Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

scooby

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 21:18

140
Is wel ontzettend veel!! De opleiding die ik volgend jaar doe gaat samen met de lichamelijke opleidingen, dus er ene fitnesscentrum op school, ik hoop op een kortingspas oid.

Vandaag slechte dag hihi, wel ontbeten, gerossterd boterhammetje met honing, daarna de stad in, 2 droge broodjes gegeten, met tomaat en olijf. 's avonds nog 2 broodjes en een bakje rijst, een stuk of 6 abrikosen en 2 perzikken. En een handje dropjes
Hihi beetje een eet-veel dag. Zit nu ook proppie vol.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 21:20

140 is trouwens idd onwijs veel, Spetterlover! Zelfs de duurste sportschool hier in de buurt vraagt voor een redelijk abbonement per jaar "maar" iets van 360 ofzo

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 21:22

Ooh dat is trouwens wel voor 2 personen, als gezin Zouden ze mij en mijn vriend als gezin accepteren ?
anders wordt het 80 euro per maand per persoon.
Maar het zit wel een zwembad, turks stoombad en sauna bij he.
Maarja, nog vind ik het veel. Mag wel eens werk gaan zoeken

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 21:28

lol een gezin van 2 personen, wat een aambieding.
Als ik jouw was zou ik zelf je beweging bij elkaar scharrelen, paard dagen joggen, dagje zwemmen, buikspieren oefenen.

Ik ga trouwens morgen naar de dokter, heb een gigantisch holle rug, met buikspier oefeningen en rek oefeningen wil ik die weer recht krijgen. Hihi misschien zit er nog een cm. in verstopt en ben ik weer ietsje minder klein

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 21:32

Maar ik hou van de sauna

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 21:36

Ik weet niet hoeveel sportschool bij mij kost eigenlijk gaat op de zaak van mn opa en oma
Al ga ik niet zo vaak meer heen, ben zo moe dus ik wil nooit vroeg me bed uit maar ja, ik fiets nu bijna elke dag wel minuut of 40/50 dus ik doe niet niks Terwijl ik dat normaal(nouja dit laatste jaar sinds ik verhuisd ben) bijna nooit deed, want ging altijd op mn scooter omdat ik niet genoeg tijd had ofzo.

Als avond eten sla met avocado, kipfilet (broodbeleg), pijnboomtpitjes, mosterddressing en een volkorenbroodje met appelstroop en plakje ontbijtkoek met boter gegeten.

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 21:41

tsjah, dan betaal je 80 euri in de maand

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 21:42

Maar dat vind ik wel veel, aangezien ik geen werk heb enzo
En het is de bedoeling dat er ook een eigen ponytje gaat komen..

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 21:44

Wat kan ik er nou tegen doen dat ik steeds trek krijg? Want 'k heb geprobeert om meer te eten tijdens de lunch, en tijdens het ontbijt, maar dat werkt dus niet

80 euro is nog steeds best veel, ook al kan je dan ook naar de sauna.. Is er geen andere sportschool in de buurt?

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 21:47

_Scarlet_ schreef:
Wat kan ik er nou tegen doen dat ik steeds trek krijg? Want 'k heb geprobeert om meer te eten tijdens de lunch, en tijdens het ontbijt, maar dat werkt dus niet

Misschien is het ook een kwestie van wennen? Toen ik stopte met snoepen e.d., had ik de eerste dagen continu honger en lekkere trek, maar nu al veel minder

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 21:49

Mja, maar 'k heb alleen trek als 'k weet dat het er is. Zolang 'k boven ben (computer e.d.), heb 'k nergens trek in, maar kom ik beneden voor 't een of ander, drinken ofzo, dan denk ik meteen weer van, ja, lekker, een stukje chocola. Heeft echt heel weinig met wennen te maken geloof ik

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 21:51

@ scarlet, je zou er voor kunnen zorgen dat er dan geen chocola in huis is.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 21:53

Tsja, ik ben niet de enige hier in huis, helaas. Dan is 't ook geen probleem, ik kan mezelf ook perfect inhouden in de supermarkt ofzo.

