[HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ukje

Re: [HK]Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 21:51

Kan je niet bij een manege gaan rijden. Ik weet dat het vervelend kan zijn maar je rijdt in ieder geval weer paard.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 21:55

nee, heb ik ook een tijdje gedaan, maar in een manegeles `rondhobbelen' vind ik tijdsverspilling..

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:02

Af en toe ergens een paard huren voor een buitenritje dan? :)

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:03

sja, ik ga eens kijken wat ik ga doen, het liefst een verzorgpaard waar ik 'verder' mee kan, dus een beetje dressuurmatig en af toe wat springen... lastig te vinden alleen, want ik mis eigenlijk een beetje de contacten in de paardenwereld..

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:03

Imre schreef:
Af en toe ergens een paard huren voor een buitenritje dan? :)

Inderdaad?

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:13

SaNNeS88 schreef:
nee, heb ik ook een tijdje gedaan, maar in een manegeles `rondhobbelen' vind ik tijdsverspilling..

Prive les nemen is misschien dan toch een optie. Of zijn het meer de paarden waar je tegen opziet. Ik kan je wel begrijpen door mijn vz paardje rij ik liever ook niet meer op een manege.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:39

Ohhh Sanne! Wat een heerlijke haflinger!!! Is het een ruin of hengst? :P

Ik ga morgen dus naar Texel tot donderdag, dus dit is even mijn laatste berichtje. Tot gauw meiden! :*

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:39

goeieavond :)

Weer lekker gewerkt en mijn haartjes zijn weer geknipt :D Moet eerlijk zeggen dat ik het toch wel leuk vind zitten.

Mijn moeder is gebeld door het ziekenhuis: Maandag zal ze worden geopereerd.. Spannend weer.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:44

ukje schreef:
SaNNeS88 schreef:

Prive les nemen is misschien dan toch een optie. Of zijn het meer de paarden waar je tegen opziet. Ik kan je wel begrijpen door mijn vz paardje rij ik liever ook niet meer op een manege.

idd.. ik zie het niet zo zitten om geld uit te geven aan een les op een paard die een uur daarvoor een beginner op zijn rug had die zat te `trekken` in zijn mond. Dan kan ik dat in dat uur weer gaan `rechtbreien`, zodat een andere beginner dat vervolgens weer kan `verpesten`.. het zal in de realiteit iets genuanceerder liggen, maar jullie begrijpen wat ik bedoel toch :j

MarisJj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:59

Iemand suggesties voor mijn dagen (zie boven)...
Planning voor morgen:
O: 2 crackers, 1 beker karnemelk
T: WasaCracker denk ik
L: 3 vb, weet nog niet met wat erop
T: -
A: Pizza uit de magnetron, toetje ???
T: ???

Ziet er uit alsof k heel weinig eet :\ Maar moet ook, want moet ECHT afvallen!

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 23:02

waarom geen middagtussendoor maris? en een toetje na een pizza zou is sowieso niet doen :n

MarisJj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 23:04

Middag tussendoor wil niet ben aan 't werk en heb 's middags dan geen tijd meer vor tussendoortje..
Toetje is dan vla of yoghurt hoor, niet zown "luxe" toetje zoals wij dat dan noemen! ;)

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 23:05

Je zegt dat je echt af moet vallen, maar afgelopen dagen zijn je planningen nou niet echt super goed geweest (morgen pizza, vandaag kipsate/bapao/boursin en en gisteren dacht ik ook iets ongezonds)

Ik denk dat je zelf inmiddels ook wel weet dat te weinig eten je niet zal helpen bij het afvallen.. Kijk hier dus mee uit.

Misschien een tip. Mocht je toch een toetje willen nemen na je pizza, neem deze dan op 't moment van je avondtussendoortje ;)

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 23:06

en lees de OP nog eens goed door :j

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 23:09

Mijn planning voor morgen:

O: schaaltje yoghurt met crusli en een flesje knorr vie
T: banaan
L: rond half 12 ivm werk; 3 vb met mager beleg en een glas melk
T: eierkoek en kop thee
A: ?
T: waterijsje

Netjes toch? :) Kan geen tweede tussendoortje nemen omdat ik van half 1 tot 6 werk en enkel rond 3 uur een pauze heb. En gezien ik kassa draai, word het niet op prijs gesteld als ik ga eten :+

Ik ga nu lekker slapen :)

MarisJj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 23:10

Klopt Kim, deze week ben ik alleen thuis, en moest vandaag dus werken tot half 5, en morgen ook.. dus dn heb ik niet zoveel zin meer om uitgebreid te koken... woensdag, donderdag & vrijdag ga ik proberen sowieso gewoon te eten(aardappels,vlees,groente)..

Helaas kan ik morgen dus niet mijn toetje als avondtussendoortje nemen omdat k dn op Tuigpaardenconcours te kijken ben maar ik zal het in gedachten houden!!

En als ik nou gewoon eet (aardappels,vlees, groente) kan ik er dan wel direct een toetje achteraan eten??? Of is het dan ook beter 'm als avondtussendoortje te doen??

Ik wil nu echt 's een keer goed afvallen, want 't gaat elke keer zoveel dagen goed, en dan weer slecht!

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 23:11

probeer de cruesli te vervangen door muesli, in cruesli zitten namelijk heel veel suikers...

