Too good to go

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-19 11:39

Blij dat ik niet de enige ben.. :-). Zag trouwens dat er een stoepje zit in gelrop. die wil ik wel eens proberen. Heb daar al eens ontzettend lekker brood gehaald toen ze op de markt stonden :).

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 11:47

Grappig. Ik ontvang liever geen “lekkers” bij de bakker. Heb het liefste brood, dat kan ik invriezen. Met taartjes en “speciale” broodjes gaat dat lastig.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 14:24

Ik wil deze week ook een Bakker Bart bon proberen te scoren..

Maar 6 broden.. Hebben jullie serieus zulke grote vriezers? :')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 14:40

Debbie schreef:
Ik wil deze week ook een Bakker Bart bon proberen te scoren..

Maar 6 broden.. Hebben jullie serieus zulke grote vriezers? :')

Ik eet geen gewoon brood meer, maar zou het makkelijk kwijt kunnen. Sterker nog ik krijg vanmiddag 6 weliswaar kleine glutenvrije broden aangeverd (ik wou dat ik die via tgtg kon krijgen haha) Heb beneden een 5 laden vriezer en boven een 7 lader (waarbij ik 2 halve lades als samen 1 tel) en ik vind het heerlijk zoveel ruimte!

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-19 14:48

Wauw super zoveel vries ruimte. Ik heb 2 tafelmodellen en vond ik al meer als nornaal. maar we werken beide onregelmatig dus ik kook grote porties en soep dus die zit vaak goed vol. 6 broden zou ik daardoor ook niet snel kwijt kunnen haha.

Alwiene

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 14:52

Ben er ook echt mega blij mee. Hebben een half jaar geleden ofzo al het koelvries gebeuren vervangen. Van een kleine inbouwkoelkast (+ koelvriescombi in de garage) naar een model ter grote van een koelvriescombi maar dan alleen maar koelruimte (incl. 0 graden zone) en de kleine verouderde vriezer + dus die laden van de koelvriescombi uit de garage vervangen door deze 2 vrieskasten en die staan ook beide binnen nu. Ideaal. hadden we JAREN eerder moeten doen. Ik geniet elke dag van mijn koelkast met ruimte en overzicht <3

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 15:36

Ik heb ook maar weinig vries ruimte en t staat in schuur. Gebruik m dus eigenlijk niet veel maar voor tgtg is er wel ruimte. En met broden maak ik familie blij. Vind t iig leuk concept en vooral de verrassing bij thuiskomst vind ik leuk. Wat er allemaal in zit! Mijn baas en collega doen inmiddels ook mee. Hopelijk gewoon snel meer winkels in de buurt die mee gaan doen. Want in Nijmegen genoeg maar ik ga niet de stad in voor tgtg. Dat is gewoon te ver weg. Liever in t dorp waar ik woon meer ooit haha

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 15:58

Ik heb 2 tafelmodel vriezers, 1 in de keuken daarvan is 1 la voor brood, 1 vlees, 1 groente en 1 diversen. De andere in de schuur daar gaat volgende week een stuk “koe uit eigen wei” in en zit al het vlees voor de hond in. Soms gooi ik daar brood bij als de keuken vol is.

Ivm koe ben ik nu aan het leegeten, dus even geen thtg. Wel jammer want ik vind die tassen zo leuk, verslavend, maar je hebt niets aan eten wat je niet opkrijgt. Gun een ander ook....

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 16:01

Wij hadden om te beginnen een grote staande vriezer gekocht met 6 laden. Maar met oogst van groentetuin (en slachten van kippen) werd zelfs dat wel een beetje krapjes dus hebben we een vrieskist erbij gekocht. En jongens, wat raakt dat ding snel vol :')

Maar 6 broden heb ik hier nog nooit gehad. Ik ben altijd al blij als er een brood bijzit. Ik ben laatst voor het eerst ergens bij Bakker Bart geweest en daar kreeg ik helemaal geen brood, alleen bolletjes en kaasstengels.

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 16:08

Ik ben ook erg blij met gewoon brood of bollen die je kan invriezen.
Kan onmogelijk een tas vol luxe verse producten opkrijgen voor ze echt oud zijn. Maar een lekkere tractatie is zeker ook welkom.

