Nou SJONGEJONGEJONGE 
Ik heb me vandaag toch een dag gehad...
We gingen op bedrijvenbezoek naar St Louis, 2,5 uur rijden, dus ik had netjes ontbeten met een bak havermout en een appel, en mijn 10 uurtje (roggebrood, appel en yoghurt) en 3 uurtje (tonijn en pinda's) meegenomen, in de veronderstelling dat we om 12u wel ergens zouden lunchen.
Nou, niet dus, want anders waren we te laat bij het tweede bedrijf. Ik dus om 12u maar mijn 3uurtje gegeten... Vervolgens konden we na het tweede bezoek ook niet lunchen want dan kwamen we te laat bij het derde bedrijf (@!^$#!#$!!!) en uiteindelijk gingen we dus om 4uur lunchen bij Longhorns...
Bestellen mijn collega's daar een enorme burger met frieten (met de mededeling: ah we hebben ook nog niet ontbeten! ?!?!?) en mijn ceasar salad leek echt helemaal nergens op. Drie blaadjes ijsbergsla en een reepje kip met wat parmezaanse kaas, daar betaal je dan $5 voor...
Vervolgens roept mijn collega op de terugweg opgewekt: Dat is het voordeel van zo laat lunchen, nu hoef ik niets te eten vanavond want ik zit nog vol!
(Je kan me mijn gezicht en gedachten voorstellen... een dag met 1 hamburger en frieten om 4u en dan denken dat je goed bezig bent voor de lijn.... zucht)
Ik heb mijn best gedaan, en het er al met al nog aardig gezond afgebracht dacht ik zo. Net een half uur krachttraining gedaan en daarna een half uur abs-class, en mijn proteineshake genomen.
En zometeen eens bedenken wat ik als verlaat diner kan maken.
Die Amerikanen ook af en toe...