Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gaucho schreef:poes schreef:Kerstdag met een mega kaasplank
[ [url=m/meeazK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh![]()
gisteravond zeer uitgebreid gegeten maar hier krijg ik weer trek van
MarjanB schreef:Eerst pizzarette en daarna tiramisu ala mama[ [url=m/8k2UzL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het eten bij m’n schoonouders gister was dramatisch slechtschoonmoeder kan niet zo goed koken en dit was het absolute dieptepunt in haar carrière
![]()
man ik dacht dat ik gelijk ziek zou worden.. gelukkig bleef de schade beperkt op een zere buik na.
Granoek schreef:MarjanB schreef:Eerst pizzarette en daarna tiramisu ala mama[ [url=m/8k2UzL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het eten bij m’n schoonouders gister was dramatisch slechtschoonmoeder kan niet zo goed koken en dit was het absolute dieptepunt in haar carrière
![]()
man ik dacht dat ik gelijk ziek zou worden.. gelukkig bleef de schade beperkt op een zere buik na.
Nu ben ik wel benieuwd wat ze had willen maken
MarjanB schreef:Granoek schreef:
Nu ben ik wel benieuwd wat ze had willen maken
Wij hadden mosterdsoep gemaakt als voorgerecht. Daarna had ze varkenshaas gemaakt die ze in de oven had gegooid zonder aan te bakken. Dus we hadden gekookte bleke droge varkenshaas met hele vieze kruiden (het vlees was helemaal zurig) en een sompig stuk spek er om. De aardappels waren deels verbrandde sperziebonen waren wel lekker haha.
Als toetje had ze kwark gemaakt met slagroom en gelatine maar die was niet goed gegaan dus zaten hele klonten gelatine in. En denk dat ze de mango die er in zat op een snijplank had gesneden waar ook ui op had gelegen. Dus er zat een hele gekke ui smaak aan het toetje![]()
Dus tja ben heel jaloers op al jullie lekkere eten!
gaucho schreef:M9ara oh, allemaal echt heel lekker!
Ik zie allemaal prachtige serviezen voorbij komen, ik ben ernstig toe aan een nieuwe borden set. Wat zijn tips qua merken / online winkels?