Ja, ik vond het heerlijk, vooral het tofuzakje met paddenstoelen! Sushi is ook erg lekker, alleen een andere kaart als de 'normale' all you can eat tenten, ik wil toch wel graag de plaatjes zien zeg maar.
Takumi is een leuke tent hoor! Zorg wel dat je op een gezellige plek gaat zitten.. Veel plezier!
Imker
Geplaatst: 01-06-13 10:08
Recensie Takumi Utrecht:
Via groupon bij Takumi gekomen. Locatie in een (vr)eettoren op een winkelboulevard/industrieterrein. Entree en eerste 10 meter van de zaak zien er super uit. Verder weinig afgewerkt en kapotte stoelen! Eten was behoorlijk zout en met moeite kregen wij 3 rondes in 2.5uur verwerkt bij de bediening, terwijl we maar met 5 personen waren en het niet druk was. Veel foute bestellingen gekregen, dingen die niet voor ons waren en de warme gerechten kwamen helemaal niet door (niet erg, die waren toch niet lekker). Leuk voor een goedkope avond eten, maar niet voor herhaling vatbaar.
secricible
Geplaatst: 01-06-13 11:33
Wij komen ook graag bij takumi! Nog nooit foute bestellingen gehad, en altijd prima kwaliteit.
Gisteravond weer heerlijk in Jiro (onderdeel van Orient Plaza in Nijmegen) gegeten. Sushi is prima, maar mijn vriendin en ik zijn het erover eens dat we nog steeds geen sushi restaurant hebben gevonden waar de tamago (Japans omelet) ook maar in de buurt komt van onze zelf-gemaakte. http://en.wikipedia.org/wiki/Tamagoyaki Zal wel te maken hebben met het feit dat wij altijd de zoete versie maken. De tamago op sushi in de restaurants zit naar mijn idee geen smaak aan, terwijl zoet omelet, samen met paling, onze favoriete twee 'toppings' voor sushi zijn. Volgende keer dus maar weer eens zelf maken...
Afgelopen dinsdag weer naar Goya in Nieuwegein geweest en het was wederom super. Enige foutje was dat we de laatste gang dubbel kregen, maar ach... met zulke goede sushi was dat geen probleem.
Takumi is voor de sushi zelf echt prima! Lekkere sushi! Maar de warme gerechtjes zijn niet heel erg lekker en het zijn er ook een stuk minder als bij bijv een shabu shabu Bediening was bij ons ook prima beide keren...
Ik ben laatst bij Takumi geweest en ik vond het enorm tegenvallen. Ze kunnen heel makkelijk all you can eat zeggen, het is meer all you can get. Want de bediening vanuit de keuken is zo traag dat je bij ronde 3 zowat aan het einde van je tijd bent. Ook vond ik de warme gerechten veel te vet en soms gewoon écht niet lekker. De sushi was op zich wel lekker. De keuzes vond ik beperkt en de sfeer kill á la vreetschuur. Ik ga er niet meer naar toe
Ik ga vrijdag met mijn vriend sushi eten. Waarscheinlijk willen we naar Koi, maar ik vroeg me af of dat ook d beste in tilburg is? Het probleem is, wat je daar denkt ook heb, ik hou helemaal niet zo van de meeste soort vissoorten, maar wel van sushi
Ik! Voor mij de beste tot nu toe en ben al zeker in zo'n 15 verschillende restaurants geweest
gabyfedde
Geplaatst: 09-06-13 21:05
Roxxiejj schreef:
gabyfedde schreef:
Iemand ervaring met Sushitijd in Almelo?
Ik! Voor mij de beste tot nu toe en ben al zeker in zo'n 15 verschillende restaurants geweest
Mooi! Dan heb ik een goede reden om bij de ARD te gaan kijken
Rytir
Geplaatst: 13-06-13 09:07
Via groupon kwam ik bij sushitime uit met een voordeelbox. Ik ben dus even op de site gaan rondneuzen en ik zag dat ze op woensdags een aanbieding hebben van 50% korting! Dacht, laat ik dat maar eens delen met mede sushi fans! Ze hebben meerdere locaties in Nl...
Om jullie even jaloers te maken: ik ben gisteravond naar het beste sushi restaurant ever geweest... Buiten het feit dat er heel bijzondere gerechten waren, welke ik echt nog nooit gezien of geproefd had, werd de vis (die dus nog levend was ) uit de tanks gehaald en ter plekke klaar gemaakt. Daar moest ik heel even aan wennen eerlijk gezegd maar gelukkig zat ik met mijn rug naar de keuken toe. Maar wat een (smaak)beleving......daar kan niets meer aan tippen denk ik