[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

snoeppapier

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 17:58

Mijn dag overigens:

O: eierkoek jam, plak ontbijtkoek, glas optimel control
T: 1,5 sultana
L: 2 boterhammen kipfilet
T: 1,5 sultana
T: kop tomatensoep
D: rijst, gehaktballetjes, sajoerboontjes (alles wat over was van gisteren dus Tong uitsteken )
T: appel&peer
T: yoghurt&vla

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 18:00

Liek_ schreef:
Nou ik ben trots op mezelf, ipv een hotdog is het een donkerbruine boterham met margarine en smeerkaas geworden Vingers aflikken Smaakte ook prima Haha!

Nu lekker aardappeltjes, sperziebonen en een tartaartje Vingers aflikken

@Maethoriel: Aaaaaahhhh Lovers Leuk!!! Verliefd zijn is fantastisch voor je humeur en de lijn Haha!

Go Girl Haha! Gek is dat hè, dat een gezonde boterham eigenlijk net zo lekker smaakt *LOL*

Verliefd zijn is idd heerlijk en voor mij vrij uitzonderlijk, ik ben namelijk zelden verliefd en al helemaal niet zo gauw gek van iemand Clown
Durf ook nog niet 100% verliefd en uitbundig te zijn, wil gewoon eerst zeker weten dat hij er meer in ziet dan een alleen een flirt en hoewel het goed klikt, kennen we elkaar eigenlijk nauwelijks. Maargoed, kijk toch uit naar zaterdag, en dan kan ik voor mezelf ook beetje bepalen hoe het nou echt voelt Tong uitsteken

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 18:42

@ukje: ja, hij is net opgestaan hij moet straks naar dokter. (hij is echt ziek) en hij is vriendelijk
. ik hoop alleen dat hij begint over morgen. en niet ik moet beginnen (vriend komt en kleren kopen
enzovoort he)
@meat: leuk zeg! en idd; mijn eetlust word ook soms verpest door liefde'svlinders (of wat dan ook)
@liek: goed zo zeg! Haha! (weet je trouwens even hoeveel calo's er in een hotdog zitten?)
@petulan: welkom. ik vind je streefgewicht niet zo slecht hoor? is 12 kg onder je lengte.
bij mij is dat ook zo op dit moment. Lachen (al heeft dit niets te maken met hoe je eruit ziet enzo)
@viola: het valt me op dat je hier een beetje post zoals in andere HUISKAMERTOPIC'S dat ben ik
hier helemaal niet gewend. ik ben dit topic serieus en elkaar steunend tegen eten gewend.
wilje ook even gewoon je best doen? en niet zoals vandaag verder gaan? kijk eens naar de
dagen van de andere mensen hier. en post die ook op die manier. dan zal je zelf wel zien
waar je fout zit of net niet zit Knipoog

nog even mijn dag want er is best wat veranderd.
O: kom cornleaks met gedroogd fruit, halfvolle melk
T: 1 kom soep
L: 3 sandwiche's, 2 plakken kaas, 1 kom soep
T: appel, magere melk
A: 1 a 2 kommen soep, kaas, 2 a 3 sandwiche's
T: ??

vandaag erg eenzijdig. geen warme maaltijd. maar morgen wel weer. was een beetje hectisch.

raylaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 18:47

benangelique schreef:
raylaatje, jij bent veel en veel te licht!
ik heb even de BMI uitgerekend:

Je BMI is 15,67 en dat betekent dat je te licht bent.

Er zijn geen medische redenen voor je om af te vallen. Afvallen kan je gezondheid zelfs schaden.

hoe kun je dat uitrekenen dan?? en hoeveel zou dat moeten zijn dat bmi ofzo?
hoeveel kilo zou ik moeten aankomen(nog vind ik mij te dik Bloos )

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 18:51

Oke, ik neem even hier een stipje, ik ga even de beginpost lezen en dan weer reageren want ik wil ook afvallen Lachen niet veel maar zeker 5kg

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 18:53

ladyjoy schreef:
*zucht*

volgens mij ga ik met je mee

rayaaltje wil je dood, ga vooral aankomen meid zo voorkom je het teminste
Laatst bijgewerkt door ukje op 25-03-08 19:00, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 18:54

Ik meld mij hier ook want ik moet enorm wennen aan het feit dat ik nu ben aangekomen Nagelbijten / Gniffelen

Jaren woog ik veel te weinig doordat ik veel bewoog. Sinds ik aan de pil ben en ruim een half jaar ziek (en dus veel rusten) ben ik aan gekomen.
(van 45 kilo naar bijna 60! kilo)

Naam: ekelien
Leeftijd 22
Lengte: 1.65
Gewicht 59,5
Streefgewicht: 55 (en een mooiere strakkere buik hahaha Haha!)

Ik moest vanaf jongsaf aan altijd veel eten om dikker te worden dus ik moet nu enorm wennen aan het feit dat ik nu juist te vettig ben.

Ik heb allemaal nieuwe kleren moeten kopen omdat ik nergens meer in paste. Dus ik ben erg blij dat ik ben aangekomen (iedereen zegt dat het er goed uit ziet! Haha!) maar iets er af vind ik mooier.