Bjarni

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 16:31

Mijn Dekamarkt pakket van gisteren. Prima pakket, had gehoopt op iets van groenten of lekkers van de broodafdeling, maar dit was wat ze over hadden. Allemaal met de datum van vandaag, maar het meeste durf ik nog wel even te laten liggen.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 16:46

Leuk!
Kaas, heksnkaas en olijven zou ik idd ook makkelijk nog langer bewaren. Het vlees kan evt de vriezer nog in en die sapjes zit ook genoeg in om het nog een paar dagen langer houdbaar te maken idd.
Alleen de griezelige gortepap niet.... maar ja wie lust dat nou echt???? ;)

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 16:54

Bjarni schreef:
Mijn Dekamarkt pakket van gisteren. Prima pakket, had gehoopt op iets van groenten of lekkers van de broodafdeling, maar dit was wat ze over hadden. Allemaal met de datum van vandaag, maar het meeste durf ik nog wel even te laten liggen.

[ [url=m/5ef4r9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk pakket! Welke Deka was het?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 16:58

Mooi pakket hoor van de Deka!

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 17:55

Mooi pakket.

Wat betreft het vragen om bepaalde producten, dat vind ik ook niet netjes. (ok, als je bepaalde producten niet mag hebben, kun je dat netjes aangeven. Maar niet eisen.)
Laatste keer dat ik bij de bakker was voor tgtg had ik ook wel zin in worstenbroodjes, dus gewoon erbij gekocht en normale prijs betaald.

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 18:57

Ik heb last minute nog een Shell bon gehaald. Reed er langs en weet de ophaal tijden inmiddels. Zag dat er nog 1 bon was dus gekocht en opgehaald :)

Mooi pakket voor 4 euro.

Pakje kauwgom
Banaan
Croissant
Belegd broodje zalm :9
Belegd hard broodje gezond :9

Ik ben er weer blij mee :)) morgen lekker ontbijt en lunch en vriendin neemt de croissant. Beide weer blij :)

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 19:25

Ik heb ook weer iets :')

Bij het kopen van een bon gebeurde er iets raars in de app en nu heb ik 2x betaald voor 1 bon...

Ik probeer het contactformulier in te vullen maar bij verzending wordt dan een foutmelding weergeven. Tsjongejonge haha.

amsterdam10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 19:31

Je kunt ze ook mailen, daar heb ik goede ervaringen mee.

Bjarni

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 19:33

Willeke_ schreef:
Bjarni schreef:

[ [url=m/5ef4r9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk pakket! Welke Deka was het?

In Amersfoort!

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 19:39

Jammer dat sommige mensen mijn berichten verkeerd oppakken!
Als erbij gezegd word dat alle pakketten hetzelfe zijn. En je ziet dat andere wel iets krijgen en jezelf niet? Dan lijkt het me logisch dat je erom vraagt.
Vooral als je ziet dat de medewerker hard werkt om iedereen van een pakket te voorzien. En bij een klant voor me ook iets was vergeten neer te leggen. En die vroeg er ook om. Niet gierig maar oplettendheid.
Had niks gekregen dan was het ook prima geweest, want met 6 broden zit al bijna aan de €15z . Mij hoor je verder niet klagen.
Jammer dat sommige bokkers het verkeerd opvatten.

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 19:42

Hier een grote vriezer. En daarnaast een koelkast/vries combinatie.
Ideal voor al het brood. Daarnaast gaan we afentoe naar Sligro en kan ik groot inslaan.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 19:46

Bij deze dan mijn excuses Happyhorse.
Staat inderdaad eigenlijk duidelijk in je post. Deze heb ik niet goed gelezen en wil mede hierop gereageerd. In jouw geval is het anders, als ze zeggen dat alle pakketten hetzelfde zijn.
Laatst bijgewerkt door FrNo op 06-03-19 19:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 19:47

happyhorse schreef:
Hier een grote vriezer. En daarnaast een koelkast/vries combinatie.
Ideal voor al het brood. Daarnaast gaan we afentoe naar Sligro en kan ik groot inslaan.

Leg je die kersenflapjes in de vriezer om mee te nemen naar epe? :))

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 21:43

Happyhorse, mijn bericht was meer in het algemeen bedoeld, niet rechtstreeks naar jou ;)

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 22:11

Pakket bij de spar in standdaarbuiten voor 3,99
Best tevreden mee !
Afbeelding