Ik begin morgen weer, dus dan ook mijn lijstjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BloemBloem schreef:OliLau schreef:Thanks voor de tip! Maar ik ben dan bang dat er in yoghurt teveel khd zit. is dat niet zo?. En ik eet geen vlees dus kan het niet herstellen met worst of spek
Zoals jullie lezen ben ik nog erg zoekende
Je moet je eten wel lekker maken hoor, anders hou je het niet vol![]()
Er is zoveel keus, ook als vega!
Nee hoor, al zegt die FB groep wel dat het niet mag, ik eet dit al vanaf het
begin als ontbijt en val gewoon af. 10% vet nemen, en dan 3 of 4 eetlepels.
*edit* In mijn yoghurt zit per 100 gram 4,5 kh
Eet je wel kaas?
Fitzroy schreef:BloemBloem, heb je misschien recepten van eiwrap en dat witlofschuitje met tonijnsalade?
Ik ging best goed voor we naar Alpe d'Huzes gingen, maar daarna is het prut.
Ik mis met name gebak en frites en ga daar dus regelmatig voor de bijl.
Echt veel viel ik trouwens ook niet af, maar mijn buik werd wel aanzienlijk platter.
OliLau schreef:BloemBloem schreef:Olilau, heb je al eens rookkaascrackers gemaakt?
Nee, heb je daar toevallig een recept van? En is het ook voor de a-culinaire mogelijk om te maken? Ik heb zoiets als discalculie maar dan met koken
Popke schreef:Zo'n dieet wil ik ook wel volgen BloemBloem!![]()
Zoals ik het lees eet jij dus gewoon juist vette dingen?
En hoeveel koolhydraten gebruik jij per dag dan? Want jij gaat wel erg hard! Knap!
Popke schreef:Ik sta nu naar een etiket op een doosje rijst te kijken. Daar staat 77 gram koolhydraten per 100 gram op. Dat lijkt mij wel veel dan in verhouding. Helaas ligt het al in de pan. Maar zoiets eet jij dan dus niet denk ik BB?
En eet smakelijk!!
Popke schreef:Maar eet je dan echt alleen groente? Geen sausje of iets anders erbij? Krijg je dan niet snel weer honger?
Dancer schreef:Kebab unit de diepvries van de lidl 2,0 per 100 gram