Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lieke schreef:Welke horrorfilms heb je gekocht?
TanteMiesje schreef:O: cruesli en magere joghurt
T: pakje evergreens
L: 4 br boterhammen met kipfilet en een kiwi
T: evergreen
D:spaghetti met bolognese saus
Annetje schreef:Eventjes een vraagje aan LotteAnna: Ik kan me niet eer inschrijven voor die introductieles, zoals jij al zei, maar kan ik dan wel meedoen met de inloopuren en ticketuren? of moet ik voor gebruik van de sportkaart altidj eerst de fitnessintroductie gehad hebben?
Rest lees ik bij als ik thuis ben, als ik dan tenminste tijd heb, want ik ga vanavond naar Racoon! Alle nieuwkomers in elk geval welkom!
LotteAnna schreef:Haha, ik hoop dat die walgelijke vreetdag ook weer achter me ligt(maar dan ook echt heeeeeeel walgelijk)
Nieuwe dag, nieuwe kansen:
o: 1/3 magere yoghurt, 2/3 magere vruchtenyoghurt, 2 pruimen
t: appel
l: krentenbol met 30+ kaas, plak ontbijtkoek met boter
&
t: 3 pruimen, kwart meloen
a: ?
Vanavond hockeytraining: wish me luck, ze gaan kijken of ze me willen toelaten in dat team....
peelemeisje schreef:o: 1 boterham met ham
t: -
l: 'draadjesvlees', aardappels, en worteltjes
toetje: bavarois met koffiesmaak..
t: banaan en ranja
a: 3 boterhammen denk ik..
daarna: vast nog wel chocolademelk & koekje of zoiets.. Dan pas ik 't wel weer aan of zo
En qua beweging? Nou ja, 12 km gefietst, ponystal uitgemest, en thuis geholpen in de stal..
Sizzy schreef:Mijn dagplanning:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
T: -
L: twee boterhammen met 2 gebakken eitjes en een kopje groentensoep
T: -
D: snickershad wedstrijd en ze hadden alleen dit. Vergeten brood mee te nemen en ben net pas thuis. En heb nu geen zin meer in eten
Na ja voor een keer kan het geen kwaad.
Zometeen eerst een ander paard rijden (vermoeiend!), vanavond dus weer wedstrijd
peelemeisje schreef:Meid! Heel veel sterkte!
Begravenissen/afscheid nemen is altijd stressvol!
Toen mijn tante overleed ben ik ook 10 à 12 kg kwijtgeraakt (Ze is op haar 48e heel plotseling overleden...). Dat kwam toen ook doordat mijn verstandskiezen eruit gingen. Maar eigenlijk vind ik het niet zo erg dat ik minder ben gaan wegen. Ik ben toen van 85 naar 72 gegaan. Nu wil ik iets van 67 of 68 wegen.
Ik mis liever een paar kilootjes dan dat ik mijn tante of andere dierbaren moet missen...