Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lidewijke schreef:Mijn weerstand is de laatste maanden erg laag.. Hebben jullie misschien tips voor me? Hebben jullie het idee dat de 'superfoods' (goji bessen etc) echt helpen wat dit betreft?
Ik vermijd al brood en tarwe en suiker/glucosefructosestroop en smaakversterkers, maar slaag er niet alle dagen in om voldoende groenten en fruit binnen te krijgen..
Deau schreef:Hmm.. Ik heb vanmorgen banaan-ei pannenkoeken gemaakt. Ze waren erg lekker, zijn voor herhaling vatbaar.
magli schreef:Best wel erg, want ik kijk net naar mijn ontbijt Weetabix en dat is gebaseerd op tarwe :p... Had ik dan eindelijk een soort van 'mn eigen ontbijt' gevonden, blijkt het niet goed te zijn. Zag op de site van Weetabix dat ze ook Oatabix hebben (obv haver dus) maar dat zie ik nergens in de winkels :/.
Equimotion schreef:magli schreef:Best wel erg, want ik kijk net naar mijn ontbijt Weetabix en dat is gebaseerd op tarwe :p... Had ik dan eindelijk een soort van 'mn eigen ontbijt' gevonden, blijkt het niet goed te zijn. Zag op de site van Weetabix dat ze ook Oatabix hebben (obv haver dus) maar dat zie ik nergens in de winkels :/.
Ik heb dat vandaag gekocht, maar er zit hier een Britse winkel waar ze het verkopen. Misschien kan je eens zoeken of ze bij jou in de buurt ook zo'n winkel hebben?
Ze hadden er ook flakes van, maar ik heb de bix meegenomen. Heb het nog niet geproefd trouwens. Als ik het pak bekijk valt me op dat er minder suiker in zit, maar meer vet, en minder vezels tov weetabix.
Ik eet mijn weetabix overigens met magere yoghurt, ik houd niet van dat pap-gevoel (dat staat me ook tegen aan gewone havermout)
En ik heb nog steeds een beetje moeite met het idee dat brood slecht is voor je