DromenLies schreef:Ben ik de enige die de pastagerechten zo flauw van smaak vindt?
Vinden wij ook! Daarom neem ik bijna nooit meer een pastagerecht van HF.
Knoflook strooien ze bij ons ook mee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hoppje schreef:DromenLies schreef:Ben ik de enige die de pastagerechten zo flauw van smaak vindt?
Vinden wij ook! Daarom neem ik bijna nooit meer een pastagerecht van HF.
Knoflook strooien ze bij ons ook mee
Gamova schreef:Toevallig heb ik een pasta die ik zo lekker vond dat ik hem deze week zelf nog een keer heb gemaakt. Vond het alleen een prijzig gerecht voor wat ik er voor kreeg.
Ging om de pasta met feta, courgette en tomaat: Mediterrane spaghetti met courgette en feta
https://www.hellofresh.nl/recipes/medit ... 300918b6fe
Muurp schreef:Kak, vergeten om aan te passen voor deze week.![]()
Hebben we weer die flauwe taco's met kipgehakt
Hoppje schreef:Wij aten gisteren de 'Krokante kipburgertjes met zoete chili-roomsaus', dat was wel iets een tegenvaller...
Normaal vinden wij de porties meer dan genoeg en houden we ook wel over, maar dit was niet (vullend) genoeg!
Ghostattack schreef:Hoppje schreef:Wij aten gisteren de 'Krokante kipburgertjes met zoete chili-roomsaus', dat was wel iets een tegenvaller...
Normaal vinden wij de porties meer dan genoeg en houden we ook wel over, maar dit was niet (vullend) genoeg!
Deze hadden wij vandaag. Vond hem wel oke, maar niet bijzonder. Hoeveelheid was voor ons wel goed, maar ik ben een hele kleine eter
Saskia89 schreef:De gerechten die wij gekozen hebben deze week lijken me vooralsnog wel lekker. Vind alleen soms de bereidingstijd zo lang voor een heel eenvoudig (pasta)gerechtje. Alsof ze allerlei onnodige acties toevoegen om het hellofreshwaardig te maken