Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
aerdenhout1 schreef:Sorrie hoor! Maar potverdorie dat, BIJNA, duurt nu al WEKEN!!!!!!!
Alwiene schreef:PintoNatal schreef:Nou ik eet nu smorgens zeg maar voor het werken rond half 8 4 sneen brood, en dan tussen 10 en half 11 tussen de 4 en 6 sneeen, nu altijd met smeerkaas maar kan evt. ook boterhammenworst meenemen (vind ik nml lekker;)) of is smeerkaas beter? Zal eens even kijken wat er voor broodbeleg in de begin post staat.
Hoelaat lunch je en wat eet je dan voor lunch?
Alwiene schreef:Goed goed, dan snoep jij lekker verder, wij zorgen dat we voorbereid zijn als het warme weer dan eindelijk arriveert, he dames?
PintoNatal schreef:Tussen 10 en 11 lunch ik almaa rmisschien is dat beter om te proberen rond 12u te krijgen. Maar ik eet dan 4 tot 6 sneen wit brood, met boter en smeerkaas. En drink daarbij water
Petulan schreef:PintoNatal schreef:Tussen 10 en 11 lunch ik almaa rmisschien is dat beter om te proberen rond 12u te krijgen. Maar ik eet dan 4 tot 6 sneen wit brood, met boter en smeerkaas. En drink daarbij water
Ik zou zeggen: Volkorenbrood, met halvarine en 30+smeerkaas
ukje schreef:pinto aangezien je zo actief bent mag jij best wel wat hebben je lijf verbruikt veel.
san hoezo moet je een 10 halen
Alwiene schreef:Pinto, probeer rond die tijd een tussendoortje te nemen, zo 10 uur, bv een evergreen koek, en je lunch wat later te zetten. Ook zou je voor het gezonde liever bruin brood dan wit etenHoeveelheid lijkt me gezien je werk niks mis mee
lana_te schreef:ag sanne, afwachten
ukje schreef:ladyjoy schreef:*zucht*
volgens mij ga ik met je mee
rayaaltje wil je dood, ga vooral aankomen meid zo voorkom je het teminste