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 18:57

Oke
Naam: [ ]
Leeftijd: 18
Lengte: 1.82m
Gewicht: Bloos 73 momenteel
Streefgewicht: Ik wil minstens weer 69 wegen, maar mijn streefgewicht is 67. Gewoon om me lekker in mn vel te voelen. Ik woog nml. altijd 69, maar zou graag 67 willen wegen, voel ik me beter bij Lachen

Ik werk elke dag op stal (stallen doen, paarden buiten zetten e.d) en rij elke dag 3 paarden dus beweging genoeg. En ik heb een tijd elke dag anderhalf uur gefitnesst maar geen tijd meer voor. Maar probeer ik wel wee rtijd voor te maken en op te pakken.

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 19:00

welsh en pinto, welkom. en succes

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 19:01

Waar ik het meeste moeite mee heb: nee zeggen tegen de mac Nagelbijten / Gniffelen

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 19:03

Welshcobfan schreef:
Waar ik het meeste moeite mee heb: nee zeggen tegen de mac Nagelbijten / Gniffelen

neem je toch sla Knipoog

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 19:04

Nou ik eet heel graag om te eten, niet zo zeer om de honger maar om te eten. Chips is nu al even verleden tijd maar ongelovelijk dat ik neit dicht gegroeid ben met wat ik binnenwerk. Maargoed, is boterhammenworst trouwens slecht? En is het slecht om bijv. tussen de middag 4 tot 6 sneen brood te eten?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 19:06

Doe ik regelmatig, maar als ik mijn vriend dan een heerlijke big mac zie wegwerken is dat best lastig. Hij kan niet mee dieeten helaas, hij heeft structureel een laag gewicht.

Sporten kan ik helaas nog niet fanatiek (al 5 maand niet op het paard gestapt en ik ben net begonnen met fysio) dus heeft iemand leuke buikspieroefeningen?

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 19:07

PInto, in jouw geval kan je gerust boterhamworst eten hoor want je zit al ver onder je max en je kan gerust 4 boterhammen eten weet je je kan het gewooon verdelen weet niet of je op school zit maar dan kan je smorgens 2 boterhammen eten en smiddags 2 en dan nog een stuk fruit ofzo.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 19:08

Welshcobfan schreef:

Vandaag was mijn laatste vette dag, dus inclusief Mac! Lees en huiver Nagelbijten / Gniffelen
O: Niks
T: 3 paaseitjes met vulling Ja
L: Big Tasty menu (medium) Afgod
T: 3 bolletjes ijs van Australian *LOL*
D: Lasanga Kwijl
T: Uh, doe maar niks meer Haha!

Al moet ik zeggen: Wanneer ik er nu weer aan terug denk, denk ik : Misselijk, vet raar! Maar ook wel weer goed, ik ben klaar met dat vette grei!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 19:08

Rachele en Ekelien, welkom!

Rachele, lijkt me niet hoor, je doet namelijk ook heel de dag vrij zwaar lichamelijk werk, en dan moet je ook wel fatsoenlijk eten!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 19:09

hahaha een laatste snackdag Haha!

Misschien helpt het inderdaad om 1 dag gewoon een overdaad een vette troep te nemen Lachen

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 19:10

Nou ik eet nu smorgens zeg maar voor het werken rond half 8 4 sneen brood, en dan tussen 10 en half 11 tussen de 4 en 6 sneeen, nu altijd met smeerkaas maar kan evt. ook boterhammenworst meenemen (vind ik nml lekker;)) of is smeerkaas beter? Zal eens even kijken wat er voor broodbeleg in de begin post staat.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 19:10

Wat l*l je nu met je tekst.....Bijna warmer weer???
Hier om 5 min over 6 op 25 maart kijk ik naar buiten en zie een sneeuwstorm!! Ik blijf nog even lekker snoepen!!! Haha! Haha!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 19:11

Ik heb trouwens dus een bmi van 22, heel gezond. Maar ik wil terug naar een bmi van 20 Lachen

Ik zit nu 2 maand aan de antibiotica, zou ik daarvan ook aangekomen zijn? (ik zit eigenlijk al vanaf september af en aan de kuren)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 19:11

aerdenhout1 schreef:
Wat l*l je nu met je tekst.....Bijna warmer weer???
Hier om 5 min over 6 op 25 maart kijk ik naar buiten en zie een sneeuwstorm!! Ik blijf nog even lekker snoepen!!! Haha! Haha!

Ook een manier van stippie zetten ROFL Je moet beter lezen BIJNA is toch niet nu al Tong uitsteken

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 19:12

pinto, boterhammen zou ik dan minderen maar zo als ik al zei jij hoeft je niet druk te maken wat je voor beleg heb want je hoeft niet om gezondheidsredenen af te vallen

aerdenhout waar slaat die reactie op

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 19:13

Oh joh, kennen jullie dames van die momenten dat iets heel slechts MOET? Er is zoiets slechts naar me onderweg en heb er zo'n zin in Nagelbijten / Gniffelen

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 19:13

Sorrie hoor! Maar potverdorie dat, BIJNA, duurt nu al WEKEN!!!!!!!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 19:14

PintoNatal schreef:
Nou ik eet nu smorgens zeg maar voor het werken rond half 8 4 sneen brood, en dan tussen 10 en half 11 tussen de 4 en 6 sneeen, nu altijd met smeerkaas maar kan evt. ook boterhammenworst meenemen (vind ik nml lekker;)) of is smeerkaas beter? Zal eens even kijken wat er voor broodbeleg in de begin post staat.

Hoelaat lunch je en wat eet je dan voor lunch?