Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daffodil schreef:Weten jullie wel hoe lekker die uienringen zijn???
listiglistje schreef:ik vind dat geen gezond voedingspatroon, echt veel te weinig wat je binnen krijgt
en nodig hebt...eiwitten en vetten heb je ook nodig en die mis ik ook!
Ik kan mij niet voorstellen dat je hierbij geen honger hebtklink mij meer als crashdieet...
Echwel schreef:Mrulbe ik zie dat je 17 bent, dus dan zit je al mooi trak in je lichaam, ga idd gewoon iets meer eten meer vezels enz iig twee donkerbruine boterhammen per dag.
Echwel schreef:'s ochtend eet je te weinig, je belangrijkste maaltijd die je op gang moet helpen..twee vezelrijke crackers is al beter..
Imre schreef:Je ontbijt is ook wat weinig. Wat doe je op die cracker? Kan je daar ook twee of nog beter drie van maken? En wat drink je op een dag? Krijg je voldoende zuivel binnen?
listiglistje schreef:Let wel: te weinig eten val je niet van af....je lichaam raakt er aan gewend en gaat in ruststand!
Ik zou ook s'ochtend vezelrijker eten, desnoods volle bak optimel met Kellogs K en s'middags igg 2 bruine boterhammen met mager beleg.
MrUlbe schreef:listiglistje schreef:Let wel: te weinig eten val je niet van af....je lichaam raakt er aan gewend en gaat in ruststand!
Ik zou ook s'ochtend vezelrijker eten, desnoods volle bak optimel met Kellogs K en s'middags igg 2 bruine boterhammen met mager beleg.
met optimel bedoel je??
ik zou eventueel crusli kunnen eten, dat vind ik ook erg lekker, alleen zit daar niet veel slechte vetten in? vooral de yoghurt dan?