Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dani_ schreef:O: groene smoothie (spinazie, peterselie, mango, avocado, gojibessen, chiazaad, lijnzaad, cacaopoeder, acaciahoning) en een stroopwafel
T: twee rijstwafels, paar amandelnootjes
T2: stukje pure chocolade
L: groenteomelet van twee eieren, champignons,tomaat en peterselie
T: -
A: tonijn uit de oven, speltpasta, tomaat, basilicum, knoflook en lenteui
T: paar rijstzoutjes
D: water, groene thee
B: 1 uur stevig gewandeld met paardlief, mesten, hooi sjouwen
mag ik even zeggen dat ik door dit topic echt al superveel inspiratie heb opgedaan en al een aantal nieuwe dingen aan mn eetlijst heb toe kunnen voegen. Door al jullie lekkere gerechten die hier geplaatst worden Eliine schreef:Planning voor vandaag:
O: havermout met zomerfruit, lijnzaad en tarwezemelen
T: eiwitshake
L: even makkelijk, want moet in de auto lunchen: 2x boterham met beleg - 2x speltboterham, 1 met kaas en komkommer, 1 met bio appelstroop
T: waarschijnlijk een paar hapjes, ga met mn werk naar Soldaat van Oranje en daar hebben we ook een borrel bij - 2 glaasjes wijn + een mini brownie en macaron + 2 borrelkaashapjes
A: zelfgemaakte courgettesoep + wat broodjes
T: weet ik nog niet - chocoladeboekweitgruttenpap met 72% cacao chocola + 2 bonbonnetjes en 1 kerstkransje (was bij mn oma op bezoek en die stopt me altijd helemaal vol als het even kanonder het motto: ja maar jij moet er nog van groeien hoor
)
D: water, thee, wat drinken bij de borrel
B: Ripped in 30 level 4

zodiacje schreef:O: gebruikelijke smoothie met kiwi, een peer en een banaan
L: salade van romaine sla met avocado, ei, grote croutons, parmezaanse kaas en ceaser dressing en een sneetje brood met roomboter
D: Warme choco met slagroom, muntthee, zoete witte wijn
A: een peer
T: medium zoute popcorn in de bios
T: warme chocolademelk met slagroom van melk en choco snippers en een zoete witte wijn

Soms past het gewoon echt even niet... Rhine_ schreef:*ik ben er niet trots op maarja wel bewezen dat ik het tellen eens kan los laten*
O- broodje pindakaas
T- stukje taart
T- glas spa en fruit
T- fruitsap, stukje qiuche, brownie
A- stukje kip, championen, een rode aardappel en een zwarte
T- stukje taart
, restje broccoli-en-champignons
Heb alleen het idee dat dat na een paar uur nogal klef wordt? 

De smeerbrie was een cadeautje in een pakketje van m'n ouders haha.