Ik las in het shred-topic dat bio-pindakaas erg gezond is. Maar anders kan je misschien een pot kopen, hem op eten, en dan een tijdje geen meer kopen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bhriseis schreef:Je eet toch netjes? Als je zo strak eet lijkt elke dag pindakaas mij absoluut geen probleem.
Ik las in het shred-topic dat bio-pindakaas erg gezond is. Maar anders kan je misschien een pot kopen, hem op eten, en dan een tijdje geen meer kopenAlthans dat doe ik met nutella, en op de niet-choco-dagen eet ik desnoods een boterham met Philadelphia Milka
Hoppje schreef:Vandaag
O: 1 Maisbrood met kaas/tomaat/augurk
T: appel
L: 2x maisbrood met kaas/augurk
T: Rol stophoest, als die eenmaal los is gaat die op ook![]()
A: Rode kool schotel uit de oven met gehakt en champignons en iets aardappel puree
T: Paar honingdropjes en paad handjes tijgernootjes
B: paardrijden
Bhriseis schreef:Ondeugende dag gepland:
O: 150 g magere roeryoghurt met 125 g ananas; banaan, sojamelk light
B: Killer Buns dag 7 level 3
T: appel
B: paarden verzorgen
L: 150 g magere roeryoghurt met 125 g ananas, vitaminesupplement, 2 sneetjes volkoren brood met philadelphia; 3 rauwe wortels
T: 4 mandarijntjes
A: frietjes met veggie stoverijsaus, tartaar, ketchup, broccoli-kaas-balletjes, cola zero
T: naar de bios, beker cola light, en als ik zin heb een magnum of wat popcorn, zo niet eet ik 's avonds misschien nog wat magere yoghurt, ik zie maar waar ik trek in heb
Plien91 schreef:O: 150g magere kwark met een eetlepel lijnzaad en flinke theelepel jam
T: Vk cracker filet americain, appel
L: 2bb huttenkäse, appel
T: Rijstwafel huttenkäse en een cupcake (puur cake, geen topping oid)
B: 30 minuten abs workout
A: Volkorenpasta met courgette, champignons en roomkaas en een puur paaseitje als toetje
T: Banaan
1420 kcal
Anoniem schreef:O: 200ml biogarde met halve peer en handje blauwe bessen, 7 vk crackers met pindakaas
B: 45 min fietsen
T: -
L: paar knoflookolijven, 4 vk crackers met pindakaas, 2 gekookte eitjes met zout en peper, wortel
T: 250ml biogarde met appel, 2 wortels
A: zilvervliesrijst met erwten, pijnboompitten, 3 tomaten en rucola
B: Nike Training Club
T: waarschijnlijk biogarde met appel > 4 vk crackers met pindakaas geworden. De pot is bijna op en hierna ga ik wat anders kopen![]()