Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dani_ schreef:O: groene smoothie (spinazie, peterselie, mango, avocado, gojibessen, chiazaad, lijnzaad, cacaopoeder, acaciahoning) en een stroopwafel
T: twee rijstwafels, paar amandelnootjes
T2: stukje pure chocolade
L: groenteomelet van twee eieren, champignons,tomaat en peterselie
T: -
A: tonijn uit de oven, speltpasta, tomaat, basilicum, knoflook en lenteui
T: paar rijstzoutjes
D: water, groene thee
B: 1 uur stevig gewandeld met paardlief, mesten, hooi sjouwen
Eliine schreef:Planning voor vandaag:
O: havermout met zomerfruit, lijnzaad en tarwezemelen
T: eiwitshake
L: even makkelijk, want moet in de auto lunchen: 2x boterham met beleg - 2x speltboterham, 1 met kaas en komkommer, 1 met bio appelstroop
T: waarschijnlijk een paar hapjes, ga met mn werk naar Soldaat van Oranje en daar hebben we ook een borrel bij - 2 glaasjes wijn + een mini brownie en macaron + 2 borrelkaashapjes
A: zelfgemaakte courgettesoep + wat broodjes
T: weet ik nog niet - chocoladeboekweitgruttenpap met 72% cacao chocola + 2 bonbonnetjes en 1 kerstkransje (was bij mn oma op bezoek en die stopt me altijd helemaal vol als het even kanonder het motto: ja maar jij moet er nog van groeien hoor
)
D: water, thee, wat drinken bij de borrel
B: Ripped in 30 level 4
zodiacje schreef:O: gebruikelijke smoothie met kiwi, een peer en een banaan
L: salade van romaine sla met avocado, ei, grote croutons, parmezaanse kaas en ceaser dressing en een sneetje brood met roomboter
D: Warme choco met slagroom, muntthee, zoete witte wijn
A: een peer
T: medium zoute popcorn in de bios
T: warme chocolademelk met slagroom van melk en choco snippers en een zoete witte wijn
Rhine_ schreef:*ik ben er niet trots op maarja wel bewezen dat ik het tellen eens kan los laten*
O- broodje pindakaas
T- stukje taart
T- glas spa en fruit
T- fruitsap, stukje qiuche, brownie
A- stukje kip, championen, een rode aardappel en een zwarte
T- stukje taart