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 23:16

Dat er veel meer suikers zitten in cruesli is bij mij bekend. Maar ik vind het vele malen lekkerder dan musli en wil ook wel een beetje blijven genieten O:) Ik ontbijt tegenwoordig vaker met magere yoghurt en een aantal el crusli en ik val gewoon nog af. Het kan natuurlijk altijd beter ;) maar wil geen dingen gaan eten die ik niet echt lekker vind. Snap je een beetje wat ik bedoel.. Wil niet zeggen dat ik het niet op prijs stel hoor ;)

Aeris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 07:24

Goedemorgend iedereen!
Gisteren op de weegschaal gestaan, en ondertussen 1,2kg kwijt! *\o/*
Helemaal niet veel op een maand, zelfs een beetje weinig, maar ik denk dat voor mij de oplossing ligt in regelmaat (tijdstippen) en meer beweging.

De dagplanning van vandaag:
O: 2 BB met confituur + magere vruchtenyoghurt
T: Appel
L: 2 BB met kalkoenfilet + 1 BB met confituur
T: Sinaasappel
T: VK Cracotte met magere kaas
A: Gebakken kippenreepjes met gebakken krieltjes en broccoli
T: Vers geperst sinaasappelsap + VK cracotte met magere kaas

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 07:39

oef..weegschaal...tis al bijna 1 aug. he....dan ga ik voor t eerst sinds ik begonnen ben met lijsjes maken en tellen op die site,....

spannendddddddd

----teweinig eten...helpt niet met afvallen.......
(spreke uit ervaring, eerst val je af idd....en als je denkt nu kan ik wel wer "normaal" eten, hop..alles er weer aan)

-----------alleen thuis met eten...ken het probleem...
neem dan een magentronmaaltyd...bv stoom-gerecht..met vis vind ik erg lekkre..en dan zit er wel gezonde voeding in...ipv pizza...bapaos....etc etc..

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 07:49

In mijn uppie eten vind ik juist heerlijk dus alleen thuis zijn met eten is geen probleem voor mij :D
sanne, daar heb je idd gelijk in.

Vandaag even kijken of ik tijd kan vrij maken voor de sportschool. Gister helaas niets van gekomen doordat ik de boel hier moest opruimen. En s'avonds naar de dietiste moet.

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 07:51

Goeiemorgen..

Maris; Ten eerst zou ik je 2 crackers 's morgens vervangen door vb's

1 wasacracker als tussendoor vind ik ook wat weinig..

Bij de lunch; Kies iig mager beleg (Kipfilet, ham, halvajam, appelstroop, rosbief, filet american etc)

Wat voor werk doe je dat je geen tussendoortje kan nemen 's middags? Je zet nu namelijk je stofwisseling soort van stil omdat je ze niks geeft.. (Om de 2/3 uur eten)

Verder heb ik laatst ook gezegd dat je het gezond moet proberen te houden.. Koop dat een maaltijdsalade als het zo veel moeite kost om eten te koken..
En nog iets, jij hebt daar nu geen zin in, maar hoe moet dat dan als je strax op jezelf woont? Eet je dan ook alleen maar ongezond omdat je "Geen zin hebt" ??

Verder kan je idd beter dan als avondtussendoor nog een bakje magere yoghurt nemen :j

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 07:54

Zo dat was dat :')

Gister weer naar remy geweest, Zondag had ik al een heel gevecht gehad.. mevrouw had geen rem, en binnenbeen? wat is dat?
Maar dat hebben we wel goed afgesloten uiteindelijk..
Nou gister weer met goede moet erop, zelfde verhaal.. en nu was het vooral door mijn hulpen heenlopen, dat racen was er gister niet.. Maargoed, was het een beetje zat, dus maar even met stalgenootje staan praten die langsliep.. (3/5min)
Daarna weer opgepakt en ze liep me toch fijn :D ! Was echt trots!
Dus vanavond weer erop en kijken of we er mee verder kunnen werken :j

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 07:55

Aeris schreef:
Goedemorgend iedereen!
Gisteren op de weegschaal gestaan, en ondertussen 1,2kg kwijt! *\o/*
Helemaal niet veel op een maand, zelfs een beetje weinig, maar ik denk dat voor mij de oplossing ligt in regelmaat (tijdstippen) en meer beweging.

De dagplanning van vandaag:
O: 2 BB met confituur + magere vruchtenyoghurt
T: Appel
L: 2 BB met kalkoenfilet + 1 BB met confituur
T: Sinaasappel
T: VK Cracotte met magere kaas
A: Gebakken kippenreepjes met gebakken krieltjes en broccoli
T: Vers geperst sinaasappelsap + VK cracotte met magere kaas

Ook al is het weinig, het is wat :j
Ik ben ook al 3 maanden bezig en ben 3 kilo kwijt.. Nouja, misschien gaat het niet zo hard als ik graag zou willen, maar het is wat :)
Verder vind ik je dag netjes :j

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 07:57

btw maris; ik riep ook altijd dat ik geen tussendoor kon eten op mn werk & Dat ik daar geen tijd voor had, maar ik ben een aantal x super flauw geworden doordat ik gewoon niks at tussendoor.. En heb even overlegd en nu kan het wel.. Ze hebben er nml niks aan (En jij ook niet) Als je strax omvalt ..
En ik moet zeggen, nu ik wel gewoon eet tussendoor voel ik me een stuk beter (+ Dat ik van al het zoet afblijf op mn werk O:) )