Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tha_Niekje schreef:Met 2 uur bokken 220 kcal verbranden... lijkt me haast niet
ladyjoy schreef:Hahhaa ja! Nou sorry ben net klaar met invullen van m'n eten.. maar dat doe ik ook nooit meer. Caloriechecker van voedingscentrum gaat echt véél sneller (en dan vind ik die al langzaam), maar bij deze staan zóveel producten dat je 20 min bezig bent!
Nou ga ik maar eindelijk naar stal!
Jaduuh schreef:Woow.![]()
Waar rekenen jullie dat precies uit?
Spetterlover schreef:ladyjoy schreef:Hahhaa ja! Nou sorry ben net klaar met invullen van m'n eten.. maar dat doe ik ook nooit meer. Caloriechecker van voedingscentrum gaat echt véél sneller (en dan vind ik die al langzaam), maar bij deze staan zóveel producten dat je 20 min bezig bent!
Nou ga ik maar eindelijk naar stal!
Je moet het ook niet opzoeken, gewoon in het zoekbalkje product+merk intypen, gaat dan best snel!
ladyjoy schreef:Ik heb meer omdat ik meer weeg (en langer ben?)
ladyjoy schreef:Ooh haha oke! Wist ik niet!
Spetterlover schreef:ladyjoy schreef:Ik heb meer omdat ik meer weeg (en langer ben?)
Ja daarom, denk dat het best wel kan kloppen.
Sizzy schreef:Hier is 2 uur computeren 180 kcal bij valtaf
Sizzy schreef:Oh dat is oneerlijk
ladyjoy schreef:Oneerlijk? Vind je dat? Nou ik nietVind het al erg genoeg dat ik overgewicht heb..
Als je dikker bent, verbrand je ook meer (en er is ook meer om te verbranden).
Ja met alles verbrand je meer! Logisch toch?
Mocca schreef:Ik twijfel een beetje of ik zo nog een schaaltje joghurt of plakje ontbijtkoek zal nemen. Moet van 5 tot 7 werken. Zit net aan de 1000 calorieen vandaag, maar het was echt even nodig na de weegschaal vanochtend. Aan de ene kant kan 1 tussendoortje er nog wel bij, maar aan de andere kant moet ik ook streng zijn voor mezelf. Heb vanmiddag een appel op tussendoor. Pffft moeilijk hoor.
Mocca schreef:Volgens valtaf heb ik 2000 calorieen verbrand vandaag. En dan heb ik dingen als trappen lopen etc. niet meegerekend.
Spetterlover schreef:Mocca schreef:Ik twijfel een beetje of ik zo nog een schaaltje joghurt of plakje ontbijtkoek zal nemen. Moet van 5 tot 7 werken. Zit net aan de 1000 calorieen vandaag, maar het was echt even nodig na de weegschaal vanochtend. Aan de ene kant kan 1 tussendoortje er nog wel bij, maar aan de andere kant moet ik ook streng zijn voor mezelf. Heb vanmiddag een appel op tussendoor. Pffft moeilijk hoor.
Een balansdag is niet jezelf uithongeren he
Daarbij kun je misschien maar beter die plak ontbijtkoek nemen, anders begin je na je werk uitgehongerd aan je avondeten en eet je veel meer dan eigenlijk de bedoeling is!