Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suliko schreef:De zadencrackers van de plus heb ik ook al eens gekocht, echt super lekker. Maar vind ze erg duur voor de paar crackers in een pakje, terwijl ze helemaal niet uit dure ingrediënten bestaan.
tjakka123 schreef:xTammy, ik denk dat het vooral gaat om het feit dat aangeven dat iets 'veel' of 'weinig' misschien triggering kan zijn voor mensen met een eet-probleem.
Voor mij maakt het niks uit, maar vragen om recept is anders dan vragen waarom iemand zo veel/weinig/zus/zo eet natuurlijk.
friezenfan2 schreef:Ik heb geen eetprobleem maar ik las nu voor de derde keer in de korte tijd dat ik in dit topic post iets over te kleine porties en dat je daar toch niet vol van kan zitten. Maar de volgende keer zal ik mijn mond houden.
Fijne donderdag nog
Jilletje schreef:Maar niemand heeft het toch over te kleine porties?
Of ik heb er overheen gelezen. De ene eet nou eenmaal meer dan de ander, en zo erg is de vraag niet lijkt mehet is geen aanval dus niemand hoeft zich te verdedigen, en als je die vraag niet wilt antwoorden is dat ook prima.
Exitium schreef:Suliko schreef:Bij de meeste porties die ik hier zie denk ik juist, hoe krijg je dat allemaal weg?
Sorry voor mijn borden
Exitium schreef:Suliko schreef:Bij de meeste porties die ik hier zie denk ik juist, hoe krijg je dat allemaal weg?
Sorry voor mijn borden
Suliko schreef:Exitium schreef:Sorry voor mijn borden
Haha ja, jij kan er wel wat van! Al lees ik ook regelmatig dat het dan je eerste maaltijd van de dag isMaar stiekem geniet ik ook wel van je goede maaltijden, zelfs al zijn het meestal gerechten die ik zelf nooit zou eten (vlees enzo). Dat vind ik juist zo leuk hier, de diversiteit.