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 22:01

ah, dan is het een kwestie van discipline!
Is moeilijk, ik heb ene enrom gebrek aan discipline dus ik weet hoe lastig het is.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 22:02

Mja, helaas heeft m'n vader daar dus absoluut níet tekort aan (voor hem is al die chocola )! Die kan rustig 1 chocolaatje per dag nemen, en dat is het dan. Bij mij is 't meteen 4, en 't liefst meer

Iemand discipline in de aanbieding? 't Lijkt wel alsof ik alleen gedisciplineert kan zijn als ik extreem lijn ofzo...

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 22:03

Nouja, die sportschool is in Amersfoort, echt een geweldig mooie ook.. Maar mijn vriend woont daar, dus ik ga met hem. Dus denk dat een andere geen oplossing is.
Maar ik ga het denk ik toch maar niet doen.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 22:03

Ik kan ook wel wat discipline gebruiken

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 22:09

Ik ook, al gaat het wel heel goed hoor laatste tijd
Als ik weinig zoets eet heb ik er ook minder trek in (logisch) dus opzich heb ik weinig trek in zoete dingen.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 22:25

Ik lust altijd zoete dingen. Of ik het nou de hele dag door eet of het al een week niet gegeten heb..

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 22:38

Trek wordt opgewekt door suiker. Dus als je suiker eet, of geraffineerde producten, zal je automatisch meer trek krijgen. Om dat te voorkomen dus alle suikers en geraffineerder producten verbannen!

80 is asociaal veel geld voor de sportschool, de mijne is superadvanced (in NL) en kost 45euri pm onbeperkt.

' Maar 225 calorien verbrand'; als je sport (mn krachttraining) heb je ook een ' naverbranding'. Dat is het grote voordeel van krachttraining; de naverbranding is erg lang. Je verbrand misschien (ik roep maar wat) 300 cal, maar vervolgens blijft je lichaam naverbranden en daar verbrand je het meeste mee. Bij cardio is dat effect minder, daar verbrand je meer tijdens het sporten. Maar ook daar niet te blind staren op die lettertjes; als je sport wordt je lichaam sowiezo gespierder en gaat efficienter werken (behalve als je dus veels te wienig eet en erbij sport ) dus gaat je algehele verbranding omhoog.

Scarlet, wat trouwens ook nog wel eens wil helpen tegen trek is een groot glas water drinken, of jezelf 15 minuutjes geven en dan mag je het pakken (grote kans dat je het na 15min al weer vergeten bent) maar het belangrijkste: snoep doet snoepen; echt hoor; dat is niet geestelijk dat is een lichamelijke reactie.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 22:40

Dat doe ik ook! Dan is het bijv. kwart voor 2 en wil ik iets eten.. dan mag ik het van mezelf pas om 2 uur of kwart over 2.. zo is het wel beter te doen en snoep ik al wat minder.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 23:14

Haha, Laura, dat met dat uitstellen heb ik geprobeert... Word er alleen maar erger van

Helaas is 't moeilijk te voorkomen, krijg soms ook gewoon vanuit het niets trek, dan word ik er bijvoorbeeld al mee wakker oid. Merk wel dat 'k sneller trek heb na een plakje ontbijtkoek, maar aangezien dat het enige is waar ik boter mee lust, en boter ook noodzakelijk schijnt te zijn...
'k ga maar een slot op de kast zetten

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 23:16

Ik heb nu gewoon echt trek.. mijn buik gaat lekker tekeer.. terwijl ik vandaag toch echt niet weinig heb gegeten.
Neem zo nog wel een zespri dan.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 00:56

Ik heb gelukkig nooit zo'n moeite met het laten staan van snoepjes, haal het gewoon niet in huis

Vanavond na m'n werk pas avondeten op.
Rijst met kip, paprika en wat saus Huisgenootjes hadden het bewaard voor me. Had op m'n werk 1 boterham met appelstroop op en een cup-a-soup.

Morgen lekker naar het strand!!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 09:40

Ik ga zo lekker paardrijden.
Zo eerst even ontbijten, en ik neem iets van een appel mee. En misschien ook wel 2 boterhammen, moet maar even kijken.