Ja, normaal lukt het allemaal wel, maar nu was het ineens zoveel allemaal en dan breekt het in 1x

nou ja, heb mezelf nu even flink boos gemaakt en aardig wat weggewerkt, het belangrijkste is af, dus nu even lekker klaar!
Ook leuk, ga waarschijnlijk met vriendje en schoonouders naar kerstcircus in Ahoy, met de gratis kaartjes die mn ouders krijgen omdat ze daar werken
18 december, naar de premiere-avond, wel grappig
Noemt me nog gewoon schatje en hoe het met me gaat
Gewoon gezegd dat het redelijk gaat nu, dat ik veel afleiding probeer te zoeken en hoe zijn laatste werkdag was (hij heeft ontslag genomen op zn werk) en of ie nog naar de vuurwerkshow gaat.. Gaat ie evengoed nog heen en hij heeft vanavond een feest. Snap niet dattie dat kan
maarja het is niet anders.. Doet wel ontzettend veel pijn. Maar we wonen vlakbij elkaar, komen elkaar altijd tegen met uitgaan en zaten in dezelfde vriendengroep (waar ik nu dus niet meer kom). Dus ik hoop wel dat we uiteindelijk gewoon normaal met elkaar om kunnen gaan. Ik kan dat nu nog niet, heb nog teveel verdriet, maar dat zal wel slijten met de tijd. Valt mij nog mee dat ie toch nog even vraagt hoe het met me gaat. Snap alleen niet dat ie me dan weer schatje noemt 
Jas niet gevonden, had 4 leuke gezien op de site maar 3 ervan vielen tegen en 1 kon ik niet vinden (die was tenminste ook niet zo duur 50 euro maar ja nergens te bekennen)...
Weer genoeg uitgegeven
Leuk hoor!
Hij wilde niet over de paadjes lopen 
Maar wel de hele middag lekker afleiding gehad
Kan niet meer slapen, echt een rotnacht gehad 
...vandaag maar weer balansen