnen praten? Ach gut

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 13:12

Ja, gewoon dat mengsel maken en dan beetje op een half bladerdeegvelletje en dan een driehoekje maken Lachen ben benieuwd, ze zitten nu in de oven!