L- 3 plakken roggebrood met pindakaas.
A- groene curry met pangasius filet, snijbonen, prei, linzen, doperwten en een klein schepje rijst.
Succes bhriseis!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bhriseis schreef:Many: Dinsdag gaan we wellicht verse frietjes gaan eten, en dat smaakt me sowieso veel meer; diepvriesfriet lust ik niet zo graag. Met verse frietjes heb ik veel minder discipline
Voor mezelf houd ik trouwens als richtlijn aan dat, als ik bij één van de hoofdmaaltijden low carb eet, ik extra tussendoortjes mag eten. In 2 boekweitcrackers zit wellicht minder dan in pasta/havermout/boterhammen? Zo hou ik er een beetje zicht op als ik een keer niet tel
Hoe is het trouwens nog met Mandy?
phormicola schreef:Ik ben weer terug van vakantieDrie weken bijlees is me even teveel van het goede, ik hoop dat jullie dat begrijpen
Ondanks dat ik niet vreselijk gek heb gegeten ben ik ontzettend aangekomen in Amerika. Ik baal daar enorm van aangezien ik net een mijlpaal had bereikt. Maar goed, de kilo's gaan er weer af (ik gok 5 kilo, zal me morgen even wegen), vanaf morgen weer een lijstje van mijn kant
Amira_ schreef:O: Griekse yoghurt met havermout en ananas; volkoren knäckebröd met komkommer
T: 250 gram meloen, volkoren croissant
L: 2 waldkorn boterhammen met rookvlees
T: appel, dubbele rijstwafel met smeerkaas
A: 4 opscheplepels spruiten, 2 gekookte aardappels
T: bakje zilvervliesrijst met komkommer en tomaatjes (had nog veel trek in rijst, mede omdat mn avond eten zo weinig was)
T: yoghurt met aardbeien, bosbessen.
Ik probeer brood zoveel mogelijk te vermijden omdat ik er een opgezette buik van krijg. Maar naar school toe kan ik eigenlijk niks anders mee nemen.
Dani_ schreef:phormicola schreef:Ik ben weer terug van vakantieDrie weken bijlees is me even teveel van het goede, ik hoop dat jullie dat begrijpen
Ondanks dat ik niet vreselijk gek heb gegeten ben ik ontzettend aangekomen in Amerika. Ik baal daar enorm van aangezien ik net een mijlpaal had bereikt. Maar goed, de kilo's gaan er weer af (ik gok 5 kilo, zal me morgen even wegen), vanaf morgen weer een lijstje van mijn kant
Vijf kilo in drie weken? Tjemig...![]()
Eliine schreef:Welkom terug in NL Phor! En hopelijk is het vooral veel vocht ofzogaat vast goedkomen om het er weer netjes af te krijgen
Misschien kwark/yoghurt met een gezonde muesli/fruit/lijnzaad als ontbijt Paardje? Waarom mag je geen havermout?
__Leonie schreef:O: een dikke snee oerbrood met appelstroop (ong twee normale boterhammen)
L: havermout met yoghurt, lijnzaad en banaan
T: 2 peren
T: Vk cracker met pindakaas
A: Hutspot met jus en halve gelderse rookworst
T: 2 bonbons
B: 1 uur fietsen