Maris, Je kan wel elke keer zeggen van goh ik ben nu alleen thuis dus nog ff ongezond en dan gaan we morgen weer goed bezig. Maar als je dat elke keer doet lukt het nooit. En wanneer je te weinig gaat eten omdat je in jouw ogen dan lekker "goed" afvalt. Is funest voor je lichaam en daarna zit het er twee keer zo hard aan.
@ Maris: Lees even doe de openingspost door! . Sommige hebben al gereageerd, en daar ga ik verder in mee! ..
Ik heb vannacht heerlijk geslapen . Zo fijn gewoon.... Ik ga straks even na de bank, geld storten . Vanmiddag ga ik werken, en vanavond paardrijden Kan gewoon niet wachten hihi
Sizzy
Geplaatst: 28-07-09 09:46
Sanne: wat een gaaf ding!!
Gisteren heerlijke uberslechte dag gehad Nog lekker even genoten van de heerlijkste Oekraiense desserts
Vandaag weer ff normaal doen haha, vanmiddag naar strand
Ik was van de week helemaal trots op mijzelf toen ik een sausijzen (hoe schrijf je dat in hemels naam ) broodje had geweigerd, nadat mijn moeder die had gekregen.
Krijgen we nu weer een taart binnen Heb toch maar een klein stukje ervan genomen. Hij zag er zo lekker uit. Gelukkig viel de smaak tegen (schuimgebak, hazelnoot) en zal ik er dus niet snel van gaan snoepen
Mijn banaan in de ochtend is dus veranderd in een stukje schuimgebak
Aeris
Geplaatst: 28-07-09 11:20
Bah, gebak s'ochtends
Ik had vroeger ook problemen met ontbijten, maar ben nu al blij dat ik gewoon ontbijtgranen of brood kan eten. Gebak of fruit gaat er 's ochtends echt nog niet in!
vonnie
Geplaatst: 28-07-09 11:42
Ooh ukje maar een toastje zalm kan ik heel moeilijk weigeren vooral gerookte zalm Gisteren een feestje gehad en eergisteren hadden we een bbq dus ik moet weer ff in het gareel. Heb flink gezondigt de laatste dagen. Is nog geen ramp maar het gevaar is natuurlijk dat ik weer doorsla en lekker elke avond ga zitten snaaien. Vandaag dus een balansdag en morgen ook denk ik.
Vonnie: Een balans dag is een dag waarop je gewoon gezond eet! En je zelf niet als schuldgevoel minder voeding geeft!
vonnie
Geplaatst: 28-07-09 12:00
Ho,ho, Ik heb mijn schema van vandaag hier staan, is geloof ik niets mis mee. Ontzeg mezelf niets heb hier 2 kids lopen die hebben er niets aan als moeders flauwvalt of iets dergelijks. Balans dag is voor mij geen chips of stokbrood met salades,want dat is mijn probleem Mezelf uithongeren kan ik niet word ik super chagy van
Lust helemaal geen gebak. Toevallig gister met de dietiste nog over gehad dat het eigenlijk best wel vreemd is. Taart en cake kan ik makkelijk laten staan maar een zak snoep of m&m's is in een keer leeg.
Zo jullie gaan best snel zeg! Nog sneller dan in het HK topic wat ik zit
Zal hier weer even mijn "voedingsschema" voor vandaag plaatsen. Daarna voer ik ze nog ff in in de calorieckecker
O: 3 crackers met halvarine en honing + 1 glas optimel drink. T: 2 koekjes Liga Milkbreak. T: ook stiekem 6 winegums gehad, ik kon het niet laten L: 2 broodjes met halvarine en cervelaatworst en 1 kopje rundvleessoep. T: 1 appel. D: Wat de pot schaft maar ik schep niet te veel op. T: 2 rijstwafels.
En Vonnie je schema ziet er volgens mij wel goed uit Wat bedoel je met 2 bb 1 met kaas, 1 met snijworst? Sorry, ik ben een beetje dom
bicci
Geplaatst: 28-07-09 12:54
planning voor vandaag; O: 2moutboterhammen met halvarine en 20+ kaas, beker melk, yacult light T: halve komkommer, snack a jack bbq. L: 4 cracottes vezel , 2 aan 2 met 20+ smeerkaas tussen, 2 sinasappels, snack a jack cheese.<--is bbq-smaak geworden.. T: btween choco A: wraps (1tje) met erwtjes, mais, kidney bonen en stukjes kipfilet-vulling Toetje: optimel vla met kellogs choco's
ik ben nu ana het proberen of ik alles makkelijker opkrijg als ik L: brood vervang voor die vezelcrackers en snack a jack.. gisteren en vandaag lijkt het te werken.. ik ben a 3 weken steeds zo aa t proppen...wellicht als dit tydje goed gaat eens opnieuw met brood proberen met de L:.
ow..das idd niet leuk... ik heb f fgekeken..ik kom nu over de hele dag uit op 1452 wel genoeg voor de belangrijke voedingstoffen enzo.. en gelukkig laag ivm afvallen...
He meiden ben ik weer eens na z'n 200 pagina's . Met mij nog steeds alles in orde. Net terug van paardenkamp! Veel bijgeleerd en goed geamuzeerd. 3 weken gewerkt ervoorheen en nu 1 week op rust. dan weer werk en dranouter gevolgd door 2 weken tunesie en 1 week werk en dan kan ik terug aan het nieuwe schooljaar beginnen.
Peb, Als je morgen die winegums gewoon laat staan en gezonder brood beleg neemt kom je al een eindje.
lisje90
Geplaatst: 28-07-09 14:30
Goeiemiddag!
@Sanne, stoere haf! @Aeris, fijn dat je wat kwijt bent
Ik heb weer gereden vanochtend, op die tuiger. Tis een vrij jong paardje, lief beest, af en toe wat onzeker, maar heel fijn op stem en zit te rijden, wel wat pittig, maar ik heb mijn uitdaging hier gevonden denk ik:D Vind het helemaal gaaf Morgenochtend gaan we weer even in de bak rijden, en ik verwacht dat we deze week ook nog wel naar buiten kunnen
Dit heb ik vandaag op O: VKB met bastongekoekje L: 2VKB, een met aardbei een met 20+kaas Moet nog even bedenken wat ik straks ga eten.. Zal straks nog even naar het bedrijf fietsen, moet even iets weten over mn loonstrookje en zoek een collega. Wil vanavond even een strandwandeling maken
pff.. moet ff mn frustraties kwijt!! Ik zit al zo'n beetje 3 weken thuis omdat er geen werk is, en krijg ik net een mail dat ze week 34 en 35 een fulltime opdracht hebben, laten dat nou net de 2 weken zijn dat vriendlief vakantie heeft