Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hermelijn

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 23:03

*grinnik* Dat kan ik geloven, kan appelstroop al niet uitstaan als 't in een dun laagje op m'n brood zit

Mja, maar het probleem is, dat als ik eenmaal begin, dat er dan geen houden aan is, ben veel te makkelijk geworden in dat soort dingen. Dan denk ik, ja, lekker, een beker vla, en dan ga ik van die beker vla naar een koekje en van een koekje naar nog een koekje etc.
Het begint dus eigenlijk al bij die beker vla, en als ik nou vantevoren zeg dat ik alleen die beker vla eet, dan eet ik ook niet meer.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 23:06

Dat heb ik ook.. 1 koekje wordt 2 koekjes.. 2 koekjes worden 5 koekjes en een pakje sultana

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 23:15

idd
Kan 't niet uitstaan
Daarom maar weer even streng doen
"Ontwennen" zoals Laura zou zeggen

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 23:21

Ja maarja.. dan moet dat wel lukken.
Maar bij mij gaat het steeds beter. Ik eet sowieso geen chips meer, en van koek alleen tarwe biscuitjes en sultana. Terwijl er soms op een dag wel een zak chips, 2 appelkoeken en een stroopwafel doorheen gingen. Nu pak ik eerder een boterham of warm ik nog wat eten op van wat er nog over was van het avondeten.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 23:55

Zo, vandaag lekker dagje strand gehad. Waaide flink, maar desondanks lekker bijgekleurd en lekker bijgekletst

Vanmorgen (12:00) ontbeten met 1 kracker, 1 geroosterde boterham en 1 bruine boterham met appelstroop, smeerkaas 20+ en kipfilet.
Verder die middag nog een boterham met appelstroop op.

Als avondeten spaghettie met rode saus met prei, courgette, aubergine, champignons, paprika, ui en tomaat op. Met een frisse salade erbij met tomaat en komkommer
Als toetje een bakje magere perzikyoghert.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 00:03

Klinkt wel als een gezond dagje Sizzy, alleen een beetje weinig gegeten 's middags?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 00:18

Ja, lag op het strand, had te weinig meegenomen (beetje verkeerd ingeschat) maar goed, kan gebeuren.

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 03:43

Nou SJONGEJONGEJONGE
Ik heb me vandaag toch een dag gehad...
We gingen op bedrijvenbezoek naar St Louis, 2,5 uur rijden, dus ik had netjes ontbeten met een bak havermout en een appel, en mijn 10 uurtje (roggebrood, appel en yoghurt) en 3 uurtje (tonijn en pinda's) meegenomen, in de veronderstelling dat we om 12u wel ergens zouden lunchen.
Nou, niet dus, want anders waren we te laat bij het tweede bedrijf. Ik dus om 12u maar mijn 3uurtje gegeten... Vervolgens konden we na het tweede bezoek ook niet lunchen want dan kwamen we te laat bij het derde bedrijf (@!^$#!#$!!!) en uiteindelijk gingen we dus om 4uur lunchen bij Longhorns...
Bestellen mijn collega's daar een enorme burger met frieten (met de mededeling: ah we hebben ook nog niet ontbeten! ?!?!?) en mijn ceasar salad leek echt helemaal nergens op. Drie blaadjes ijsbergsla en een reepje kip met wat parmezaanse kaas, daar betaal je dan $5 voor...

Vervolgens roept mijn collega op de terugweg opgewekt: Dat is het voordeel van zo laat lunchen, nu hoef ik niets te eten vanavond want ik zit nog vol!
(Je kan me mijn gezicht en gedachten voorstellen... een dag met 1 hamburger en frieten om 4u en dan denken dat je goed bezig bent voor de lijn.... zucht)

Ik heb mijn best gedaan, en het er al met al nog aardig gezond afgebracht dacht ik zo. Net een half uur krachttraining gedaan en daarna een half uur abs-class, en mijn proteineshake genomen.
En zometeen eens bedenken wat ik als verlaat diner kan maken.

Die Amerikanen ook af en toe...

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 05:51

Hahahaha, bij ons op de zaak zat er eentje die dus altijd maar 1x per dag eet en een enorme zak chips onder zijn bureau heeft staan............. Dus het kan nog erger!!!!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 10:22

Oja lekker gezond idd Laura haha

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 11:56

Hahaha, idd sommige mensen denken dan echt dat ze een goede dag hebben Ernstig haha

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 13:31

Ik moet bekennen dat 'k ook m'n diner heb overgeslagen gister, na die brownies. Maar goed, had dan ook wel een hele Engelse thee-tafel op

Net geluncht met 2 sneetjes volkorenbrood met philadelphia en kalkoenfilet, ook nog een appel gegeten en vanochtend een bord havermoutpap.

Mjum.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 13:45

Ik heb ontbeten met een appel en 2 volkoren boterhammen met sandwichspread en ga nu lunchen met een bord macaroni met rode saus.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 15:36

Jum, net nog een sneetje geroosterd brood op en voordat 'k naar tae bo ga, ga ik nog een bakje vla eten. Daarna doe ik weer die Japanse groenten, die 'k maandag ook al had
Was vanochtend 72.5, is me toch iets te gortig.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 15:39

Net terug van paardrijden

Ga zo ff lekker douchen, dan werken, eet tussendoor een boterham met appelstroop en een cup-a-soup.
Avondeten eet ik pas om 22u maar goed, van tevoren heb ik al helemaal geen honger. Tis niet anders

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 15:59

Ik ben net terug van het strand
Heb vannochtend ontbeten met:
Een volkoren bolletje met appeltroop en een volkorenbroodje met pindakaas. En daarna nog een plak ontbijtkoek met boter.
Op het strand een volkoren ciabatta ofzo iets (was iig een hardvolkoren broodje en daar zat carpaccio op zeg maar. Was wel erg lekker (is dat erg ongezond geweest, dat carpaccio vlees zeg maar?)
Neem zo nog een appel en dan mn avond eten nog.
En ik ga weer fietsen naar stal dus heb ik weer 45 min wat beweging gelijk

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 16:06

Woei net zei huisgenootje dat je wel zag dat ik was afgevallen, altijd leuk om te horen

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 16:19

Leuk! Hoeveel ben je al kwijt dan?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 16:26

5 kilo in 6 weken.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 17:06

Ooh das wel netjes Sizzy.
Ik heb net nog 3 wasa crackers met sandwichspread gegeten en ga rond kwart over 6 eten. Ik geloof gekookte aardappelen met snijbonen, bah

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 19:14

Ow netjes hoor, dat zal je idd wel zien
Hoeveel moet er nog af?

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 20:20

Hmm, knabbel nu aan een geroosterd broodje
Net gegeten, Japanse groente met kip en als toetje 0%vet chocoladevla.

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 21:19

Ik heb net lasagna gegeten en wat sla. Zit super vol En zo heel veel was het ook weer niet, komt zeker door het weer?

Maar ik weet niet of iemand dat weet, zijn olijven en feta kaas erg vet, slecht voor je? We doen ze namelijk meestal door de sla, maar anders vis ik ze er voortaan uit

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 21:26

Mazzel-meid hoe is het met jou nu?

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 21:35

Ja, gaat wel.. vorige week was het nog 52 kilo, nu wel wat meer. Maar het schommelt heel erg tussen vreetbuien en dagen van bijna niks eten. Heel erg slecht, ik weet het.. maar ik kan die middenweg niet echt vinden
Van de ene kant wil ik weer zo graag naar die 52 of minder, maar van de andere kant weet ik dat ik op die manier m'n lichaam verkloot, en wil ik ook weer gewoon 'gezond' zijn.. heel tegenstrijdig allemaal dus